Recensie Cintia, Zandhoven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

N36

Stamgast
320
18/11/21
111
5
Heb met deze dame tijd geleden eens afgesproken,


Ontvangde toen onder een andere naam ook,

Recensie is er niet van gekomen , tot ik ze weer zag opduiken. Haar advertentie stond lange tijd niet meer online

Is een sympathieke dame ,
1tje die er van houd om goed geneukt te worden wat ik dan ook gedaan heb , ze heeft een geweldige kont waar je goed op kan losgaan.

Echte klik was er niet , twijfel om nog eens terug te gaan maar eerst nog wat andere proberen denk ik 😜
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele weken geleden heb ik ook een date met haar gehad.

Op zich was de seks wel goed, de dame neemt initiatief en ligt er zeker niet bij alsof ze een pop is. Hoewel het nog voor de warmste zomermaanden was, stond ik na de seks toch behoorlijk in het zweet en kon ik me nadien opfrissen in de douche.

De dame is zeker geen supermodel maar een gewone verschijning en mits een leuke zomerdag, hakjes en een los, kort kleedje zou ik zeker en vast mijn hoofd wel omdraaien moest ik haar passeren op straat.

Het enige minpunt vond ik wel, dat ondanks we 2 rondes volmaakten en ik een korte douche nam ik op ongeveer 40min weer op straat stond en dit terwijl ik voor een uurtje betaald had. Tussen de 2 beurten had er toch wat meer mogen inzitten wat mij betreft.
Wat de klik met de dame betreft heb ik zeker geen klagen en ook de seks was goed, juist de korte tijd van het bezoek in verhouding met de afgesproken duur doet me twijfelen over een volgende date.
Ik had natuurlijk ook zelf wat meer initiatief kunnen nemen, maar ik ben eerder van mening "ik ben de klant en betaal dus ik ben degene die verwend wordt".

Al bij al dus matig positief na het bezoek, het kan beter maar het kan ook veel slechter. Dus als de goesting weer wat te groot wordt misschien toch nog eens een afspraak maken, uiteindelijk had ik zeker geen slecht gevoel tijdens het bezoek zelf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan