Recensie Christina, Geleenstraat 110P K1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hoewel ik vrijwel altijd overdag actief ben, begon het gisteravond opeens te jeuken. Eerst naar de Doub waarvan ik snel ben weggevlucht, wat een drama. Wel wat aanbod, maar iets teveel petjes/joggingbroeken zeg maar :)

Toen een rondje Geleen. Aanbod was best OK. Ik liep de passage in en zag daar een meisje op haar telefoon spelen, normaal voor mij een no go. Echter toen ze opkeek keek ze mij zo brutaal/speels aan dat ik de stap maakte.

Bij binnenkomst voorstellen Christina 25yO, en ze gaf aan nieuw te zijn. Ze had een wit setje aan met twee knotjes op haar kruin. Kleine borstjes en een redelijke lengte (ca. 180cm). Haar Engels is niet perfect, maar je merkt aan alles dat ze haar uiterste best doet, iets wat ik altijd weet te waarderen. Op het bed beland begon ze gulzig te pijpen. Ik ondertussen haar lichaam aan het verkennen met mijn handen, en haar licht gevingerd, wel zij ze "Not in Pussy" wel werd ze lekker nat. Vervolgens ging zij op mij zitten en deed heel goed haar best, afgemaakt in missio.

Leuke meid, brutaal maar zeker niet arrogant.
Herhalingsgevaar : 100% -want type Lolita-

Zij die hebben geneukt groeten U!
Opperman
 
Hoewel ik vrijwel altijd overdag actief ben, begon het gisteravond opeens te jeuken. Eerst naar de Doub waarvan ik snel ben weggevlucht, wat een drama. Wel wat aanbod, maar iets teveel petjes/joggingbroeken zeg maar :)

Toen een rondje Geleen. Aanbod was best OK. Ik liep de passage in en zag daar een meisje op haar telefoon spelen, normaal voor mij een no go. Echter toen ze opkeek keek ze mij zo brutaal/speels aan dat ik de stap maakte.

Bij binnenkomst voorstellen Christina 25yO, en ze gaf aan nieuw te zijn. Ze had een wit setje aan met twee knotjes op haar kruin. Kleine borstjes en een redelijke lengte (ca. 180cm). Haar Engels is niet perfect, maar je merkt aan alles dat ze haar uiterste best doet, iets wat ik altijd weet te waarderen. Op het bed beland begon ze gulzig te pijpen. Ik ondertussen haar lichaam aan het verkennen met mijn handen, en haar licht gevingerd, wel zij ze "Not in Pussy" wel werd ze lekker nat. Vervolgens ging zij op mij zitten en deed heel goed haar best, afgemaakt in missio.

Leuke meid, brutaal maar zeker niet arrogant.
Herhalingsgevaar : 100% -want type Lolita-

Zij die hebben geneukt groeten U!
Opperman
Weer goed gedaan maatje 👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan