Het lijkt misschien vreemd 2 recensies in 1 dag over Claudia, echter ik had de vrijdagavond geen tijd meer om een recensie te schrijven. Ik kan alleen maar bevestigen dat Claudia de kunst verstaat van het leveren van goede service. En het roerend eens ben met de geplaatste recensies.
Ik ben vele malen het kamertje van Claudia gepasseerd, ze heeft een sexy uitstraling, goed figuur, mooie glimlach, blonde lokken, kortom het perfecte plaatje. Echter ze wekt de indruk afstandelijk te zijn en geen interesse te hebben, of met ons wandelaars te flirten om ons over te halen.
Nu hebben hier bijna alle dames last van, zitten meer op hun telefoon hun favo-serie te kijken. Ik twijfelde altijd en derhalve haar nog nooit bezocht. En oh wat heb ik hier spijt van weet ik nu.
Ik liep haar kamer voorbij en ze stond in een sexy Roze/Lila Bodystocking voor de spiegel, had zicht op haar prachtige ronde billen, we keken elkaar aan vanuit de spiegel, onze blikken kruisten elkaar. Na wat wachten, uiteindelijk besloten om naar binnen te gaan. Vanaf het begin is ze vriendelijk, begint lekker te kletsen en al snel is het ijs gebroken. Hebben ons eerst opgefrist en stonden bij de wastafel al te zoenen en te tongen (weet niet of dit standaard is). Ze dirigeerde mij op bed en begon mij zalig te pijpen. We begonnen in cow-girl, waar we lekker met elkaar lagen te vrijen. En hebben het in missio afgemaakt, waarin ik het tempo bepaalde en lang heb mogen neuken, uiteindelijk het rubbertje volgespoten.
Hebben ons opgefrist, zitten kletsen en ging met een heerlijk gevoel naar huis. Zo hoort een date te zijn, geen afgeraffel, Claudia neemt echt de tijd voor je.
Claudia heeft er een vaste klant bij, zou graag meer met haar willen verkennen....