Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee ook een puur fysieke handicap kan een dusdanige impact hebben dat iemand er gewoon een ander mens door wordt, is wat ik bedoel. Depressie, angsten, noem maar op.
Niet alleen mentaal. Er zit zoveel variatie in ieder ziektebeeld (noem ik het even)
Neem bijvoorbeeld cerebrale parese, je hebt mensen die zitten in een electrische rolstoel en zijn voor de zorg compleet afhankelijk van anderen.
Maar je hebt ook mensen die vrij zelfstandig kunnen leven. zijn misschien moeilijk ter been.

Daar moet je als partner mee om kunnen gaan en heel eerlijk: veel vrouwen Kunnen of willen dat niet ook al zeggen ze van wel.
Want die vrouwen accepteren dat het stichten van een gezin toch wat meer werk en planning vergt dan wanneer ze iemand ontmoeten die "gezond" is.

Terug naar de leukere onderwerpen hier:

Helaas geen vakantie gepland anders had ik mezelf een weekje getrakteerd op de Beierse Alpen 😍😍

In september iig naar Oktoberfest in München 😎😎😎
 
Dan kijk je naar je partner voor steun. Dezelfde partner die jou dan liever laat zitten omdat het te lastig is geworden.
Ja nee dat concept snap ik, ik zeg alleen dat persoonlijkheden wel degelijk kunnen veranderen.

Voor alle duidelijkheid een relatie beëindigen "omdat" je vrouw nu een handicap heeft is inderdaad walgelijk, maar dat je relatie onder druk komt te staan door bepaalde omstandigheden is menselijk, en ja relaties die onder druk komen kunnen stuk gaan. Dat verdient geen schoonheidsprijs maar dat is wel heel menselijk toch?
 
Ervaringsdeskundigheid zou ik niet onderschatten eerlijk gezegd.
Zeer zeker niet inderdaad. Absoluut waardevol, maar dat maakt niet dat het altijd waar is wat zij zeggen.

Met een sample size van n = 1 of 2, is hun visie weliswaar waardevol, maar ook gekleurd door de zeer persoonlijke ervaringen.

Het is niet voor niks dat in de wetenschap onderzoek binnen grote groepen gedaan wordt om tot een conclusie te komen en niet van een paar voorvallen wordt uitgegaan.

Jouw ervaring is jouw werkelijkheid en moet meegenomen worden in het grote geheel, maar is op zichzelf niet meer dan dat: jouw waarheid.

Er is niet voor niks het spreekwoord:
En er zijn ook spreekwoorden die juist mijn kant ondersteunen, maar dat spelletje ga ik niet meespelen.
 
En die pizza met ananas wel afknapper toch, net als zoete witte wijn
Ja pizza met ananas vind ik niet zo lekker nee.
avz11KM_700b.jpg
 
Jouw ervaring is jouw werkelijkheid en moet meegenomen worden in het grote geheel, maar is op zichzelf niet meer dan dat: jouw waarheid.

Dat klopt, maar ik heb het in elk geval wel meegemaakt.

In mijn beleving weet je niks totdat je het zelf ervaren hebt.

Uiteindelijk gaat alles over compassie voor elkaar.

Ik begrijp de persoon die vreemd gaat, ik begrijp de persoon die monogaam wilt zijn en ik begrijp de persoon die poly wil zijn. Ik begrijp degene die liegt voor de goede vrede en degene die eerlijk is.
Kompassie en begrip zijn niet equivalent aan goedkeuring geven aan, maar maken de sfeer wel een stuk aangenamer.

We willen wellicht beide het laatste woord, so be it dan maar. Ik heb ook geen interesse om mijn punt dagen te verdedigen, want met 1 klik op de knop haalt de admin alles weg of sluit de draad. Allemaal energie voor niks..
 
Laatst bewerkt:
Het spijt me te horen dat je dat hebt moeten meemaken :cry:
Heb t alweer weggehaald. Was vergeten dat dit een openbaar forum is..Got carried away 🫣

Maar zo leef ik in elk geval. In alle bizarre dingen die ik meemaak probeer ik in te zien wat het mij leert. Of ik mijn perceptie moet bijsturen. Of dat ik uiteindelijk gewoon meer kompassie moet hebben voor iedereen. Meestal kom ik uit op het laatste.

Ik had de politiek in moeten gaan ofzoiets.
Beetje discussieren, beetje koffie drinken 👌🏼
 
Heel misschien ga ik alsnog op vakantie.
Waarschijnlijk Ibiza of een Grieks eilandje.

Waar gaan jullie heen?
Balkonia, waarschijnlijk.
Verder iets wat ik beschouw als een doe-vakantie, met ruim 300 fietsers een week door Europa heen, een mooie manier om wat te zien zonder dat het me geld kost. (alleen vrije dagen)
En, als het lukt, een maandje werken op die eerder aangehaalde camping.
 
Balkonia, waarschijnlijk.

Ik dacht even dat je een grapje maakte en je balkon bedoelde 🤭😂😂
Verder iets wat ik beschouw als een doe-vakantie, met ruim 300 fietsers een week door Europa heen, een mooie manier om wat te zien zonder dat het me geld kost. (alleen vrije dagen)
En, als het lukt, een maandje werken op die eerder aangehaalde camping.

Super leuk!! Ik gun het je van harte. Super slim ook om er te werken! Dat siort dingen doe ik ook! Bv werken op een festival 😍😍👌🏼
 
✈️✈️✈️
Vacayyy Mooood

Heel misschien ga ik alsnog op vakantie.
Waarschijnlijk Ibiza of een Grieks eilandje.

Waar gaan jullie heen?

Hier wat inspo

Ben eigenlijk nog maar zelden echt op vakantie geweest. Vroeger toen ik kleiner was wel 2 reizen mee gemaakt, en afgelopen jaren 2x eens strandvakantie naar de zon.

Maar dat is totaal niets voor mij: dagen aan het zwembad of strand liggen bakken. Als ik ergens ben, wil ik dingen zien. 1 of 2 dagen, ok maar na dag 3 begin in me te vervelen. Lui zijn kan ik thuis ook. Ga niet op mijn Switch liggen spelen aan het zwembad / strand 😂

Alleen op vakantie gaan, is ook niet echt voor mij weggelegd. Als zou ik ooit wel graag Scandinavië, IJsland en Canada zien. Ik ben verzot op bergen en bossen.

Ik heb wel elk jaar dat ik 10 dagen mee ga met de keukenploeg van de jeugd beweging, dat is eigenlijk vakantie genoeg. Wat koken, pintje drinken, afwassen, pintje drinken, aardappeltje schillen, pintje drinken.
 
Super leuk!! Ik gun het je van harte. Super slim ook om er te werken! Dat siort dingen doe ik ook! Bv werken op een festival 😍😍👌🏼
Werken op een festival is echt geweldig. Je hebt wat te doen je hebt een vaste groep collega en je kan toch genieten van de atmosfeer. O ja en je betaalt geen cent 😀
Een festival doe ik trouwens ook nog. Kleinschalig van opzet en vooral gericht op kunst in al zijn verschijningsvormen.
Toegang daar is overigens vrij, dus in dat opzicht geen besparing.
 
In mijn beleving weet je niks totdat je het zelf ervaren hebt.

Uiteindelijk gaat alles over compassie voor elkaar.

Ik begrijp de persoon die vreemd gaat, ik begrijp de persoon die monogaam wilt zijn en ik begrijp de persoon die poly wil zijn. Ik begrijp degene die liegt voor de goede vrede en degene die eerlijk is.
Kompassie en begrip zijn niet equivalent aan goedkeuring geven aan, maar maken de sfeer wel een stuk aangenamer.

We willen wellicht beide het laatste woord, so be it dan maar. Ik heb ook geen interesse om mijn punt dagen te verdedigen, want met 1 klik op de knop haalt de admin alles weg of sluit de draad. Allemaal energie voor niks..
Eerlijk gezegd geef ik je toch gelijk in deze.
Sommige zaken moet je echt meemaken om te weten wat het is en hoe het voelt.
Ik geloofde dit vroeger ook niet en dacht dat ik alles zo wel een beetje wist maar heb ondertussen één en ander meegemaakt dat me toch wel op de knieën heeft gekregen en me vooral nederig heeft gemaakt.

Nu, niets ten nadele van Forumlurker hoor.
Iedereen heeft recht op zijn mening en deze mogen al gerust eens verschillen wat mij betreft.
Maar er beide over blijven doorbomen zorgt voor een neerwaartse spiraal van gevoelens naar elkaar toe.

Een interessante discussie vind ik het zeker en vast wel en zie ook niet in waarom een admin zou moeten ingrijpen.
Ik vind het juist super dat dit hier kan en zou je topic zeker missen.
 
Laatst bewerkt:
Heb t alweer weggehaald. Was vergeten dat dit een openbaar forum is..Got carried away 🫣

Maar zo leef ik in elk geval. In alle bizarre dingen die ik meemaak probeer ik in te zien wat het mij leert. Of ik mijn perceptie moet bijsturen. Of dat ik uiteindelijk gewoon meer kompassie moet hebben voor iedereen. Meestal kom ik uit op het laatste.

Ik had de politiek in moeten gaan ofzoiets.
Beetje discussieren, beetje koffie drinken 👌🏼
Ik heb mijn reactie ook verwijderd aangezien er een stuk van jou post in staat

@Kater ik stel voor dat je hetzelde doet want in jouw reactie staat de hele post
van @Miss Tiffany. Anders blijft het er op staan.

PS : ik hou lekker wel van pizza met ananas :)
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk gaat alles over compassie voor elkaar.

Ik begrijp de persoon die vreemd gaat, ik begrijp de persoon die monogaam wilt zijn en ik begrijp de persoon die poly wil zijn.
Oh, maar ik begrijp die personen ook allemaal hoor en heb begrip voor hun keuzes.

Kompassie en begrip zijn niet equivalent aan goedkeuring geven aan, maar maken de sfeer wel een stuk aangenamer.
Dit onderschrijf ik volledig en is ook wat ik bedoel te zeggen.

Het is niet mijn keuze en wellicht is in mijn beleving de keuze zelfs niet goed, maar ik heb er alle begrip voor en zal je er echt geen minder persoon door vinden en je ondersteunen waar mogelijk.

Compassie en begrip staan inderdaad niet haaks op het hebben van een andere mening. Dus ik ben het op die punten helemaal met je eens.

Verdorie, nou voelt het weer alsof ik het lastste woord moet hebben en dat wil ik ook niet. Sorry. Zeg jij nog maar een keer iets alsjeblieft?

Verder: flowers and puppies!
1711371087483.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan