Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik rij wel en wacht in de bus, want jullie zijn echt naderhand veel te moe om terug te rijden en ik wil wel dat jullie veilig thuiskomen. 😅
Ik ga stuk. 😂😂

Mag ik mee? Ben ook nog 'student'😂🫣
Heb je een pasje?🧐🤭😂

Voor mijn date van volgende week heb ik op mijzelf getest of ik weer klaar ben voor dates.
Maar zoiets kan je echt niet op jezelf testen. En een nep piemel haalt het in de verste verte niet van een echte 😭💔
 
Voor mijn date van volgende week heb ik op mijzelf getest of ik weer klaar ben voor dates.
Maar zoiets kan je echt niet op jezelf testen. En een nep piemel haalt het in de verste verte niet van een echte 😭💔
Ik kan me niet voorstellen dat de piemel een probleem zal zijn. Oké, ik kan het me wel voorstellen maar ik verwacht het niet.
Lijkt me eerder dat de bewegingen bij seks en stress daarvan op je buikspieren een uitdaging gaan zijn.
 
Buikspieren zijn feitelijk niet meer pijnlijk. Missio mijn favo standje gaat het denk ik alleen niet worden, vind het eng als iemand op mijn buik ligt . Zit meer tussen mijn oren, maar toch.

Alle andere lijkt geen probleem. Kan ook weer fietsen, squaten enzo 🥰
Sainz zat ook in de auto vanochtend, maar zei ook dat t bij bewegingen nog wel apart was. Zul jij vast geen g-krachten ervaren, maar toch goed op je lichaam letten en er naar luisteren. 🤗

Denk inderdaad ook dat t vooral de bewegingen en vooral onverwachte kunnen zijn, niet zozeer de piemel an sich... En hoe vanilla t is en met wie. 😘
 
Omdat je daarna meteen geslaagd bent voor het Tiff examen en geen student meer bent. 😎
Oei ik ga meer lessen nodig hebben hoor. "Natuur wetenschappen" is iets waar ik mij kan in verdiepen. Er is zo veel dat tiff kan leren. Al die theorieën die moeten getest worden. 😬

Ik zou zelfs alle dagen mijn huis werk maken. 😇😉
Ik ga stuk. 😂😂


Heb je een pasje?🧐🤭😂

Voor mijn date van volgende week heb ik op mijzelf getest of ik weer klaar ben voor dates.
Maar zoiets kan je echt niet op jezelf testen. En een nep piemel haalt het in de verste verte niet van een echte 😭💔
Dit is heet mooiste dat ik al gehoord heb van een vrouw. 🥹🥹
Buikspieren zijn feitelijk niet meer pijnlijk. Missio mijn favo standje gaat het denk ik alleen niet worden, vind het eng als iemand op mijn buik ligt . Zit meer tussen mijn oren, maar toch.

Alle andere lijkt geen probleem. Kan ook weer fietsen, squaten enzo 🥰
IK ben blij dat het goed gaat. 😁
 
Ja maar dat is het enige, geen warm lijf, geen handen die mij aanraken, super saai..
Helemaal waar. De hand die je wang streelt, je hals. De vingers langs de rand van je oor, de kus in je nek. Terwijl je innig in elkaar verstrengeld de hartslag van de ander voelt, de warmte.

Elkaars adem synchroon in en uit. Verdrinken in de ogen van de ander totdat de wereld om je heen niet meer bestaat. Alleen het hier en nu telt. Twee lichamen, één gedachte. Ja ... ja, ik weet er alles van.
 
Ja maar dat is het enige, geen warm lijf, geen handen die mij aanraken, super saai..
Dat is super saai inderdaad.. Geloof dat een warm lijf of handen ook het probleem niet zal zijn qua herstel 🤗

But hey...how ur doing Dick?
En om te antwoorden. Doing alright, zat te twijfelen tussen sushi en pizza bij mn biertjes. Toch maar sushi gekozen, pizza doorgeschoven naar later moment in de week 😁🤤
 
Helemaal waar. De hand die je wang streelt, je hals. De vingers langs de rand van je oor, de kus in je nek. Terwijl je innig in elkaar verstrengeld de hartslag van de ander voelt, de warmte.

Elkaars adem synchroon in en uit. Verdrinken in de ogen van de ander totdat de wereld om je heen niet meer bestaat. Alleen het hier en nu telt. Twee lichamen, één gedachte. Ja ... ja, ik weet er alles van.
Ben je nou al gegaan Volgens mij heb je goesting 🤭😜
 
En merk je bv dat het uitmaakt als de sekspartner je t gevoel geeft dat zij geniet van jouw aanwezigheid of jou graag ziet als persoon?
Is het orgasme dan beter?
(Voor mij persoonlijk wel merk ik)

Benieuwd 😃
Absoluut.

De lekkerste sex zit tussen je oren.
Als je sexpartner daar ook zit...pfff, dan wordt het pas echt lekker.

Met mijn ex was dat zo. Klein nadeel...sneller klaarkomen kwam gewoon vanzelf.
Gewoon omdat het zo lekker was.
 
ik heb een lelijk litteken op mijn rug van een hernia operatie op mijn 20e.

Ook veel pijn gehad over de jaren, 1 keer was het zo erg dat de buren de politie hebben gebeld omdat ze dachten dat er iemand dood ging aan het geschreeuw te horen. (zo voelde het ook)
 
Helemaal waar. De hand die je wang streelt, je hals. De vingers langs de rand van je oor, de kus in je nek. Terwijl je innig in elkaar verstrengeld de hartslag van de ander voelt, de warmte.

Elkaars adem synchroon in en uit. Verdrinken in de ogen van de ander totdat de wereld om je heen niet meer bestaat. Alleen het hier en nu telt. Twee lichamen, één gedachte. Ja ... ja, ik weet er alles van.

Probeer maar eens te werken met zulke commentaren. Maar ja, wie gaat anders het fort rechthouden :unsure:

Ik zou zelfs alle dagen mijn huis werk maken. 😇😉
Strever :geek:
@Miss Tiffany komt er ook een mondeling examen ? ;)

Met wie inderdaad. Ik ben toch best een beetje huiverig voor pse met onbekende mannen
😬😗

Waarom heb ik het gevoel dat het hier niet gaat om het Periodiek Systeem der Elementen :unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan