Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel, ik heb pillen voor m'n allergieën. Neem ze soms wel mee.

Murdoch Mysteries Smile GIF by Ovation TV
Lekker ventje ben je toch 🥰😘
Kan je dat niet bij alle Dvp's ? :p

Bekijk bijlage 173328
Hoe vind je die plaatjes? 😂😂😂👏🏽👏🏽👏🏽
 
dan durf je jezelf ook meer te laten gaan
Kijk comfortabel bij de persoon voelen is natuurlijk een belangrijk component van jezelf laten gaan. Echter in ieder geval voor mij is er natuurlijk ook het component oefening... ik ga nu even een metafoor uit de sportschool gebruiken... de eerste drie maanden train je niet echt .je bent nog bezig met de techniek en je eigen lichaam te leren. Als je dat onder de knie hebt en echt in de hoofd hebt zitten kan je je pas echt laten gaan. Ik behandel seks nog iets voorzichtiger want ja ik moet mijn lichaam en de verschillende technieken leren maar ook het lichaam van de ander en de behoeften. Daarom vind ik deze thread ook zo leuk want jouw poëzie geeft me een inkijk wat er gaande is in jouw hoofd tijdens seks en kan ik kijken of dit ook het geval is bij andere vrouwen. En zo leer Ik. En ze zijn leuk om te lezen uiterraad.
 
Kijk comfortabel bij de persoon voelen is natuurlijk een belangrijk component van jezelf laten gaan. Echter in ieder geval voor mij is er natuurlijk ook het component oefening... ik ga nu even een metafoor uit de sportschool gebruiken... de eerste drie maanden train je niet echt .je bent nog bezig met de techniek en je eigen lichaam te leren. Als je dat onder de knie hebt en echt in de hoofd hebt zitten kan je je pas echt laten gaan. Ik behandel seks nog iets voorzichtiger want ja ik moet mijn lichaam en de verschillende technieken leren maar ook het lichaam van de ander en de behoeften. Daarom vind ik deze thread ook zo leuk want jouw poëzie geeft me een inkijk wat er gaande is in jouw hoofd tijdens seks en kan ik kijken of dit ook het geval is bij andere vrouwen. En zo leer Ik. En ze zijn leuk om te lezen uiterraad.
In mijn beleving hoef je niet per se op de techniek in te zetten. Seks is dierlijk. Juist als je uit het hoofd gaat (denken) en in je lijf komt, dan gaat alles vanzelf en precies zoals het jou past.
😘


Weltrusten ❤️
 
Voor de 🐈‍⬛ toch alleen de versie kale poes .........🥰🥰

Waar ik zelf helemaal wild van word is ....... banaan in poes 😻😻


Mooi .....


Lekker....


En Gezond..... ( jammer van 't haar 🤣🤣)




Bekijk bijlage 173414

u vraagt, wij draaien

1711534155390.png

toch mijn ding niet hoor. Het is zoals een horrorfilm waarbij je je bij een zak chips afvraagt waarom je hier in godsnaam naar zit te kijken :)

1711534248252.png
 
Opnde 1 of andere manier voelt het zeer ongemakkelijk om over underaged poesjes te schrijven 😬

Laten we dat maar niet doen 😬
Let's stick to the 🍍🍍🍍

To One of my favorites:
Bedankt voor de nieuwe blinde darm 🥰🥰🥰 Dat engeltje slaapt voortaan naast me in bed❤️

Sorry not sorry voor degenen die het idee hebben dat ik bindingsangst heb:
I feel happy and blessed
met de allerliefste heren
die ik heb als klant ❤️🥰😘

Ja het is werk, and it feels fucking good 🦋💦
 
Terug
Bovenaan Onderaan