WHEM Classical Lady

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oei, dit kwam geen moment te laat of te vroeg, ik wilde er volgend weekend mee afspreken voor een 2-tal uur. Had een tijdje terug contact met haar en alles klonk toch weel heel aantrekkelijk. Was het dan zo slecht?
 
En ze is niet geverifieerd op RL, zou dat eigenlijk wel iets betekenen?
Want soms zijn er dames die wél geverifieerd zijn maar als je er hier dan over leest stelt hun dienstverlening weinig of niets voor. Ik denk niet dat die kwalificatie veel voorstelt, misschien wel om te verifiëren of de foto wel klopt, maar dan nog!
 
Zo bekomt men het geverifieerd label, volgens de voorwaarden van redlights.
Is niet meer of minder dat de foto's van de dame in kwestie is.

"Het groene "geverifieerd" label is een kwaliteitslabel dat de adverteerder kan aanvragen via zijn dashboard.
Dit label heeft als doel aan te duiden dat het gebruikte beeldmateriaal (video en foto) van de adverteerder is. Zo bent u (al) zekerder van uw date!

De toekenning van het label gebeurt na het ontvangen van een verificatiefoto of na een camcheck via Skype.
Een verificatiefoto is een foto van de adverteerder met een verwijzing naar Redlights (bv. handgeschreven papier dat de adverteerder vasthoudt)."
 
Ik kan al deze vorige reacties bevestigen. Zij is het absoluut niet op de foto op Redlights. Ze is een heel ordinaire dame die niet top is en inderdaad weinig initiatief neemt. We hadden een afspraak in Oxygen-House, waar ze blijkbaar graag dates heeft. Had haar een sexy lingerie setje gevraagd, en dat was het absoluut niet. Ze praat heel veel en luisterd absoluut niet naar wat jij verteld of naar je verwachtingen. Over het sexueel gedeelte zal ik niet veel vertellen, maar ik had er geen zin in. Ik had beter van begin af moeten weigeren. Geen herhalings gevaar, een date die te vergeten is. Te vermijden.
 
Dank voor de verwittigingen. Stond in het begin van het jaar op mijn wishlist. Na de negatieve reacties en een gesprekje op de chat van RL wist ik dat het mijn ding niet ging zijn. De link werkt ondertussen niet meer. Hoe kon je haar nog contacteren ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan