Recensie Cleo, Brussel, Aarschotstraat 188 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hadrianus

Wandelaar
Forumpionier
81
09/07/21
182
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdagmiddag nog eens een -naar mijn smaak- pareltje gevonden in de Aarschotstraat. Althans wat het uiterlijk betreft.

Cleo is een 22-jarige, Roemeense jongedame waarvan ik vermoed dat ze pas heel recent in Brussel toegekomen was. Vermoedelijk aangezien ze geen Frans spreekt en nauwelijks Engels. Toen ik haar vroeg hoelang ze hier werkte, kon ze "1" aantonen met haar vingers. Maar of het nu om 1 dag, week, maand of jaar ging kon ze niet duidelijk maken.

Qua uiterlijk is dit 99% mijn smaak; redelijk groot (1m75), heel slank, lang zwart haar en een engelengezichtje. Grote borsten ga je zelden vinden bij zo een figuurtje en ook bij Cleo beperkt zich dat tot een A-cup. Maar met deze maten en looks kan ze sowieso aan de slag als model.

De blonde dame die bij haar staat ontfermt zich waarschijnlijk over haar nieuwe kamergenote. Toen ik passeerde was zij uitleg aan het geven tegen een potentiële klant voor Cleo. Gelukkig voor mij werd deze afgewimpeld en kon ik binnen.

Cleo 50 euro gegeven en daarmee wist ze gelukkig wel wat er verwacht werd. 😎 Het condoom omdoen lukt haar niet en dat zegt genoeg over haar ervaring in deze sector. Vervolgens een redelijke BJ gekregen, niet spectaculair maar ook geen afknapper, en vooral; ze stopte niet na 2 minuutjes zoals sommige van haar collega's. Vervolgens haar on top gezet waarbij de penetratie moeizaam ging ondanks de gel. En neen, ik heb geen Afrikaans bloed door mijn aderen stromen en behoor tot het Europese gemiddelde. Nadien overgegaan tot missionaris. Bedoeling was om het af te werken in doggy, maar zover geraakte ik niet. Het nauwe spleetje en haar looks zorgden voor een vlot orgasme.

Kussen in het gezicht mocht niet, maar haar vriendelijkheid en schattige houding maakten veel goed. Ik ben benieuwd of er meer GFE ontstaat bij toekomstige bezoeken, of een meer afstandelijke attitude.

Cleo werkt overdag en niet op woensdag.

Enige, maar serieuze, afknapper; het bed werd na mij niet ververst maar enkel met een spray gereinigd. Haar persoonlijke hygiëne was wel in orde.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
...

Enige, maar serieuze, afknapper; het bed werd na mij niet ververst maar enkel met een spray gereinigd. Haar persoonlijke hygiëne was wel in orde.
Lijkt me een leuke ontmoeting te zijn geweest. Alleen, ik heb in Bxl nog niet meegemaakt dat het bed ververst werd...:(
 
Da's heel juist. Het bedlaken verversen gebeurt nooit. Ik heb dit althans nog NOOIT gezien. En ik heb al talloze bezoekjes gebracht aan de meisjes. Het gebeurt niet in Brussel, maar in Antwerpen al evenmin.
Ik wel eenmaal en ik was tevens haar eerste klant die dag. Door een onhandigheid van mij was wel de condoom leeggelopen op het laken. Doch de dame heeft dat laken er dadelijk afgetrokken en een vers gewassen laken van haarzelf opgelegd. Ik verschoot er zelf ook van dat was eigenlijk buiten mijn verwachting. Dit had ik in Brussel nooit verwacht.
 
Lijkt me een leuke ontmoeting te zijn geweest. Alleen, ik heb in Bxl nog niet meegemaakt dat het bed ververst werd...:(
Zelden maar toch enkele keren meegemaakt dat er een verse handdoek op het bed gelegd werd.

Cleo was wat onhandig geweest met de gel en had vervolgens haar handen afgeveegd aan het laken. Daardoor was het daar een plakkerig boeltje geworden. Kans is natuurlijk groot dat ze geen mogelijkheden had om dit te verversen.
 
Inderdaad, ik heb nog nooit een meisje de lakens zien verschonen na een klant (en dit zou geen probleem zijn voor degenen die minstens 10 klanten per dag doen).

Anderzijds heb ik gemerkt dat mijn favorieten (die niet om 6 uur beginnen, maar eerder rond 8.30 ~ 9 uur) heel vaak aan het begin van de dienst op het WE worden geboekt. Sommige klannten willen heel graag de eerste van de dag zijn (en vaak is dat voor een uurtje)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan