Recensie Cindy, massage Romantica Neerpelt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Molleke

Newbie
22
27/12/21
27
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Recent lang deze massagesalon gereden per toeval en me niet kunnen inhouden. Ontvangst was door slechts een dame en deze zou ook de massage doen.Massage was niet echt geweldig te noemen als het puur om de massage gaat maar was wel al geil en teasend. Na ruim een half uur kwam van Cindy de vraag of ik extra's wilde, ja dus ! Voor 50 euro extra (bovenop de eerder gepinde 100 euro) was pijpen en neuken mogelijk. Ik wilde het geld meteen pakken maar dat was niet nodig.
Pijpen was meteen zonder condoom en deed ze erg goed, lekker nat (helaas niet erg diep maar kan ik ook niet verwachten gezien omvang penis). Toen Cindy in de gaten had dat ook mijn ballen en anus wel toe waren aan een lik beurt kwamen deze ook aan de beurt. Niet verwacht in een massagesalon. Intiem liet ze ook gewillig toe en na een paar standjes uiteindelijk reverse cowgirl diep gepenetreerd en heerlijk klaargekomen met zicht op haar lekkere billen. Cindy heeft een redelijk mooi gezicht en een in mijn ogen heel mooi lichaam, zacht huid maar helaas met redelijk harde nep tieten. Uiteindelijk een zeer geslaagde visite, zeker het pijp en neuk gedeelte
 
Na ruim een half uur kwam van Cindy de vraag of ik extra's wilde, ja dus ! Voor 50 euro extra (bovenop de eerder gepinde 100 euro) was pijpen en neuken mogelijk. Ik wilde het geld meteen pakken maar dat was niet nodig.

Tactisch gezien wel een héél goed moment uitgekozen om jou die vraag te stellen. Een half uur ophitsen en dan vragen of je graag meer wil!
Neptieten vind ik sowieso al maar niks maar bij een massage bijzonder hinderlijk als je het mij vraagt.
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort ga ik dit huisje van plezier bezoeken. De dames staan niet (meer) op RedLights en gewoon vermeld op de site. Kun je gewoon langs gaan en kiezen uit wie beschikbaar (risico niemand vrij, voordeel rechtsomkeer want geen aantrekkelijke dame) of moet je een afspraak maken? Thanks.
 
Is al weer even geleden dat ik er geweest ben maar was toen gewoon aanbellen (zonder afspraak) en naar binnen. Als er geen dames zijn die je aanstaan kun je inderdaad gewoon weer omdraaien.
 
Bij aankomst vroeg een Thaïs mammie … ja kom maar mee met mij. Als ik een Thaise milf wil, ga ik naar Yuki aka Natty in Steenokkerzeel. Geen andere dames vroeg ik? Toch wel : een andere Thaise mammie en een blonde getatoeëerde. Deze laastste dan maar. Pauline, een Hongaarse. 1 uur @ 100€ genomen. Ik dacht van niet onmiddellijk vragen of meer kan, eerst zien of ze mij kan opwinden.

Na douche … zachte massage in buikligging. Met veel te veel olie. Veel te lang en niks erotische aanrakingen. 5 minuten voir einde zegt ze ´draai je maar om' kiepert ze een kwart liter olie over m'n lul, et doet me aftrekken zonder dat ik ze kan aanraken. Heb van haar overgenomen om klaar te komen.

Mij zien ze daar niet meer, weggegooid geld.
 
Blijkbaar is Maysa in Maaseik verhuisd naar Romantica in Overpelt.
Weet niet of dezelfde dames er nog werken, bijv Cindy die eerder een goede recensie kreeg.
 
Laatst bewerkt:
Bij aankomst vroeg een Thaïs mammie … ja kom maar mee met mij. Als ik een Thaise milf wil, ga ik naar Yuki aka Natty in Steenokkerzeel. Geen andere dames vroeg ik? Toch wel : een andere Thaise mammie en een blonde getatoeëerde. Deze laastste dan maar. Pauline, een Hongaarse. 1 uur @ 100€ genomen. Ik dacht van niet onmiddellijk vragen of meer kan, eerst zien of ze mij kan opwinden.

Na douche … zachte massage in buikligging. Met veel te veel olie. Veel te lang en niks erotische aanrakingen. 5 minuten voir einde zegt ze ´draai je maar om' kiepert ze een kwart liter olie over m'n lul, et doet me aftrekken zonder dat ik ze kan aanraken. Heb van haar overgenomen om klaar te komen.

Mij zien ze daar niet meer, weggegooid geld.
Heb je misschien een advertentie of telefoonnummer van deze Yuki?
 
happythaimassage.be

The website is gesloten

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Twee weken geleden bij Cindy geweest, maar dat lijkt een andere Cindy te zijn dan hierboven.
Ze had zeker geen harde fakes, maar niet te grote zachte natuurlijk borsten. Leeftijd kon ik niet goed inschatten zoals vaak bij aziatische vrouwen, ik gok begin 30. Maar zeker niet zo oud als Melee.
Ze gaf een prima massage met regelmatig teasen. Ze gebruikte ook nog wat speeltjes.
Bij omdraaien vroeg ze of ik wat meer wilde voor 50, nou daar hoefde ik niet over na te denken.
Ik wilde haar heffen maar dat wilde ze niet, als alternatief pijpte zij mij, dat deed ze goed.
Regenjas aan en afgerond in cowgirl en missionaris, ze deed lekker mee.
Top uurtje gehad, zeker bovengemiddeld.
Kijken of ik haar een volgende keer wel kan verleiden.
Normaal werkt ze ma-vr zei ze, ik had geluk door een lage bezetting viel ze in op zaterdag.
 
Gisteren deze salon binnengestapt zonder afspraak. Er stond een dame achter de bar maar dat zag ik absoluut niet zitten. Het moet May of Cindy zijn geweest maar op het forum werd geschreven dat May heel klein van stuk is dus dan zal het Cindy wel zijn geweest. Het leek erop dat de dame in kwestie een waterhoofd had of iets dergelijks, in elk geval zag ik het niet zitten met haar.
Haar collega Malee was ook beschikbaar maar dit bleek een dame met wat jaren op de teller waar het beste wel vanaf is.

Uiteindelijk vriendelijke bedankt en rechtsomkeert gemaakt.
 
Ik ben hier ook ooit bij Cindy terecht gekomen. Ze deed echt haar best, maar ze leek echt op een omgebouwde vent met haar harde fake tieten en mannelijke stem.
Vroeger zat ze bij Maysa. Achteraf had ik er toch een raar gevoel bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan