WHEM Claudia, Stein (voorheen Maastricht)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op NZC is ze uitgebreid besproken.

Ze doet erg veel, maar foto's zijn schijnbaar erg oud.

» 15 sep 2017, 22:31

Allemaal een en dezelfde dame.
Het enigste wat van de foto's overeenkomt met haar is haar gezicht. Ze is echt veeel dikker dan op deze foto's.
Advertentie onder naam baby roxy nou die slanke foto's zijn uit een ver verleden!
Je kunt er zowat alles mee doen.
Hou je van dik en afrikaans en neem je het niet zo nauw dan is het een goedkoop adresje om van je zaad af te komen.
Ik had wel het idee dat ik tegen een spons aan zat te neuken in haar kut en ze rook naar alles reiniger, god weet wat ze daar allemaal mee heeft gedaan.
Maar ik kick op wazige goedkope snollen dus ga er nog wel vaker langs denk ik
:D

Ooh ja bare begrijpt ze wel hoor zo d'r in met jannemans en ze spreekt prima nederlands trouwens.
 
Ik weet wel bijna zeker dat ik haar trof met boodschappen doen, onlangs. En ze liep met rok en topje, geen jas. Dus neem ik aan dat ze daar in de buurt woont.
Ben nooit met haar in aanraking geweest, foto's gezien en dan heb ik al gegeten en gedronken.....
Face to face ziet ze er niet verkeerd uit, in de supermarkt zie ik huisvrouwen die en minder aantrekkelijk uitzien, type met een kop om kinderen naar bed te jagen. In dat licht gezien ziet ze er best oké uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan