Recensie Claudia, Casa Lucia Herk de stad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wimpert

Newbie
1
30/09/23
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagnamiddag zonder afspraak, een bezoek gebracht aan de casa.
Nieuwe eigenaar ondertussen maar naar myn mening nog steeds een aangename sfeer.
Ik nam plaats en er kwamen 3 vrouwen hun voorstellen.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor claudia.
Ik had meteen een klik met haar en ik vond haar ook heel knap.
Gekozen voor 45min voor 100€
Douche genomen en daarna plaats genomen op bed.
Ze stelde voor om me een massage te geven en dit heeft ze heel goed gedaan, ik heb er van genoten.
Daarna omgedraaid, ze begon me leuk te teasen door met haar borstjes over myn speeltje te gaan, my mn tepels zwoel te kussen/likken en daarna lekker myn balletjes te likken.
Daarna lekker gepypt met condoom en 3 standjes gedaan.
Ik was vermoeid en overstrest waardoor ik niet de hele sessie myn erectie kon aanhouden en al helemaal niet klaarkomen.
Maar dit lag dus niet aan de dame he, want ze was helemaal myn type.
Daarna nog gedoucht en ik denk dat ik ongeveer 50 minuutjes ben binnen geweest.
Wordt vervolgd zou ik zeggen :)

Ps de dame stond vandaag (zondag) niet meer op de site, was gisteren haar laatste dag vermoed ik.
Ze gaf wel aan dat ze al 4 jaar met periodes by casa werkte, dus komt zeker terug
 
Properste huis van Limburg, ongetwijfeld. Ook voorzien van gemakken zoals airco. Douche is gemeenschappelijk, maar er is meer dan 1 douche. Was- en beddengoed wordt continu ververst.
Que infrastructuur kom je daar niets te kort in ieder geval. Het enige dat kan tegenvallen is misschien de trap als je slecht te been bent want er is, denk ik, geen kamer op het gelijkvloers.

Over welke nieuwe eigenaar @Wimpert het heeft weet ik niet. De huidige eigenaar zit er al enkele jaren voor corona en doet dat zeer goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan