WHEM Cindy, Thaise Massage Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FBSNDG

Wandelaar
Forumpionier
28
06/07/21
14
Cindy is een tijdje verdwenen maar zag recent weer haar advertentie op marktplaats. Heeft iemand haar toevallig recent bezocht en kan zijn ervaringen delen ?
Krijg nog geen tractie met haar via WA helaas en is zelden online.

 
Ik heb haar drie jaar geleden bezocht. Ze was toen net verhuisd naar een plek waar je discreet naar binnen kunt. Het appartement waar ze ontvangt is ok. Douche was toen nog wel beetje basic, maar inmiddels misschien opgeknapt. Ze vertelde dat ze periodes afwisselend gewone massages doet en dan weer erotische massage met happy end. Ik had de massage met happy end. Ze is een hele goede masseuse en mijn happy end was top, dus zeker een aanrader. Ben toch niet meer terug geweest, omdat ik dan toch weer net iets meer zoek dan alleen de massage.
 
Ze had wat verwarde periodes
Maar leuk dat ze er weer is
Als ze een geile bui heeft
Dan heb je een top bezoek
Er was ook een lady boy daar
Ben ook benieuwd of iemand nog recent is geweest
 
Ik probeer al een tijdje weer contact te krijgen, maar krijg geen reactie. Wel 1 keer een gewijzigde prijslijst ontvangen, maar toen ik een afspraak probeerde te maken geen reactie meer. Jammer, het was mijn favoriete adres.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan