Recensie Claudia, Lipstick Privé in Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jo de zwerver

Wandelaar
37
04/06/22
42
Vandaag bij Lipstick Privé geweest. Alleen Claudia was beschikbaar en ze is echt een popje.. mooi, klein .. alles perfect maar alleen ze is niet geschikt voor haar werk, ze vroeg hoe het met me ging en na (positieve) antwoord vroeg ik hoe het met haar ging was het antwoord mwaaa... niet echt enthousiast en positief dus. Ik mocht haar niet omhelzen, een zoen niet op het gezicht en zeker niet op de mond. mocht niet aan haar tepels zitten en als ik haar wilde vingeren of beffen koste dat 40 euro extra. Ik wilde afwachten hoe onze afspraak verder zou verlopen . Nou het enthousiasme staalde er niet vanaf.. gelijk een condoom om en raggen... nou als je nergens aan mag komen of richting gezicht, borsten of vagina gaat en je wordt weggeduwd dan wordt je niet echt opgewonden, hoe mooi/lekker ze er ook uitziet ik had geen seksuele klik met haar en kreeg hem gewoon niet stijf. Het was zo'n afknapper. constant zat ze aan m'n penis te trekken en te zuigen maar zonder enige passie. Het voelde echt als een verplichting.. op een gegeven moment vroeg ze of ik een massage wilde.. ik vond het oké en moest op mijn buik gaan liggen. Die massage was zo slecht. een beetje aaien en ik ben al weer vrij snel omgedraaid. bij alles wat ik deed voelde ik een verwijdering en dat is niet echt erotisch.
Kijk ik snap best dat je iemand van 56 te oud kan vinden als je 24 bent, maar weiger me dan. Toen ik het aan haar vroeg zei ze: geen probleem. 56 is een normale leeftijd. Ook al zei ze dit, het voelde anders en dan moet je dit vak niet uitoefenen. Kortom: geen aanrader, zoals ook meerdere medewandelaars zeggen. https://www.girlsreview.nl/threads/claudia-club-dynamite.7327/#post-100753
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan