Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nooit gedacht dat ik nog eens jaloers zou zijn op een blinde darm... But here we are
There there
Well Done Chomp GIF by Arrow Video
 
Even iets anders

Wanneer is iets lekker?
(food mag ook seks zijn)
Wat is doorslaggevend:
Smaak, Geur, Zicht of Textuur -in de mond-?

Voor mij
1. Geur
2. Textuur
3. Zicht
4. Smaak

Hoe is dat voor jullie?
Geur en smaak is voor mij het belangrijkste. Textuur is ook een ding. Champignons vind ik enorm lekker ruiken, maar door de textuur vind ik het helemaal niets. Zicht maakt mij niet zoveel uit.
 
Even iets anders

Wanneer is iets lekker?
(food mag ook seks zijn)
Wat is doorslaggevend:
Smaak, Geur, Zicht of Textuur -in de mond-?

Voor mij
1. Geur
2. Textuur
3. Zicht
4. Smaak

Hoe is dat voor jullie?

Als de geur mij niet aanstaat, dan moet ik het niet hebben. De rest maakt dan niets meer uit. Als het er goed uitziet en goed smaakt maar een onaangename textuur (bij mij zijn dat dingen zoals puur vet) dan lust ik het eigenlijk ook niet. Als het slecht smaakt, maar er goed uitziet dan stopt het ook.
dus voor mij zou ik zeggen
1. geur
2. textuur
3. smaak
4. zicht
 
Even iets anders

Wanneer is iets lekker?
(food mag ook seks zijn)
Wat is doorslaggevend:
Smaak, Geur, Zicht of Textuur -in de mond-?

Voor mij
1. Geur
2. Textuur
3. Zicht
4. Smaak

Hoe is dat voor jullie?
Zicht
Smaak
Geur
Textuur

Toelichting:
Hoe iets eruit ziet bepaald voor mij in grote mate of het lekker is of niet.
Daarbij is de smaak belangrijker dan geur omdat sommige dingen ondanks een afgrijselijke geur toch lekker kunnen zijn.
Textuur is afhankelijk van het gerecht, maar als ik de textuur niet vindt passen bij bovenstaande (bijvoorbeeld stuk pees in een biefstuk)
Dan zeg ik iig in een restaurant daar wel iets van.
 
Textuur
Smaak
Geur
Zicht

Bepaalde texturen krijg ik gewoon niet binnen, ook al zou het lekker smaken, ruiken en er goed uit zien. Oesters bijvoorbeeld zou ik denk ik eigenlijk wel lekker kunnen vinden, maar ik kan me niet over die textuur zetten. Smaak en geur zijn ook belangrijk, met smaak denk ik nog net iets meer doorslaggevend. Zicht maakt niet echt uit als het voor de rest goed is qua textuur, smaak en geur.
 
Textuur
Smaak
Geur
Zicht

Bepaalde texturen krijg ik gewoon niet binnen, ook al zou het lekker smaken, ruiken en er goed uit zien. Oesters bijvoorbeeld zou ik denk ik eigenlijk wel lekker kunnen vinden, maar ik kan me niet over die textuur zetten. Smaak en geur zijn ook belangrijk, met smaak denk ik nog net iets meer doorslaggevend. Zicht maakt niet echt uit als het voor de rest goed is qua textuur, smaak en geur.
Noms, oesters.
 
Nooit gedacht dat ik nog eens jaloers zou zijn op een blinde darm... But here we are
Ik niet, zit een cameratje in 😆
Even iets anders

Wanneer is iets lekker?
(food mag ook seks zijn)
Wat is doorslaggevend:
Smaak, Geur, Zicht of Textuur -in de mond-?

Voor mij
1. Geur
2. Textuur
3. Zicht
4. Smaak

Hoe is dat voor jullie?
Zicht
Geur
Textuur
Smaak
 
Ik niet, zit een cameratje in 😆
Dan wil ik niet weten wat ze in de clitoris knuffel hebben gestopt 😅😅


Miss T, wellicht een optie in prive huis voor wanneer men die niet kan vinden of ruw behandeld ?😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan