- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Plassex
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Claudia is legendarisch op Vulkanstrasse, althans als je de duitse forums leest. Daar is ze al jaren de meest besproken dame, raar dat hier op girlsreview nog geen review van haar staat. Als je de duitse reviews mag geloven is ze een echte nymfomane en als je haar ziet staan en naar de deuropening loopt kan het zijn dat ze "Claudia geil" zegt en je dan gaat tongzoenen en je naar binnen trekt. Tegelijkertijd is ze als het monster van Loch Ness, iedereen praat over haar (althans de duitsers) maar je ziet haar nooit, omdat ze zo populair is dat je echt snel moet zijn anders is ze weer bezet. Ik had dus wel eindelijk na jaren het geluk haar te zien en dus meteen mijn kans gegrepen. Ze werkt inmiddels 10 jaar op de Vulkan en, ik ben slecht in leeftijd schatten, maar ze zal misschien toch wel richting 40 gaan. Normaal kies ik altijd jongere vrouwen, maar ze zag er toch nog goed uit, en haar lichaam is super slank en goed getraind, volgens haar door alle seks die ze heeft. Ze was er even uit een half jaar geleden toen haar lieve moeder overleden was, maar nu is ze weer volop terug. Ze is heel aardig en je kunt ook goed met haar praten.
Haar zin in seks blijkt er ook uit dat ze alles leuk vindt, ik vroeg haar wat ze het liefst doet, maar ze vindt alles goed. En nog mooier voor ons wandelaars, ze doet dan dus ook alles (behalve neuken zonder condoom) voor dezelfde prijs, en die is 50 voor 30 minuten. Dit is dus inclusief anaal mocht je daar interesse in hebben. Dat heb ik niet, maar ik wilde altijd weleens plassex proberen. Dus, spontaan als ze is, hebben we dat dan ook geprobeerd, maar ik vond het niet lekker (maar dan weet ik dat dus ook weer). Verder doet ze alles met groot enthousiasme, zoenen, tongzoenen, pijpen (ook deepthroat), seks in alle mogelijke standjes, en ze kreunt er ook nog flink bij, maar ook wel omdat ze het allemaal echt lekker vindt. Dus ja, wat kan ik meer zeggen, ze oogt wat ouder dan wat andere dames, maar toch nog goed, een heel strak lichaam, en haar service en wat aangeboden wordt is echt ongeëvenaard.
Dus dat was het geheim van Vulkanstrasse, wellicht dat niemand hier een review heeft geplaatst omdat je natuurlijk niet wilt dat nog meer mannen haar gaan bezoeken zodat haar deur altijd gesloten is, alhoewel je ook op afspraak bij haar terecht kunt, maar ik heb haar telefoonnummer niet gevraagd. Ze zit in kamer 2 in de gang beneden als je huis 17/19 binnen komt (naast haar de Servische Nita of Neta met punkhaar). Eigenlijk verdient Claudia meer dan 5 sterren want zo iemand vind je niet gauw.
Haar zin in seks blijkt er ook uit dat ze alles leuk vindt, ik vroeg haar wat ze het liefst doet, maar ze vindt alles goed. En nog mooier voor ons wandelaars, ze doet dan dus ook alles (behalve neuken zonder condoom) voor dezelfde prijs, en die is 50 voor 30 minuten. Dit is dus inclusief anaal mocht je daar interesse in hebben. Dat heb ik niet, maar ik wilde altijd weleens plassex proberen. Dus, spontaan als ze is, hebben we dat dan ook geprobeerd, maar ik vond het niet lekker (maar dan weet ik dat dus ook weer). Verder doet ze alles met groot enthousiasme, zoenen, tongzoenen, pijpen (ook deepthroat), seks in alle mogelijke standjes, en ze kreunt er ook nog flink bij, maar ook wel omdat ze het allemaal echt lekker vindt. Dus ja, wat kan ik meer zeggen, ze oogt wat ouder dan wat andere dames, maar toch nog goed, een heel strak lichaam, en haar service en wat aangeboden wordt is echt ongeëvenaard.
Dus dat was het geheim van Vulkanstrasse, wellicht dat niemand hier een review heeft geplaatst omdat je natuurlijk niet wilt dat nog meer mannen haar gaan bezoeken zodat haar deur altijd gesloten is, alhoewel je ook op afspraak bij haar terecht kunt, maar ik heb haar telefoonnummer niet gevraagd. Ze zit in kamer 2 in de gang beneden als je huis 17/19 binnen komt (naast haar de Servische Nita of Neta met punkhaar). Eigenlijk verdient Claudia meer dan 5 sterren want zo iemand vind je niet gauw.