WHEM Claire Amsterdam WAP date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zat volgens mij eerst in een andere stad... Amersfoort? Toen geen denderende recenties meen ik me te herinneren. Ze was daardoor namelijk van mijn lijstje verdwenen. Maar ... DYOR en YMMV op zn goed Nederlands;)
 
Ik heb inmiddels een wapdate met haar gehad. Heerlijk uren in bed gelegen met een wijntje en andere versnaperingen 😜
Dame is de dame van de foto's, heerlijke relaxte sex gehad, uitgebreid zoenen en heerlijk geneukt. Uiteindelijk haar kutje flink volgespoten.

Was zeker voor herhaling vatbaar!
 
Ik heb inmiddels een wapdate met haar gehad. Heerlijk uren in bed gelegen met een wijntje en andere versnaperingen 😜
Dame is de dame van de foto's, heerlijke relaxte sex gehad, uitgebreid zoenen en heerlijk geneukt. Uiteindelijk haar kutje flink volgespoten.

Was zeker voor herhaling vatbaar!
begrijp ik hieruit, dat je er blanco in mocht :)?
 
Nee heb nog geen afspraak met haar kunnen maken.
Nog niet aan toe gekomen..
Waaraan twijfel je dan.?
Zou je het willen deelen
Want dan ga ik er ook overmaken om dan wel of geen afspraak te willen maken met haar..
 
Waaraan twijfel je dan.?
Voor een geslaagde wap date is een goede klik noodzakelijk denk ik. Ze is niet helemaal mijn type (ik val meer op exotische dames van grofweg onder de 40), dus dat zal vooral van haar houding/karakter/stem afhangen. En van mezelf natuurlijk. Daarom zouden wat meer ervaringen welkom zijn.
 
Ik zie dat haar advertentie nu in eens verdwenen is..
Zijn er al meer mensen er geweest
Die met haar hebben afgesproken?
Ben erg benieuwd na meer reacties van haar.
Voor dat ik zelf een afspraak met haar ga maken..
 
Zou zo maar kunnen inderdaad. Ik heb deze Bernadette eergisteren al een mail gestuurd, maar dat is toen niet in me opgekomen. Nog geen reactie gehad overigens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan