Recensie Claudia, Rendez Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/dames/claudia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal plan ik mijn avonturen van tevoren, maar vandaag moest ik even improviseren. En zodoende kwam ik bij Claudia uit, die op een enkel lijstje van mij stond, maar wel had ik van een andere wandelaar begrepen dat het bij haar goed toeven is.

Een blonde dame, aan het accent te horen ergens uit het oosten van het continent afkomstig, maar spreekt duidelijk Nederlands. Sterker nog: het is nogal een prater (maar de rest staat niet stil, dus geen tijdverkletser). Mooi figuur heeft ze ook vond ik. E zou ik haar borsten niet geven overigens, maar ze mogen er zeker zijn.

De date was verder heel leuk, lekker knuffelen en dan komt van het één het ander. Volop tongzoenen ook, maar dat is bij RVP gelukkig geen zeldzaamheid. En ze geniet er zelf ook van.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/dames/claudia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Claudia is een goedlachse dame waar ik een heerlijk relaxed uurtje mee heb gehad. Niet alleen babbelt ze veel, ze kan heerlijk genieten (want ik vind het leuk om te geven) en ze heeft een eigengereid gevoel voor humor. Daarnaast wist ze me ook heerlijk oraal te verwennen en was intiem heerlijk intens met heerlijke gezamenlijke ontlading. Ter afsluiting een scrubje en samen even douchen en het uurtje was alweer voorbij. Net als Mila is ook Claudia voor mij een toppertje bij RVP.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden weer een naar RVP gegaan dit keer zonder afspraak. Vrij snel gekozen voor Claudia, een prachtige dame met een leuke uitstraling.
Samen naar de keurige kamer gegaan om kort door te nemen wat de plannen van mij waren en ons samen lekker onder de douch op te frissen. Daarna op bed elkaar gaan ontdekken. Zoenen en spelen met elkaar leiden tot een heerlijke pijp sessie. Terwijl ik heerlijk werd gepijpt kon ik ondertussen haar fijne kutje verwennen met mijn vingers. Claudia genot overduidelijk van mijn vingers en liet dat ook merken. Ze praat veel (wat ik prettig vind) feitelijk staat haar mond alleen stil bij het (tong)zoenen en pijpen. Daarna een jasje aangetrokken om mijn lul om lekker te genieten van een aantal intieme standjes om vervolgens een spetterde finish te hebben met de hand van Claudia. Tot slot nog een prima massage om even bij te komen van al het geweld. Claudia is een aantrekkelijk, vriendelijk en leuke vrouw die actief mee doet. Helaas zijn we niet toegekomen aan beffen wat ik graag uitgebreid doe. Maar aangezien het herhalingsgevaar bij Claudia aanzienelijk is denk ik dat ik nog wel eens terug ga om ook dat met haar te beleven.
 
Ook ik ben positief over haar na een bezoekje vanmiddag. Heerlijke massage gevraagd en gekregen. Daarna heeft ze me heel erg goed gepijpt en met haar handen klaar laten komen. Ze heeft een lekker figuur, grote natuurlijke tieten, mooie kont, babbelt er gezellig op los, gewoon helemaal goed.
Voor 3 kwartier vragen ze daar tegenwoordig €130, met pzc komt daar nog eens €50 bij.... dat blijft toch wel even wennen....
 
De cupmaat loopt van haar nogal uiteen. Hier spreekt men van een C/D-cup, op de site een E-cup. Iemand die hier duidelijkheid in kan geven? Of heeft ze de boel laten vergroten?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Claudia is een leuke kletskous. Ze praat goed Nederlands (met Pools accent). Ze is door de wol geverfd en weet goed wat ze goed. Leuk half uurtje gehad met haar. Lekker kutje, goeie tieten. Zeker geen cup e, Meer een kleine D cup. Ze heeft een mooi kontje en is lekker actief.
Ik vond het allemaal alleen iets te gemaakt en wat minder spontaan over komen, voor de rest een leuke dame.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/dames/claudia
Totale kosten (in euro)
130
Afgelopen week bij deze leuke Poolse dame geweest, doordat ze al vele jaren in NL is spreekt ze prima Nederlands. Gekozen voor een massage die ze enthousiast en stevig uitvoerde. Je kon merken dat ze in masseren veel ervaring had, wel redelijk automatische piloot maar prima. Vooraf en na afloop douchen, locatie wel enigszins verouderd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan