Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doen! Zet er alles voor opzij (nou ja) en doen! Had ik ooit nog de kans om een paar uur met Tiff door te brengen, in welke vorm dan ook, ik zou alles meteen laten vallen en de kans grijpen.

Je verdwijnt bij Tiff in een heilzame liefdevolle wereld waar je niet meer uit weg wil. Als je haar hier al leuk vindt ... joh, in het echt ... wauw.

Sorry als dit te over de top als een fanboy klinkt 😅

Nu vraag ik mij nog steeds af waarom jij die kans niet meer zou hebben ??



🐾🐾🐾🐾
 
Neee, niet dat liedje. Ik ben daar een keer of 4 geweest met de kids van m'n zus. Zeker 20 jaar geleden. Raak dat liedje nooit meer kwijt.
Zal je even helpen
Nu vraag ik mij nog steeds af waarom jij die kans niet meer zou hebben ??



🐾🐾🐾🐾
Zowel Miss T als ForumLurker waren vrij duidelijk dat het ons niks aan ging en dat hebben we te respecteren 😉
 
Vraag van de dag:
Wat maakt jouw favoriete dvp memorable?
Mijn aller eerste favoriet ,helaas midden vorig jaar gestopt, is memorabel omdat zij me als bleu opgevangen heeft bij de eerste date en me letterlijk date na date geleerd heeft hoe een dame te laten genieten. Omdat ze zelf graag en veelvuldig klaar kwam was het na verloop van tijd echt volledige bijna dierlijke overgave van beiden. En het plaatje was volledig omdat we ook voor en na de date vlot met elkaar alles konden praten plus gemeenschappelijke interesses zoals tuinieren.
Sinds vorig jaar een nieuwe dame gevonden die terug een favoriet geworden is en weerom omdat ze zichzelf zo kan verliezen in het samenzijn en ook haar fantasieën wil uit proberen tijdens onze dates.
Heel aangenaam is ook dat ze zo graag tegen mij aan kruipt en mij helemaal omstrengeld met d´r armen en benen. Jij bent nu even van mij en wil dat moment vasthouden. Heerlijk toch.
 
dat het ons niks aan ging en dat hebben we te respecteren 😉
@Kater. Een kleine verduidelijking wellicht?

respecteren

werkw.
Uitspraak: [rɛspɛkˈterə(n)]
Afbreekpatroon: res·pec·te·ren
Vervoegingen: respecteerde (verl.tijd enkelv.)
Vervoegingen: heeft gerespecteerd (volt.deelw.)

1) merkbaar respect hebben voor iets of iemand
Voorbeeld: `De oude wijkagent werd alom gerespecteerd.`

2) in je gedrag rekening houden met
Voorbeelden: `respecteren dat iemand je vanwege zijn geloof geen hand geeft, omdat je een vrouw bent`,
`het verbod respecteren`

© Kernerman Dictionaries.

Synoniemen
achten bewandelen bewonderen bijhouden eerbiedigen gadeslaan gehoorzamen hoogachten hoogschatten nakomen naleven observeren opvolgen minachten (antoniem)

2 definities op Encyclo
  • je eraan houden vb: je hebt onze regels maar te respecteren Synoniem: naleven er rekening mee houden en waarde aan hechten vb: de opvattingen van anderen moet je respecte...
  • 1) Aannemen en betalen 2) Achten 3) Bewandelen 4) Bewonderen 5) Bijhouden 6) Eerbiedigen 7) Eren 8) Gadeslaan 9) Gehoorzamen 10) Hoogachten 11) Hoogschatten 12) Met eerbi...
Toon uitgebreidere definities

Deze woorden beginnen met respecteren:
respecteren opvolgen

Vraag & Antwoord voor je slimme speaker

Wat is de verleden tijd van respecteren?

De verleden tijd van respecteren is 'respecteerde'. Het voltooid deelwoord is 'heeft gerespecteerd'.

Wat betekent respecteren?

'merkbaar respect hebben voor iets of iemand' en 'in je gedrag rekening houden met'

Hoe spel je respecteren?

respecteren spel je R E S P E C T E R E N

Wat is een ander woord voor respecteren?

Andere woorden voor respecteren zijn achten, bewandelen, bewonderen, bijhouden, eerbiedigen, gadeslaan, gehoorzamen, hoogachten, hoogschatten, nakomen, naleven, observeren en opvolgen.

Wat is het tegenovergestelde van respecteren?

Een antoniem van respecteren is minachten.
 
@Kater. Een kleine verduidelijking wellicht?

respecteren

werkw.
Uitspraak: [rɛspɛkˈterə(n)]
Afbreekpatroon: res·pec·te·ren
Vervoegingen: respecteerde (verl.tijd enkelv.)
Vervoegingen: heeft gerespecteerd (volt.deelw.)

1) merkbaar respect hebben voor iets of iemand
Voorbeeld: `De oude wijkagent werd alom gerespecteerd.`

2) in je gedrag rekening houden met
Voorbeelden: `respecteren dat iemand je vanwege zijn geloof geen hand geeft, omdat je een vrouw bent`,
`het verbod respecteren`

© Kernerman Dictionaries.

Synoniemen
achten bewandelen bewonderen bijhouden eerbiedigen gadeslaan gehoorzamen hoogachten hoogschatten nakomen naleven observeren opvolgen minachten (antoniem)

2 definities op Encyclo
  • je eraan houden vb: je hebt onze regels maar te respecteren Synoniem: naleven er rekening mee houden en waarde aan hechten vb: de opvattingen van anderen moet je respecte...
  • 1) Aannemen en betalen 2) Achten 3) Bewandelen 4) Bewonderen 5) Bijhouden 6) Eerbiedigen 7) Eren 8) Gadeslaan 9) Gehoorzamen 10) Hoogachten 11) Hoogschatten 12) Met eerbi...
Toon uitgebreidere definities

Deze woorden beginnen met respecteren:
respecteren opvolgen

Vraag & Antwoord voor je slimme speaker

Wat is de verleden tijd van respecteren?

De verleden tijd van respecteren is 'respecteerde'. Het voltooid deelwoord is 'heeft gerespecteerd'.

Wat betekent respecteren?

'merkbaar respect hebben voor iets of iemand' en 'in je gedrag rekening houden met'

Hoe spel je respecteren?

respecteren spel je R E S P E C T E R E N

Wat is een ander woord voor respecteren?

Andere woorden voor respecteren zijn achten, bewandelen, bewonderen, bijhouden, eerbiedigen, gadeslaan, gehoorzamen, hoogachten, hoogschatten, nakomen, naleven, observeren en opvolgen.

Wat is het tegenovergestelde van respecteren?

Een antoniem van respecteren is minachten.

Helaas , het heeft niks geholpen .
 
Wijze woorden en interessante en leerzamr levens ervaringen in deze app. (Misschien moet ik m'n mond maar houden? 🤔).
Mijn weg is vooralsnog zoveel gemakkelijker dan die van velen van jullie.

Toch een paar opmerkingen en wellicht tips.
1) verdedig jezelf eens niet, geef ook niet direct antwoord. Vraag jezelf af wie direct wil antwoorden. Zet die vraag uit, ergens ver weg in je achterhoofd. Je zal ontdekken dat het je verdedigingsmechanisme zelf is dat antwoord geeft, dat leidt keer op keer tot bevestigende antwoorden. Je komt geen stap verder.
2) gedachten zijn gedachten, ze zijn niet van jou. Tot dat je ze aanpakt en je je er mee identificeert.
Sluit je eens een paar uur of dagen op. Geen media, geen contact met de buitenwereld. Helemaal niets, geen externe prikkels, alleen jij. Zie wat er gebeurt, kijk en voel. Stel jezelf de vraag wie of wat er kijkt en voelt . Ervaar de afstand tussen jou en je gedachte.
Zie ze voor wat ze zijn, wolken die voorbij drijven. Tot de we besluiten dat het onze wolken zijn.
3) voel alles wat gevoeld wil worden, interpreteer het niet. Plak er geen label op. Benoem het niet, blijf bij het pure gevoel.

Doe dat In een veilige ruimte, weet dat alles wat je denk en voelt uit jou komt en wil komen, laat het gewoon gebeuren. Interpreteer niets
Inzicht komt vanzelf en op de gekste momenten.

Iedereen kan dit.

Doen is de sleutel

Alan Watts
A person who thinks all the time has nothing to think about except thoughts. So he loses touch with reality and lives in a world of illusions. By "thoughts" I mean specifically chatter in the skull: perpetual and compulsive repetition of words, of reckoning and calculating. I'm not saying that thinking is bad—like everything else, it's useful in moderation: a good servant but a bad master
1 van mijn psychologen had tijdens een paar sessies twee stoelen klaar gezet en ik moest steeds wisselen tussen de twee. Op de ene stoel moest ik spreken alsof mijn depressieve, negatieve, extreem zelfkritische kant aan het woord was. Op de andere stoel mocht ik die kant dan loslaten en analyseerden we wat die 'negatieve kant' nu eigenlijk te zeggen had, waar het vandaan kwam, of het mogelijk ergens waarheid kon bevatten en wat we ermee konden.

Op die manier werden die donkere gedachten plots heel tastbaar en kon ik er ook echt 'vanbuitenaf' naar kijken. Was zeer verhelderend en sindsdien probeer ik dit ook zoveel mogelijk toe te passen als ik op tijd donkere gedachten kan identificeren. Afstand nemen, analyseren. Indien niet nuttig: proberen loslaten.
 
@dasdarin Oeh, dat is wel een hele toffe oefening. Bij mijn psycholoog was het een half uur praten en wat ideeën meegeven en dat was het. Ben haar zeer dankbaar, maar dit soort uitdagingen kreeg ik niet. Tof!
het was wel even wennen in het begin 😅 maar het heeft veel losgemaakt en verduidelijkt. Je geeft je donkere gedachten letterlijk een stem en kan er tegelijk ook bijna als buitenstaander naar kijken door op de andere stoel te gaan zitten.

Ze noemde het 'relatietherapie' met mijn donkere kant. Alle negatieve gedachten en zelfkritiek voor eeuwig verbannen is geen realistisch doel. Het gaat er meestal meer om er een soort van werkbare relatie mee te vinden. Zoals hier ook al gezegd werd: ze gewoon opkroppen of proberen weg te negeren is geen goed plan. Maar ze mogen ook niet zonder reden alles beginnen domineren. Het lukt mij ook niet altijd en het zal altijd een werkpunt blijven. Maar dat 'vanop afstand bekijken' was ook bij mij wel één van de eerste stappen.
 
Oke... Ik doe normaal...
Maar ik bats wel met je moeder

Baron 1898 of Joris en de Draak als ik in de eerste niet in raak.



Ik volg niet helemaal maar ik hoop dat dit nog steeds vriendelijk bedoeld is ? :unsure:
geen zorgen, zijn quotes van de legendarische Mastermovies
klootviool
-hamburgers voor vijf eurooooo
-ehm.. de euro bestaat nog niet
-BOEIEEEUUUH tegen die tijd zijn we toch al dood
:ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan