Recensie Cindy, Vlaardingen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rukbeer

Newbie
8
12/12/22
18
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vlaardingen/500279-cindy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan geen lopend topic van deze dame vinden (correct me if i'm wrong) dus start ik er zelf maar een. Cindy is niet zo strak van lijf als de foto's doen voorkomen maar ik vind haar zelf toch vooral gewoon lekker. Is ook absoluut niet te stevig maar gewoon een heerlijk lichaam waar menig vrouw van haar leeftijd een moord voor zou plegen. Pijpen (zc) doet ze erg lekker en ze neemt er (voor mij) precies genoeg tijd voor. Niet te kort en net als je denkt dat je klaar bent voor de actieve gaat het condoom er om en komt ze lekker op je paal zitten. Hierna doggy en missio afgemaakt en uiteindelijk heerlijk en ontspannen klaargekomen. Alleen zoenen vond ik een klein beetje afstandelijk maar dat heeft bij mij de pret niet echt gedrukt. Doordat ze los van de sex ook leuk is om mee te praten (voordeel van Nederlandse dames) heb ik er wel een fijne GFE aan gehad. Ik denk dan ook zeker dat ik nog wel eens terugga!
 
Nee, er was nog geen recensietopic, wel wat ervaringen in onderstaand topic
 
Ik ben twee keer bij Cindy geweest. Eerste keer was in 2008 en toen zag ze eruit als op de foto's. Slank, strak en een mooi kutje.
Tweede keer ben ik begin vorige maand nog geweest. Ze is aangekomen en is niet meer strak.. Ik kon er makkelijk een dikke dildo samen met mijn pik inschuiven en nog zou ik niks voelen. Zo uitgewoond. Pijpen is kort en niet lang. Dame is inmiddels 50+. Vroeger ontving ze geen allochtonen. Nu ontvangt ze die wel.

Voor een 50plusser nog steeds een mooie kop. Maar lichaam is niet mooi meer. Ze praat veel om de tijd te doden. Van het uur dat je ervoor betaald neuk je maar 35 minuten. De rest is douchen, praten, praten, praten. Oud kunstje waar ze 20 jaar lang haar repertoire mee vult.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Heb Cindy in de loop der jaren al een aantal keer bezocht. Laatst maar weer eens richting Vlaardingen getrokken. Ze zag er goed uit dit keer: mooi slank en zoals altijd zondgebruind. Gekozen voor een half uu voor 100.

We begonnen met Pzc en daarna 69. Intiem vind ik, ondanks dat ze niet zoent (dacht ik, weet het niet zeker), altijd wel sensueel. Maakte het in missio dus lekker af. Misschien hebben we een klik geen idee. Maar ik zal zeker terug blijven komen bij haar. Te meer ook omdat je in ieder geval zeker weet wat je krijgt, en haar prijzen zijn ook niet onaangenaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan