- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 19-20cm
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9496731-cinthya#overview
- Totale kosten (in euro)
- 200
The queen is back idd! Wat mij betreft is dit de mooiste TS die er rond loopt op dit moment!! Ja de foto's kloppen met de advertentie. En behalve dat ze bloedmooi is sekst ze ook ongelooflijk lekker. Haar pijpen en rimmen is zo fucking geil!!! Buiten dat ze er zo lekker uit ziet verzorgd zich ze zich heel goed. Zo een gave huid met de juiste spiermassa dat alles nog zo lekker strak in het pak zit. En dan heeft ze ook nog een behoorlijke lul die zonder problemen hard wordt en blijft. Ik had er eerst wat gepijpt daarna dus over op rimmen. Begon daarna met me lul over haar sterretje heen te wrijven en voordat ik het wist zat ik die fantastische kont te neuken (voor wie het zich afvraagt ja bare). Ik kwam bijna klaar want dat uitzicht is zo fucking mooi dat ik mezelf moest inhouden want ik wou ook nog genomen worden door die fantastische lul van haar. Dus rollen omgedraaid en ik ben lekker doggie en daarna zei bovenop mij liggend geneukt daarna heeft ze me missio genomen waar ze haar lul zo verwend heeft dat ze hem klaar neukte en in me gezicht spoot en dat was behoorlijk wat dat was zo geil dat ik ook insta klaarkwam! Mogelijkheid is er om te wassen dus gedaan en toen was het feestje afgelopen.