Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is vrij letterlijk al gebeurd met iemand waar ik op school heel goed mee overweg kon.

Zij kwam altijd naast me zitten, we spraken honderd uit, in de pauzes gingen we naar de stad. Ik zag het niet, of durfde het niet te zien.

Jaren later hoorde ik dat ze serieus in mij geïnteresseerd was (duh).

In lichtere vorm nog wel een paar keer gebeurd. Mijn leven is op het punt van liefde één grote ironische bal die ik maar de berg op blijf rollen.
Ik heb eigenlijk geen idee of er ooit al iemand echt gevoelens voor mij heeft gehad, ik ben nogal oblivious op dat vlak. Heb het een paar keer wel gedacht, soms zat het mss gewoon in mijn hoofd maar heb er nooit achter gevraagd.

En als ik zelf gevoelens heb voor iemand, durf ik er totaal niet voor uitkomen, en krop ik het op. Ik wil het zeggen, mijn god. Maar ik kan het niet. Daar heb ik het zelfvertrouwen niet voor. Edit: en ja, daardoor kom ik te horen dat ze interesse heeft in een andere kerel.

Ik kan goed met haar om, en ik durf de vriendschap die we hebben niet kapot maken door wat kalverliefde.

Het zal mij pas echt duidelijk worden of ik zou het zelf ook volledig toegeven moest het gewoon vlakaf in mijn gezicht gekletst worden.
 
Dat is vrij letterlijk al gebeurd met iemand waar ik op school heel goed mee overweg kon.

Zij kwam altijd naast me zitten, we spraken honderd uit, in de pauzes gingen we naar de stad. Ik zag het niet, of durfde het niet te zien.

Jaren later hoorde ik dat ze serieus in mij geïnteresseerd was (duh).

In lichtere vorm nog wel een paar keer gebeurd. Mijn leven is op het punt van liefde één grote ironische bal die ik maar de berg op blijf rollen.
Ja dat is karma.
Karma is geen straf, maar blijven aanbieden vd lessen die we moeten leren..

Ik zei: ik wil hulp leren vragen. Volgende dag werd ik ziek 😅😂
Maar goed, ik ben dasr wellicht anders in. Ik sta ervoor open om te zien wat het voor mij persoonlijk betekend.
Soms heb ik zoveel soortgelijke nare ervaringen dat ik van binnen wil begrijpen wat het mij wilt zeggen.
Niet al die mensen om me heen die in mijn ogen fout zijn, niet zelf het slachtoffer uithangen dat ik niet anders kan en nu weer zoveel ellende mee maak (iedereen kent zo een persoon 😅), maar serieus: Wat zegt het mij? Hoe reageer ik meestal?
Want we kunnen 100 keer hetzelfde meemaken en hetzelfde reageren, maar de uitkomst gaat niet plotsklaps veranderen.

Andere keuze maakt andere omstandigheden en verder niks.

Gisteren kunnen we niet terug draaien maar de toekomst wel beïnvloeden 🤗

♡♡♡

Moeder Theresa vd betaalde liefde gaat haar bed opzoeken

Dit bericht was trouwens niet specifiek voor FL maar een ieder die er iets in herkent ❤️
 
Ik kan goed met haar om, en ik durf de vriendschap die we hebben niet kapot maken door wat kalverliefde.
Dit inderdaad ook. Ik weet wat ik nu heb en wil dat niet kapot maken, maar daardoor maak ik het uiteindelijk toch kapot door het opgekropt te houden wat je ook benoemd. Ergens ontploft dat dan een keer op een nog veel lelijkere manier.

Dus ik snap je gevoelens heel goed Sanji. Het is echt lastig.
 
En ik heb het gevoel dat een relatie soms over gewaardeerd wordt. Alsof dat alles oplost.
Na 2 lange relaties kan ik volmondig: Ja zeggen.
Een relatie is gewoon knetterhard werken en veelal eenzaam!
Een romantisch beeld is maar een moment opname en zeker niet elke dag.

Verliefdheid is ook rete moeilijk. Mooi, zeker weten. Maar niks gaat over rozen❤️
 
Dit inderdaad ook. Ik weet wat ik nu heb en wil dat niet kapot maken, maar daardoor maak ik het uiteindelijk toch kapot door het opgekropt te houden wat je ook benoemd. Ergens ontploft dat dan een keer op een nog veel lelijkere manier.

Dus ik snap je gevoelens heel goed Sanji. Het is echt lastig.
Ik ben dan ook de persoon die ervan weg stap. Ik offer liever mezelf op voor de mensen die ik graag zie zodat zij verder kunnen.

Vandaar ook dat Sanjo een van mijn favoriete characters is 😂
 
niet zelf het slachtoffer uithangen dat ik niet anders kan en nu weer zoveel ellende mee maak
Ik wil ook zeker niet overkomen alsof ik de slachtofferrol kies. Dat wil ik niet zijn. Weet niet of dat zo over komt.

Ik weet waar het schort, waar ik kan verbeteren, alleen ik krijg de kracht niet gevonden en ik snap dat dat weer vreemd kan klinken voor anderen die de knop wel om kunnen zetten.
 
Ik ben dan ook de persoon die ervan weg stap. Ik offer liever mezelf op voor de mensen die ik graag zie zodat zij verder kunnen.
Dan ben je net als ik. Wanneer ik iemand pijn doe, of het idee krijg ongewenst te zijn, dan stap ik al snel uit hun wereld.

Uit je hoofd kruipen, stoppen met erover denken en gewoon doen. Die kracht die is er gewoon. Je moet het alleen durven ontdekken.
Weet dat dat heel makkelijk klinkt en ik er al mijn hele leven tegen vecht. Gewoon doen is niet gewoon, hoe gewoon het voor een ander ook kan zijn.

Kunnen we dit topic mss niet omdopen tot Therapie met Tiffany?
Haha, ja sorry. Ik moet ook maar eens naar bed geloof ik. 😅
 
Ik wil ook zeker niet overkomen alsof ik de slachtofferrol kies. Dat wil ik niet zijn. Weet niet of dat zo over komt.

Ik weet waar het schort, waar ik kan verbeteren, alleen ik krijg de kracht niet gevonden en ik snap dat dat weer vreemd kan klinken voor anderen die de knop wel om kunnen zetten.
Ik snap het echt volledig, Ikzelf loop met een depressie en er zijn dus mensen die dan gewoon zeggen, maar dan doe je toch gewoon vrolijk?

Er zijn bepaalde knoppen die lastig zijn om te zetten (of je krijgt ze niet gevonden, die knop zit bij de g-spot, ja godverdomme) :ROFLMAO:
 
Er zijn bepaalde knoppen die lastig zijn om te zetten (of je krijgt ze niet gevonden, die knop zit bij de g-spot, ja godverdomme) :ROFLMAO:
🤣🤣. Dat ene probleem dat ken ik.
Ik snap het echt volledig, Ikzelf loop met een depressie en er zijn dus mensen die dan gewoon zeggen, maar dan doe je toch gewoon vrolijk?
Zo bedoel ik het zeker niet. Een depressie is geen kattenpis en niet te bagetaliseren.

Waar ik wel op doel, angst om een vrouw aan te spreken, je mening te zeggen, jezelf te zijn enz. Doe dat wel, en doe het gewoon. Het is namelijk heel gewoon. Je spreekt gewoon voor jezelf.
 
Ikzelf loop met een depressie en er zijn dus mensen die dan gewoon zeggen, maar dan doe je toch gewoon vrolijk?
Idem hier 😉 Het onbegrip en de ongetwijfeld goedbedoelde, maar enorm kwetsende opmerkingen helpen echt niet.

Mijn ouders begrijpen het nog altijd totaal niet. De enige keer dat er echt medeleven kwam, en ook nog eens alleen van mijn moeder, was toen ik op mijn verjaardag in een volle kamer vertelde vaak er aan dacht niet meer verder te willen leven.

Het volledige kwartje viel niet bij ze, maar een deel ervan wel.

Depression is a bitch. Ik voel je broeder. 🤗

En even heel open kaart: gisteren lag ik in mijn bedje en dacht ik weer: "hoe zou ik zo pijnloos mogelijk uit het leven kunnen stappen, want ik heb geen zin om nog tientallen jaren zo door te gaan"

Dat zijn hele donkere wolken waarvan ik ondertussen weet dat die ook weer minder donker worden en zelfs vaak de zon weer doorkomt, maar de duisternis blijft op de achtergrond loeren.
 
Laatst bewerkt:
Idem hier 😉 Het onbegrip en de ongetwijfeld goedbedoelde, maar enorm kwetsende opmerkingen helpen echt niet.

Mijn ouders begrijpen het nog altijd totaal niet. De enige keer dat er echt medeleven kwam, en ook nog eens alleen van mijn moeder, was toen ik op mijn verjaardag in een volle kamer vertelde vaak er aan dacht niet meer verder te willen leven.

Het volledige kwartje viel niet bij ze, maar een deel ervan wel.

Depression is a bitch. Ik voel je broeder. 🤗
Mijn ouders ook niet, ze zijn nochtans gescheiden toen ik 10 was. Mijn moeder is heel erg gevoelig en kan daar niet over praten. Mijn pa is een legerman en ziet alles als theorie en zoekt oplossingen die er natuurlijk niet 123 zijn. Daarvoor heb ik hem 15 jaar niet gezien (ja dat doet ook wat met je)

Ik vind het wel sterk dat je dat durfde in een volle kamer, zo veel lef heb ik dan weer niet. Chapeau man Ik wil ook niet graag iemand opzadelen met mijn verhaal want dan heb ik ook het idee dat ze mij negatief gaan vinden of iets anders wat ik in mijn hoofd haal.

A bitch indeed, alleen geen sexy bitch. box man we komen er wel, langzaam. 👊🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan