Recensie Christine, Kiya, Gentbrugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Swinger

Wandelaar
27
08/01/22
28
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij Kiya. Gekozen voor een nieuw meisje dat zelfs nog niet op de website stond.
Een jonge Bulgaarse van een jaar of 20 die enkel gebrekkig Duits sprak. 90 euro betaald voor een half uurtje. Normaal verwacht je dan de standaard PZC, voorzichtige kusjes op de mond, en een standje of 3 met condoom.
Ik voelde al meteen dat het niet met de volle goesting was... Tijdens mij douche bleef het kind maar op haar smartphone tokkelen, en herhaalde ze steeds hoe koud het wel was. (Terwijl het normale binnentemperaturen betrof). Eens terug op de kamer wou ze zich niet volledig uitkleden. De bovenkleding moest en zou aanblijven, want het was te koud.
Toen ik daarmee toestemde haalde ze meteen het condoom boven, om deze op mijn slappe jongeheer te plaatsen. Kussen was out of the question. Zelfs een zoen op de wang kong niet. De make up mocht niet verstoord worden... Toen ik vroeg om dan maar bovenop mij te komen bleef ze op haar rug liggen en zij dat ik mij maar moest haasten...
Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad bij KIYA. Jammer voor dit huis, maar dit was niet voor herhaling vatbaar. Zelfs in het glazen straatje heb je betere service, en dan voor de helft van de prijs.
Als "Sophie" op zaterdag open geweest was, hadden ze mij hier wellicht niet gezien. En nu zal het weer even duren vooraleer ik er nog eens binnenspring.
 
Ah… ja das het slaafje van cyntia die ook al niet veel beter is. Christine id klein mager blondje en bijna geen borsten, ruikt ook onfris. Zelfde slechte ervaring gehad 2 weken geleden, was pas begonnen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan