Recensie Cleopatra, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nicolaas

Wandelaar
38
22/03/23
22
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cleo-very-hot.html
Cleopatra nu een paar keer bezocht in Brugge? Super lieve dame die echt haar best doet om jet te plezieren. Start met een GOEDE massage om dan verder te gaan met PZC om u tegen te zeggen. Daarna mnc. Echt een gfe gevoel en knap gezichtje. Een echte aanrader. Jammer genoeg vertrekt ze nu voor een weekje naar Gent maar ze komt terug. Hierbij de link naar haar profiel

Laatst bewerkt door een moderator:
Cleopatra nu een paar keer bezocht in Brugge? Super lieve dame die echt haar best doet om jet te plezieren. Start met een GOEDE massage om dan verder te gaan met PZC om u tegen te zeggen. Daarna mnc. Echt een gft gevoel en knap gezichtje. Een echte aanrader. Jammer genoeg vertrekt ze nu voor een weekje naar Gent maar ze komt terug. Hierbij de link naar haar profiel
Ontvangt ze in het centrum of eerder in de rand, welke omgeving ?

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
120
Onlangs langsgeweest bij Cleo en de commentaren hierboven kloppen volledig. Cleo is een kleine Afrikaanse dame die van wanten weet. Werd ontvangen in een appt aan de rand van Brugge en reeds bij het binnenkomen begon ze te tongen. Mocht mij verfrissen aan de lavabo of de douche gebruiken. Terug op de kamer zijn we rechtstaand beginnen TZ terwijl ik met haar borstjes speelde en haar kutje mocht vingeren.
Op het bed heeft ze mij uitgebreid en afwisselend gepijpt ZC waarbij ze de ballen niet vergat en ook regelmatig in mijn tepels kneep. Na een tijd de rollen omgedraaid en haar op de rug gelegd, zodat ik haar kon beffen. Ze genoot er duidelijk van, want haar kutje werd zeer nat en ik voel de blauwe plekken nog steeds op mijn armen. Nadat ze meerdere keren was gekomen, heb ik haar behoorlijk krachtig gevingerd waarbij het sop zo uit haar kutje spetterde. Uiteindelijk heb ik haar een 1ste maal geneukt MC en ben ik vrij snel gekomen.
Hierna heeft ze mij een utgebreide massage gegeven van de achterkant. Toen ze aan de voorkant begon en zich begon te concentreren op mijn penis, zijn we intens beginnen TZ en vroeg ze mij om haar opnieuw te beffen. Ze heeft ongeveer het volledig kussen in haar mond gestoken om niet het ganse gebouw bij elkaar te schreeuwen. Na een tiental minuten had ze haar lichaam niet meer onder controle en draaiden haar ogen volledig weg. Heb een tijdje moeten wachten vooraleer ik haar in missio krachtig heb geneukt en uiteindelijk een 2de maal ben gekomen. Afgerond met nog wat TZ en een douche.
Kortom, zeer aangename date met deze dame uit Equatoriaal Guinea die zowel Frans als Spaans spreekt. De 45' waarvoor ik betaalde, werd uiteindelijk een uur, maar had niet de indruk, dat ze dit erg vond.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Ook eens langs geweest. Lieve vrouw, mooi gezicht met leuke kleine borstjes. Op de buik wel wat overtollige huid en striemen. Fel vermagerd neem ik aan, niet durven vragen. Voor mij geen probleem, voor anderen misschien wel, vandaar dat ik het vermeld.

Begonnen met lang en lekker tongzoenen, passioneel, lief alles erop en eraan. Eerst rechtstaand, daarna op bed verder gedaan. Daarna ging ze naar beneden, eerst de tepels, dan pzc. Ze pijpt heerlijk diep, likt en zuigt de ballen, lekker.

Daarna haar op haar rug gelegd. Eerst de borstjes en tepels grondig gelikt en gezogen, dan wat teasen met de binnenkant bovenbenen en liezen. Uiteindelijk poesje gelikt. Ze geniet er duidelijk van, paar keer klaargekomen, geil zicht om haar te zien genieten paar keer ferm geknepen in handen en armen.

Na verloop van tijd zei ze dat ze 'trop excité' was en wou neuken. Condoom om en bovenop me gaan zitten. Terwijl lekker tongen. Daarna haar zijwaarts verder geneukt tot ik klaar kwam.

Nadien nog wat gepraat en een douche genomen, waarmee het uur vol was. Heel leuke date voor wie van een GFE houdt zoals ik met veel getong en lang voorspel. Leuke, lieve vrouw.

Terug
Bovenaan Onderaan