Cindy, utrecht bij La Cloch.
Een paar weken terug was ik op een donderdag weer eens naar Utrecht gereden. Nadat ik op zondag al een afspraak had gemaakt met de altijd zeer vriendelijke gastvrouw. Zodat ik om 11.00 een afspraak had mrt Cindy.
Nadat ik een uur in de auto gezeten had parkeerde ik mijn auto in het stukje waar nog geen betaalt parkeren is.
Bij binnenkomst eerst afgerekend bij de gastvrouw, die tegelijkertijd vroeg of ik wat wilde drinken. Een paar minuten later naar de kamer gebracht, waar de mooie Cindy niet veel later binnen kwam met mijn drankje.
Ik bezoek Cindy nu al zo'n anderhalf jaar. Ik sta meestal al onder de douche als Cindy binnenkomt. Hierna duikt zecer vaak gelijk even bij en beginnen we lekker elkaars te tongzoenen en elkaar in te zepen.
Daarna drogen we ons af en gaan dan op verkennings tocht bij elkaar. En belande dan op bed waar ik haar naar een hoogtepunt klaar bef. Al trillend en schokkend komt ze dan heerlijk klaar en geef haar altijd een paar knipoogjes

.
Daarna begint zij mij te pijpen en te teassen. Hierna beginnen we afwisselend in diverse standjes elkaar lekker te neuken.
Altijd heerlijk. Cindy bovenop, die zichtbaar geniet dat zij het tempo kan bepalen om ook tot haar hoogtepunt te komen is altijd goddelijk. We kwamen samen heerlijk klaar.
Na mij even opgefrist te hebben. Heb ik haar nog een paar keer klaar gebeft . Haar kaal geschore kutje was erg gevoelig. Dus hebben we nog even bij gekletst en geknuffeld.
Daarna nog even snel gedoucht en na een kus op weg naar Amsterdam voor een lekker broodje hete kip

Lieve Cindy tot snel lefs je bef kampioen