Recensie Ciara, KimNL, Tilburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bamihapje

Vaste klant
120
01/08/21
155
13
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/nieuwe-masseuse-tilburg/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ciara is een heel mooie verschijning. Klein, maar erg fijn. Ontzettend sexy.
Mooie geholpen borsten, flinke rond billen.

De eerste indrukken waren wat plichtmatig. Ciara kwam niet heel enthousiast over.
Het douchen was niet bijzondeg, gewoon leuk. De massage op de buik, die is op z'n best gezegd zacht.
Het had meer weg van aaien. Positief was dat ze zich niet alleen richtte op de onderbenen...zoals dat soms is.

Dus de eerste 10/15 min was ik bang voor een teleurstellende ervaring.

Maar dat duurt niet heel lang. Ik mocht al snel omdraaien, waarna de ervaring snel en veel verbeterd.
Ze gebruikt dat prachtige lijf goed om je op alle mogelijke manieren te teasen en op te geilen. En dat lukte haar goed bij mij.
Ik ben meermaals bijna tot een hoogtepunt gekomen, waarbij ze dan net op tijd stopte.
De laatste 45 minuten maakten de eerste 15 dan ook meer dan goed.

Uiteindelijk goed voor een van de beste handmatige eindes die ik ooit gehad heb.
Zo goed dat ik nu een paar keer bij haar geweest ben (en ik ga niet vaak terug naar dames).

Extras niet naar gevraagd. Waren ook absoluut niet nodig.
Hoewel ik niet zal ontkennen dat ik graag een keer meer met Ciara wil doen.
 
Klinkt goed. Je hebt mijn interesse gewekt in ieder geval. Je schrijft dat je geen extra's hebt gevraagd maar bij de invul velden schrijf je bij extra's vingeren. Was dat dan standaard of moest je extra betalen? En ben je inmiddels nog een keer geweest voor de extra's wellicht en hoe was dat? Ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan