Recensie Cindy, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rowmy236

Newbie
7
17/07/23
11
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9595703-cindy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak maken ging zeer makkelijk. Ze reageert snel in het Engels. Naar later blijkt is ze gewoon heel handig met de vertaalapp op de telefoon, want ze spreekt enkel Portugees.
Dame ontvangt in Rotterdam-west, in een keurige buurt. Appartementengebouw en kamer zelf zijn ook netjes.

De deur werd opengedaan door een supermooie, jonge Braziliaanse. Precies zoals op de foto's. Ze was vrolijk, maar niet overdreven druk. Communiceren ging dus met de telefoon, want ze spreekt geen woord Engels. Gelijk zoenen en omhelzen en dan weet je dat het een mooie ontmoeting gaat worden

Qua uiterlijk heeft ze een prachtig gezicht en mooi lichaam, puntgave huid. Borsten hebben hoogstwaarschijnlijk wat hulp gehad, maar kan nooit veel zijn geweest, want zien er goed uit en bewegen en voelen zeer natuurlijk. Tatoeages op de arm, maar verder niet. Hygiëne was bovendien top.

Tijdens de seks kwamen er af en toe al kreunend Portugese zinnen uit. Verstond er geen woord van, maar het klonk desondanks prachtig. Ay caramba herkende ik wel met mijn hoofd tussen haar benen. Pijpen ging zonder condoom, wel vrij kort. Seks in meerdere standjes was, misschien niet wereldschokkend, maar dame geniet er wel van. Ze pakt je stevig vast, knuffelt en zoent en er zit tenminste wat passie in. Voelt simpelweg als een natuurlijke vrijpartij ipv iemand die een geperfectioneerd repertoire afdraait.

Dat samen met haar uiterlijk, sprankelende persoonlijkheid, ontvangstlocatie en hygiëne maakt dat de algemene beoordeling hoger is dan de som der delen. Aanrader!
 
Ik ben het helemaal eens met wat hierboven is geschreven over de ervaring op 10 november. Ik heb persoonlijk alles meegemaakt wat werd genoemd. Er was een lieve dame die ervoor zorgde dat je het naar je zin had. Hier is een tip: als het je lukt om zoveel indruk op haar te maken, verdien je bonuspunten van haar.

Heb haar 3 x laten klaar komen dmv geduldig aan het werk gaan hehe :love:
 
Ik ben het helemaal eens met wat hierboven is geschreven over de ervaring op 10 november. Ik heb persoonlijk alles meegemaakt wat werd genoemd. Er was een lieve dame die ervoor zorgde dat je het naar je zin had. Hier is een tip: als het je lukt om zoveel indruk op haar te maken, verdien je bonuspunten van haar.

Heb haar 3 x laten klaar komen dmv geduldig aan het werk gaan hehe :love:
Dus jij hebt een account sinds 30 juli 2021 en dit is je eerste bericht. Hoeveel dames heb je bezocht sinds je een account hebt aangemaakt? En was deze dame zo bijzonder dat je hier een review over haar schreef.
 
Haha shill alert! Denk dat rowmy236 wel echt is.
Ik zie haar foto ook hier, maar kan zijn dat ze echt in Shumen, Bulgarije heeft gewerkt.
Ik geloof wel dat @rowmy236 en @Skyforce echt zijn, maar gaat om skyforce die al langer dan 2 jaar een account heeft en zijn 1e bericht plaatst. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij veel meer ervaringen, benieuwd wrm hij ze niet plaatst.

Ik denk dat dat profiel op die site nep is.
 
Ja heren, het is niet zo dat ik veel gebruik maak van deze services, vond het wel een geslaagde date met haar dat ik dacht ik deel het mee. Vooral aangezien ze niet lang blijft. Ze zou de 21ste terug naar portugal gaan en of ze nog weer hier terug komt blijft nog de vraag. Ze vond wel nederland heel fijn.

Anyways wilde alleen mijn positieve ervaring met jullie delen zodat je beetje beeld hebt of ze wel zo uitziet enzo. Zijn genoeg andere profielen waar ze fotos laten zien van tig jaren terug.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9595703-cindy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Helaas was de tweede keer een minder groot succes. Dame is wat van haar vrolijkheid verloren, zoenen zat er amper meer in en het was nu een dertien in een dozijn sessie.

Haar borsten lijken ook verbouwd. Voorheen waren het D cups, wel wat hulp, die behoorlijk natuurlijk leken. Maar het lijkt of de implants verwijderd en weer terug zijn gezet of zo, het is iig een stuk minder mooi nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan