Recensie Claudia, Den Haag, Doubletstraat 26 k2 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar vaak genoeg bezocht de afgelopen jaren en niks aan overgehouden.
Maar gezien ze volop deepthroat en cim doet is de kans op een soa niet te verwaarlozen, ook al zijn het mildere soa's. Als ze al die jaren niks heeft gelopen en verspreid is dat ook wel deels geluk lijkt me.
 
Ik was er gisteren ze was er toen niet. Opvallend vond ik wel dat er een Te Huur bordje achter het raam zat. Geen idee of dat standaard is bij afwezigheid. Als ik een tijdje op vakantie ga zet ik mijn huis in ieder geval niet te huur
 
Had vorige week contact met haar , ze komt eind februari zij ze...in hoeverre dat waar is ikke niet weet..

Verleden heeft ons geleerd dat de info niet altijd betrouwbaar is ondanks het rechtstreeks van de bron komt.

Gr,
 
Jaren geleden voor het eerst bij Claudia een en tijd niet meer bij haar geweest. Ze was of bezet, of afwezig, of mijn stemming was anders.

vorige week woensdag eindelijk weer een bezoekje kunnen brengen aan haar :)

Lekker lichaam, geile kop, relaxt in omgang, voor mij vooralsnog de beste pijpster in de straten en neukt ook nog eens heerlijk.

Vertrouwd adresje ;-)
 
Een keer eerder bij deze dame geweest. Kwa uiterlijk niet mijn type maar wat kan zij deepthroaten. Ik ben vandaag in de buurt en vraag mij af of iemand weet of zij vandaag aanwezig is, en zo ja rond hoelaat. Wil ik mijzelf weer heerlijk verwennen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag Claudia maar eens gaan bezoeken ……..
Als groot Deepthroat moest ik maar eens naar Den Haag afrijden.
Gelukkig had ik snel door waar ze zat en heb 20 min gewacht voordat
naar binnen mocht
Ze is erg vriendelijk en we bespraken mijn wensen
ze was een klein beetje verkouden en dat was ook te merken
verder haar keel in verschillende standjes geneukt, ze kan veel hebben
voor zo,n klein meisje
af en toe naar adem happen, dan weer sensueel met eikel likken
mn niet al te kleine.jongen mocht voorbij de huig
ik ga zeker nog eens terug om m'n zaad in der mond te lozen
topper
bedankt Claudia
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren ik kom net van claudia vandaan voor het eerst. Geen woord aangelogen van onze medewandelaars ik heb genoten. Ik zag eindelijk haar gordijn open na een uur lopen.Ik vroeg ben jij claudia toen zei ze ja. Ik meteen beginnen en ik vroeg meteen doe je aan pzc beffe en tz en neuken. Ik vroeg hoeveel dit koste. En koste mij 70 euro. Toen ik binnen bij der was. Rookte ze rustig haar joint zowat op wat was ze stoned.ze zei kleed je maar uit. Op een gegeven moment was ik naakt en begonenn we staand te tongen en ze duwde me beetje tegen de muur aan. En we bleven tongen. Daarna draaide ze zich om en begon met der kutje en kont tegen me pik aan staand te rijden. Was lekker droog neuken. Ik pakte van achter haar kutje vast en ging haar kut masseren.en we tongde er nog wat bij. Ik werd hier zo geil van en moest op bed gaan liggen. Ze begon me in me nek te kussen en mn tepels te likken zo naar beneden. En begon ze me te pijpen. Dit was van wereldsniveau. Met veel variatie deeptroath kokhalzen en veel spuug. Ben in lange tijd niet zo goed afgezogen. Moest echt afremmen soms anders spoot ik zo haar mond vol. Na het pijpen ging ik haar beffe dit werd enorm gewaardeerd tijdens beffe pakt ze mn hoofd en drukte tegen haar poes aan zag haar lekker kreunen en ze neukte op mn mond heen en weer met der kut. Op een gegeven moment deed ze haar benen goed naar achter en heb ik haar kontgat goed gelikt dit vond ze echt lekker haar kut begon ook anders te smaken echt lekker. Daarna missio in 3 standjes missio en ik haalde het condoom van me lul en spoot der tieten vol. Echt lekker toen zei ze next time cum in my mouth. Ik ga volgende week denk weer langs. Na het sexpartijtje haar nummer gevraagd en gekregen. En ze zei dat ik goed kon beffe en der goed neukte. Ze zei i like it with you. Daar trek ik weinig van aan goede opmerking voor klanten binding. Later zei ze nog toen ik wegging you like fucking bitches. Dat is een inkopper ik zei afcourse im a man. Tijdens het omkleden wou ze nog beetje knuffelen merkte ik.al met een geslaagde date. Ze is niet moeders mooiste maar zeker niet lelijk. Wel lekker figuurtje voor mij zeker wel voor herhaling vatbaar
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Are you the famous Claudia? "Haha yes, come inside and lets talk"

Ik was behoorlijk verbaasd dat ze het ook echt was want ik was net aangekomen, deed mn eerste ronde en ze was dus gewoon meteen beschikbaar.

Ik ga er geen lang verhaal van maken want alles staat hier al beschreven. Ik zal haar inderdaad zonder jullie lovende woorden op dr uiterlijk nooit bezocht hebben (ze is absoluut niet lelijk ofzo, lekkere tieten ook wel) maar gelukkig heb ik t wel gedaan. Ze heeft me vakkundig en redelijk snel tot de laatste druppel leeggezogen…
 
Na het pijpen ging ik haar beffe dit werd enorm gewaardeerd tijdens beffe pakt ze mn hoofd en drukte tegen haar poes aan zag haar lekker kreunen en ze neukte op mn mond heen en weer met der kut. Op een gegeven moment deed ze haar benen goed naar achter en heb ik haar kontgat goed gelikt dit vond ze echt lekker haar kut begon ook anders te smaken echt lekker.

Laat ze zich tegenwoordig weer beffen of kwam dat doordat ze stoned was? Ben jaren geleden gestopt met haar te bezoeken omdat ze zich niet meer liet beffen maar als ze dat weer toelaat ga ik gauw een keer haar beffen en haar keeltje palen.
 
geen idee of het komt omdat ze stoned was. Ik vroeg het meteen binnen bij het onderhandelen. En ze zei me dat alles wat ik vroeg mogelijk was. Het was echt een geile date.
 
Terug
Bovenaan Onderaan