WHEM Clara (Oek) Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jayy18

Wandelaar
42
03/11/22
25
3
Iemand ervaring met de Oekraïense Clara?

Na enig contact op whatsapp zou ze ontvangen in Antwerpen in de Breydelstraat dichtbij CS.

Vraagt 100€ voor een half uur en 150€ voor een uur

dingen die ze zoal doet:
-sex met condoom
-pijpen zonder
-massage
-body kissing
-69
-en body to body

Zou deze wel eens willen proberen als er mensen zijn met goeie ervaringen

Hier hebben jullie haar profiel op Redlights
 
Ja dat snap ik. Ziet er echt wel een goddelijk lichaam uit. Maar wil liever ervaringen van een ander afwachten...

Hoe had ze gereageerd dan?
Ik heb haar gecontacteerd: heel snel bericht met tarieven etc. Daarna inderdaad heel korte antwoorden met 1 a 2 woorden…maar nu zie ik in de replay hierboven dat het niet haar foto's zijn blijkbaar…jammer
 
Ik ben 2x bij deze dame geweest. De eerste keer was op eerder genoemd adres en later ontving ze op een ander adres.

Het is een mooie dame en ik zou twijfelen of de foto's wel of niet echt zijn. Dat mooie poesje wat je op de foto's ziet wijkt er in ieder geval niet veel vanaf:)

Wel is het zo dat ze zeker in het begin niet heel pro-actief is, later ging het gelukkig wel beter en leek ze er zelf ook wat meer plezier in te krijgen. Ze spreekt beperkt Engels, dit zou ook de reden van het kortaf reageren kunnen zijn.

En dat vorige pand was buitenom de trapgang toch niet zo verkeerd?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan