Een aantal keer heb ik met veel plezier met haar afgesproken, knappe dame om een leuke tijd mee te hebben.
Ben na 1 date wel eens uitgeput naar buiten gelopen met kuiten als spaghetti, dan weet je dat je een leuke tijd hebt gehad
De laatste tijd was ze afwezig dus ik hoop echt dat ze nog terugkeert.
Corig jaar\begin dit jaar werkte ze vaak op dagen voor mij lastig plannen was.
OK, dus bij jou deed ze wel (tong)zoenen? Tegen mij vertelde ze haar stellige mening, ik quote: "hoeren zoenen niet", aldus Christy. Maar geen probleem verder hoor, misschien bedoelde ze gewoon dat ik "de klik" met haar ook eerst moet opbouwen voordat we gaan (tong)zoenen. Zou ik ook op zich in kunnen komen.
Mijn eerste en tot nu toe enige date met Christy was op een warme maandag in juni. Niet makkelijk om met haar af te spreken, want ze is niet vaak aanwezig bij DS. Dus dit was een unieke kans. Ik vind haar echt een prachtige verschijning, echt lekker wijf gewoon. Ik vind haar qua gezicht een gelijkenis hebben met actrice Emily Blunt. Maar dan heeft Christy er nog een lekker lichaam en fijne D-Cup borsten bij ook. Ik zou haar figuur omschrijven als 'normaal' tot sportief. We gingen eerst ff douchen boven en gezellig babbelen en aan elkaar zitten, dat was al fijne voorpret!
In kamer 3 gingen we dan over op heerlijk, intense actie. Helaas dus (nog?) geen (tong)zoenen voor mij, maar ze kan veel meer met haar mond en tong. Wat een weelde...hoe ze mij oraal bevredigde, met zoveel power! Niet alleen hard ofzo, maar in heel lekker ritme op en neer zuigend met haar wulpse lippen, mijn jongeheer werd echt zó goed verwend. Gewoon wat je echt hoopt bij zo'n krachtige dame....en alsof dat niet genoeg was, stelde ik standje 69 voor. Dat was écht onbeschrijflijk lekker, ze bleef maar gaan met haar zuigkracht, maar ze ging tijdens het pijpen soms ook helemaal krom en kreunend van genot, van hoe ik haar van beneden verwende. Het was echt een feest om haar omgekeerd bovenop mij te laten liggen, terwijl ze zo goed raad wist met mijn kleine vriend. Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven, maar Christy's lichaam voelde enerzijds ruw en stevig aan, maar tegelijkertijd ook soort van zacht en knijpbaar, vooral haar billen en heerlijke borsten waar ik ook regelmatig aan zoog natuurlijk. Iets wat ik vaker bij lekkere dames aantref van 30+ en niet slank te noemen zijn, maar een figuur hebben óf zandloper óf normaal óf sportief.
Na de 69 was er ook nog voldoende tijd om te neuken, zij bovenop en daarna andersom. Daarna stond ik op exploderen en wilde ik graag in haar mond spuiten, wat ze met plezier toeliet. Even opgeschoven naar de rand van het bed en ernaast ging zij voor mij knielen en deed op vakkundige wijze mijn stortvloed laten verdwijnen in haar overheerlijke mond.
Echt weer een onvergetelijke en meer dan geslaagde date in de middag, met een heerlijke Nederlandse vrouw.
En oh ja, bij het afscheid nemen kuste ze mij toch nog even... Wat fijn, bedankt Christy! Voor de gezellige praat, voor de intense seks en de unieke date in zijn geheel. Ik kom graag nog wat vaker bij je langs, hopelijk vind je in de toekomst wat meer tijd om elkaar weer te kunnen ontmoeten. Je bent knap en lekker xD