Cindy/Famke, discreetje.com/pdate.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat dat stukje naar een andere afdeling moet gaan dan diegene die daar voor moderatie zit.

relax - zit niet zo te dreigen alsof je net de sleutel tot ontketening van de derde wereldoorlog hebt gevonden. Iedere website heeft gebreken.

Ik kan ook wel 3 manieren bedenken hoe het te doen.

Jeroen. ik doe dat helemaal niet. en je hoeft me ook niet aan te vallen...!

Het is al een jaar bezig en er zijn al meer dan genoeg mensen opgelicht het moet eens klaar zijn. en die daar zit voor moderatie? de advertenties van cindy worden elke morgen rond 5u30 a 6u00 geblokkeerd . dat is gewoon de eigenaar zelf! die werken nog niet op dat tijdstip lijkt mij. als er uberhaupt personeel is. want mijn nick hier (joachim meyts) is zoals jij ook weet de naam van de eigenaar van redlights en joachim weet heel goed wat hij doet en het meeste heeft hij in eigen hand en beheer. heb ex mederwerkers van hem gesproken (2 vrouwen) een deed destijds op erobeurs promotie die ander deed de vertaling in het frans op quartier rouge en die vertellen ook dat hij zo nu en dan iemand in huurt als er iets moet gebeuren wat hij zelf niet kan. maar dat hij het meeste zelf doet.

Daarbij is hij in nederland voor de rechter gekomen en destijds gebruikte hij ook al allerlei nicks in zijn emails en die zijn nep dat is toen ook bewezen want dit vertelde hij tegen de rechtbank om de gebruiker beter te woord te staan zei hij. je kan dit tevens online inzien deze documenten

Wil je die naam weghalen?

Die is niet meer een bestuurder van RL; en eruit gestapt, of eigenlijk eruit gekocht.

Ik denk al dat ik weet wat en door wie - maar dit verklaart de matige support bij Redlights op het moment.

En correct - hun website is backend of framework is door derden ontwikkeld.

Waarom de fuck draai je hier mee op het forum met de gebruikersnaam van een oud bestuurder?

De rechtzaken die ik telde voor Redlights in Nederland had te maken met o.a inbreuk en het doen van aangiftes wegens herhaaldeijke laster van gebruikers af naar hun toe. Als je de zoekmachine erop naslaat dan kom je het e.a erop tegen. Je doet blijken alsof ze veroordeeld waren maar daar is totaal niks van waar.

Redlights (die ik ken) is een fantastisch bedrijf - fijne collega's - en altijd correct naar mij toe geweest. Sprake van misstanden heb je echt aan het verkeerde eind.

Waarom de fuck draai je hier mee op het forum met de gebruikersnaam van een oud bestuurder?

De rechtzaken die ik telde voor Redlights in Nederland had te maken met o.a inbreuk en het doen van aangiftes wegens herhaaldeijke laster van gebruikers af naar hun toe. Als je de zoekmachine erop naslaat dan kom je het e.a erop tegen. Je doet blijken alsof ze veroordeeld waren maar daar is totaal niks van waar.

Redlights (die ik ken) is een fantastisch bedrijf - fijne collega's - en altijd correct naar mij toe geweest. Sprake van misstanden heb je echt aan het verkeerde eind.
Ik ga verder niet op je in!

Veel succes met je bijtevoegen in 1001 discussies hier..

je denkt echt dat je overal verstand van heeft!

Terug
Bovenaan Onderaan