Recensie Cici, Bocholt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grillmaster

Newbie
1
18/05/24
0
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cici-101/
Totale kosten (in euro)
100
Met veel verwachting naar Bocholt gereden en had er zin in.Beetje tegenvaller was het wel.
Ze ontvangt in een schemerige, rommelige ruimte, ook niet echt schoon. Gammele trap naar boven . Foto's in de advertentie zijn toch echt wel uit haar betere jaren, deze dame is echt geen 30 meer. Borsten wat slap en een lelijke buik, maar dat zie je boven pas als alles uit is. Ze geeft zichzelf geen wasje ervoor, mij dus ook niet, en ook niet erna, geen gelegenheid voor gezien ook niet. Blij dat ik er geen likje aan gegeven heb dus. Ondanks alles doet ze wel haar best, pijpt lekker nat ,lijkt er ook van te genieten en ze was tot mijn verbazing ook nog wel redelijk strak. Beetje haastwerk maakt ze er wel van, had voor 30 minuten betaald maar stond na 20 minuten al buiten. Stond de volgende al te wachten....
geen herhalingsgevaar.
 
Met veel verwachting naar Bocholt gereden en had er zin in.Beetje tegenvaller was het wel.
Ze ontvangt in een schemerige, rommelige ruimte, ook niet echt schoon. Gammele trap naar boven . Foto's in de advertentie zijn toch echt wel uit haar betere jaren, deze dame is echt geen 30 meer. Borsten wat slap en een lelijke buik, maar dat zie je boven pas als alles uit is. Ze geeft zichzelf geen wasje ervoor, mij dus ook niet, en ook niet erna, geen gelegenheid voor gezien ook niet. Blij dat ik er geen likje aan gegeven heb dus. Ondanks alles doet ze wel haar best, pijpt lekker nat ,lijkt er ook van te genieten en ze was tot mijn verbazing ook nog wel redelijk strak. Beetje haastwerk maakt ze er wel van, had voor 30 minuten betaald maar stond na 20 minuten al buiten. Stond de volgende al te wachten....
geen herhalingsgevaar.
Ben ook ooit in dat huis geweest denk in
Waren twee dames aanwezig
Beide trokken niet op de foto's van RL
Ben er weggegaan toen
 
Terug
Bovenaan Onderaan