WHEM Cindy, Vorden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank1310

Newbie
14
10/12/23
2
Iemand ervaring met Cindy of Kelly
uit vorden ?

Ik heb mail contact ( nu ook een telefoonnummer) en het klikt goed. En ga missen een afspraak maken voor een half uurtje maar ben eigen benieuwd of iemands
deze dame kent.
Iemand ervaring met Cindy of Kelly
uit vorden ?

Ik heb mail contact ( nu ook een telefoonnummer) en het klikt goed. En ga missen een afspraak maken voor een half uurtje maar ben eigen benieuwd of iemands
deze dame kent.
 
Ik kom er net vandaan.
Haar vriend is aanwezig in de woning en die doet de geldzaken. Verder heb je geen last van hem. De kamer was een beetje smoezelig, net als het bed. Dame was op zich fris, schoon, net gedouched, beetje mollig en wel aardig. Ze hield haar t-shirt aan en het was een beetje onhandig allemaal. Ze is naar eigen zeggen ook pas 2 maanden bezig. Zoenen is met een klein beetje tong maar verder wel oke. Pijpen was ook oke. Wilde meteen neuken. Ik wilde haar eerst beffen en dat mocht. Ze werd er erg geil en nat door, zeker toen er een paar vingers bij kwamen. Neuken was lekker en je mag haar idd volspuiten. Doekjes waren er niet en dus moest het allemaal aan de lakens worden afgeveegd. Stond met een half uurtje weer buiten, terwijl de afgesproken 150 euro voor een uur zouden zijn. Al met al geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan