- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://casa-brugge.com/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik had al ergens gelezen dat deze dame de moeite was, dus heb ik eens mijn stoute schoenen aangetrokken om dat eens met mijn eigen ogen te zien.
Christina is een dame van, ik schat begin de 40. Ze heeft echter nog een goddelijk en naturel lichaam waar vele 18-jarigen nog op jaloers zouden zijn. Prachtige natuurlijke borsten, prachtige poep.
Ze spreekt Spaans, maar kan een deftig woordje Engels.
Het is een hevige dame met een serieuze sex drive. Op mijn vraag alles wat rustig aan gedaan en ze heeft rekening gehouden met mij wensen.
Tongzoenen zalig en voluit. Wel wat rokerssmaak, maar mij stoorde dat niet zo.
Bij het beffen geniet ze duidelijk met volle teugen en ze kreunt passioneel. Pijpen dik ok en ze nam af en toe het kontgaatje mee.
Uiteindelijk zowat alle strandjes gedaan en uiteindelijk heerlijk klaar gekomen. Daarna nog heerlijke massage gehad, waarna ze mij opnieuw begon te pijpen.
Uiteindelijk geen 2de keer meer kunnen klaar komen, maar dat ligt volledig aan mij. Dat lukt mij namelijk niet meer op zo´n korte tijdspanne...
Maar dus: een aanrader! Ik ga zeker terug!
Christina is een dame van, ik schat begin de 40. Ze heeft echter nog een goddelijk en naturel lichaam waar vele 18-jarigen nog op jaloers zouden zijn. Prachtige natuurlijke borsten, prachtige poep.
Ze spreekt Spaans, maar kan een deftig woordje Engels.
Het is een hevige dame met een serieuze sex drive. Op mijn vraag alles wat rustig aan gedaan en ze heeft rekening gehouden met mij wensen.
Tongzoenen zalig en voluit. Wel wat rokerssmaak, maar mij stoorde dat niet zo.
Bij het beffen geniet ze duidelijk met volle teugen en ze kreunt passioneel. Pijpen dik ok en ze nam af en toe het kontgaatje mee.
Uiteindelijk zowat alle strandjes gedaan en uiteindelijk heerlijk klaar gekomen. Daarna nog heerlijke massage gehad, waarna ze mij opnieuw begon te pijpen.
Uiteindelijk geen 2de keer meer kunnen klaar komen, maar dat ligt volledig aan mij. Dat lukt mij namelijk niet meer op zo´n korte tijdspanne...
Maar dus: een aanrader! Ik ga zeker terug!