Recensie Cin, Saengthong Thai Massage, Rumst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thunderball

Wandelaar
32
27/11/21
15
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://saengthong.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze thaïse doet de service van dit adres alle eer aan: sensuele body-to-body, pzc, beffen: alles zonder extra betalen!
Ze is niet meer van de jongste met wat hangende tietjes maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd.
Bovendien kwam ze me ook in de douche helpen en kreeg ik nog een pijpbeurt onder het stromende water.
Ze krijgt van mij een 10 op 10.
 
Deze dame gaat al heel lang mee...heb haar ooit bezocht bij manee destijds in strombeek... deed daar vooral nuru... da was standaard nen all-in. Zal al dik in de 50 zijn nu...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dame gaat inderdaad al jaren mee. Destijds in Strombeek was haar service top en toen was ze al niet meer van de jongsten. Recent heb ik haar niet meer bezocht, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Intussen zal ze inderdaad wel naar de 60 gaan...
 
Mortselgast heeft gelijk die recesie van Some klopt langs geen kanten , vandaag de proef op de som genomen , normaal neem ik al 5 jaar Kitty of Fa maar deze waren bezet .
er werd mij een new girl voorgesteld ,ik heb dan maar risico genomen ( het was cin )
lichte massage wel body to body maar voor de rest gewoon wat trekken , tot je klaarkwam !!!! als die al jaren in vak zit sorry dan ben ik veel meer gewoon in dit huis.
 
Als jij denkt dat elke dame voor iedereen en elke keer dezelfde service verleent heb je duidelijk nog niet veel ervaring met Thai.

Zij die haar wel kennen weten ook wel beter.

Maar bon... wat jij of anderen denken of beweren is niet mijn probleem, noch dat van de dames (wie dat ook mogen zijn).
Maar zie wel dat ge weet over wat en wie ge spreekt voor ge uit frustratie zegt dat er gelogen is terwijl ge duidelijk niet weet over wie ge het in feite hebt.
 
Cin is bij Saengthong mijn vaste dame. Ik kan de positieve berichten dus alleen maar beamen. Alles hangt natuurlijk af van wat je wenst. De massage is voor mij minder of niet belangrijk. Het erotische en de GFE zijn dat voor mij wel. En als je Cin met respect behandelt (bijvoorbeeld door haar een korte massage te geven, een babbel te doen (al is dat niet altijd verstaanbaar), ... dan kan er veel. In ieder geval genoeg voor mij om steeds terug te gaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan alleen maar de positieve recensie beamen.

Kom er net van, na dit te lezen.
De eerste indruk leek me al wat tegenvallen, ik had een 'just another costumer' gevoel, maar dat werd volledig gedraaid na de douche..

Ze is ouder ja, maar dat lijf. Die heerlijke borstjes, dat lekker kontje en dat lekker gleufje... Die massage was voor mij zeer, zeer goed, maar dat is kwestie van voorkeur. Niet te stevig, maar zeker niet te zacht, en die massage was fysiek gezien ook nodig (rug terug losgekregen).
Ze heeft zich zeer zeker gewillig laten neerleggen, en laten likken, ze kwam 2x klaar, dan heb ik mijn speelgoed in haar mond mogen steken, terwijl ze zichzelf (nogal lekker stevig ook) begon te vingeren, waarna ze mijn hand zelf terug naar haar gleufje begeleide om het over te nemen. Ze laat zich zeker inderdaad gewillig en uitgebreid likken!
Ik kom zeker terug voor haar!
 
Excuseer heren (naar aanleiding van enkele PM berichten) Intiem is foutief, Neuken zat er niet bij.
Ik denk niet dat je dat nog vindt voor 100euro bij de thaise dames
 
Ondertussen ga ik al een half jaar vast bij Cin en dat wordt alsmaar beter.
Meer GFE zal ik niet snel hebben. We gaan zelfs af en toe samen winkelen :)
Zij weet ondertussen ook hoe ze mij moet aanpakken en ik waar bij haar de gevoelige snaren liggen. Behandel haar zacht, met wat geduld en respect en ja kan leuke tijden beleven.
Vermits ik zelf geen behoefte heb om in alle gaten genomen te worden of te nemen kom ik ruimschoots aan mijn trekken. En dat laatste moet je vooral niet letterlijk te nemen :)
 
Ondertussen ga ik al een half jaar vast bij Cin en dat wordt alsmaar beter.
Meer GFE zal ik niet snel hebben. We gaan zelfs af en toe samen winkelen :)
Zij weet ondertussen ook hoe ze mij moet aanpakken en ik waar bij haar de gevoelige snaren liggen. Behandel haar zacht, met wat geduld en respect en ja kan leuke tijden beleven.
Vermits ik zelf geen behoefte heb om in alle gaten genomen te worden of te nemen kom ik ruimschoots aan mijn trekken. En dat laatste moet je vooral niet letterlijk te nemen :)
Samen winkelen zal ook wel "extra" zijn naar ik mag aannemen...
 
vorige week langs geweest voor een uurtje leuke massage met happy end zoals vermeld hierboven een iets oudere thaise met een slanke body het was ok en deed haar best meer denk niet een 2de keer voor mi j
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan