Recensie Claudia, Club Mabuhay, Helchteren 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joru349

Vaste klant
129
21/03/24
72
29
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen week was ik nog eens langsgeweest en heb deze prachtige kleine combiaanse dame genomen.

Het klikte meteen met haar.
We begonnen met kussen en strelen, daarna werd ik gepijpt en tot slot neuken. Achteraf kreeg ik nog een massage van haar waarbij ik bijna van ik slaap viel.

Ze is zeker de moeite waard en geeft jou een gfe!

Ik heb Claudia gisteren bezocht en heb me laten pijpen met condoom en daarna standje 69. Na een tijdje kwam ze op me zitten en reed in tempo op pummeltje. Denk dat ze wat moe was en ze vroeg op missionaris verder te gaan en dit gedaan. Kon lekker ver stoten en kwam klaar. Nadeel was dat ze niet zoende en steeds maar vertelde dat ze niet genoeg geld had verdiend om naar haar familie te sturen. Of ze het waarde was? 50%. Ik ben beter gewend bij Mabuhay.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
75 + 20 euro fooi (trio)
Ik ben vorige vrijdag een trio gaan doen met Claudia en Lucy. Topervaring.
Claudia is een kleine Colombiaanse met een mooie naturel C-cup. Ze is iets ouder (35?), maar heeft nog een zeer mooi lichaam. Ik denk echt niet dat het siliconenborsten zijn, zou me echt verbazen. Bij mij heeft ze alles gedaan zonder dat ik het heb moeten vragen: tongen, prostaatmassage, vingeren ... Bovenal zeer vriendelijk.
Ik ben niet zeker of de reviews hierboven van dezelfde dame zijn ...
Je kan mijn uitgebreide review lezen bij Lucy. De trio is zeker aan te raden!! :)

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Het wordt ingewikkeld bij Mabuhay nu. Ik ben vanavond bij Club Mabuhay geweest en zag precies enkele nieuwe gezichten. Was ook al van oktober denk ik geleden, dat ik er nog eens was.

Claudia was haar naam, een blondje van 34 jaar met erg grote borsten (minstens D en misschien wel een E-cup) en komt uit Colombia. De dame is slank tot normaal van postuur. Ik schat haar ongeveer 155 cm.

Ze zei me dat ze er nog maar werkte sinds gisteren (donderdag). Ze sprak zelfs een beetje Engels, dus betere communicatie mogelijk dan we er gewoon zijn.

Eerst wat knuffelen, dan seksen in enkele standjes, aftrekken. Wel enkel zoentjes en geen tongzoenen bij mij, maar dat vind ik niet zo erg. Ze moest ermee lachen als ik haar 'little girl' noemde. Dan zei ze 'small girl'.

Het is een topic over Claudia, maar duidelijk niet de Claudia van vroeger.

Gaat hier duidelijk plots over een andere Claudia. De Claudia van start topic, periode april 2025, was een milf van boven de 40, zwart haar en een geweldige tongzoener. Ging naar eigen zeggen niet meer terugkomen.

Lekker volop tongzoenen 💋 was de standaard in dit huis 🏠, Blijft achteruit gaan.

Laatst bewerkt:
Gaat hier duidelijk plots over een andere Claudia. De Claudia van start topic, periode april 2025, was een milf van boven de 40, zwart haar en een geweldige tongzoener. Ging naar eigen zeggen niet meer terugkomen.

Lekker volop tongzoenen 💋 was de standaard in dit huis 🏠, Blijft achteruit gaan.
Ik heb voor de recente Claudia recensies dit nieuw draadje gemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan