Recensie Cindy, Eefde/Deventer

Alexsex

Wandelaar
29 nov 2021
76
58
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/heerlijke-massage-_7939163
Totale kosten (in euro)
€50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Cindy geweest. Een wat oudere dame 50+ die volgens haar advertentie in Eefde ontvangt en massages geeft.
Bij het contact blijkt dat ze thuis ontvangt in Deventer en veel meer biedt dan massage. Ondanks haar leeftijd en alleen een foto van haar borsten toch een afspraak gemaakt.
Het was geweldig. Ze masseert goed, maar wil zelf ook graag verwend worden. Ze wordt heerlijk kletsnat als je haar vingert. Ze sabbelt aan je tepels en ze pijpt geweldig, zonder condoom. Ik kwam veel sneller klaar dan ik verwachtte en zei dat ook. Hmmmm zegt ze kom maar in mijn mondje. Alles heeft ze doorgeslikt en 'm werkelijk helemaal leeggezogen. Oo mijn vraag of het nu duurder was zij ze nee hoor. Gewoon zoals afgesproken €50 voor half uur.
Volgende keer vraag ik toch om eerder te stoppen met pijpen zodat we intiem kunnen

• Leuk
Waarderingen: Kajuki en Wim3603

Alexsex

Wandelaar
29 nov 2021
76
58
Is ze echt slank?? Als ik naar de foto kijk verwacht ik eerder dat ze volslank of zelfs dik is? Wat zijn haar lengte en gewicht denk je? En is het er schoon?
Ze is wat ouder, dus ja zit tussen slank en volslank in. Ik schat haat 160 lang. Het huis, bed en de douche waar je na afloop gebruik van kunt maken zijn wat gedateerd maar schoon

Stud_61

Newbie
Oudgediende
4 jul 2021
8
2
IK had afgelopen week een afspraak met deze dame. Netjes het adres gekregen, ik was er precies op de afgesproken tijd; is ze niet thuis. 2 uur voor niks in de auto gezeten. Nadien nog wel contact gehad, ze moest overwacht weg en was vergeten mij af te zeggen. Overmacht maar toch.
Nog 2 andere dames in Deventer geprobeerd maar die namen niet op.

Wandelaar 75

Newbie
12 feb 2022
7
7
Gisteren bij Cindy geweest. Een wat oudere dame 50+ die volgens haar advertentie in Eefde ontvangt en massages geeft.
Bij het contact blijkt dat ze thuis ontvangt in Deventer en veel meer biedt dan massage. Ondanks haar leeftijd en alleen een foto van haar borsten toch een afspraak gemaakt.
Het was geweldig. Ze masseert goed, maar wil zelf ook graag verwend worden. Ze wordt heerlijk kletsnat als je haar vingert. Ze sabbelt aan je tepels en ze pijpt geweldig, zonder condoom. Ik kwam veel sneller klaar dan ik verwachtte en zei dat ook. Hmmmm zegt ze kom maar in mijn mondje. Alles heeft ze doorgeslikt en 'm werkelijk helemaal leeggezogen. Oo mijn vraag of het nu duurder was zij ze nee hoor. Gewoon zoals afgesproken €50 voor half uur.
Volgende keer vraag ik toch om eerder te stoppen met pijpen zodat we intiem kunnen
Ik heb afspraak gemaakt voor binnenkort ben benieuwd.
Als ik de reacties lees lijkt het me allemaal positief,
Ik houd jullie op de hoogte