Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja hij is 'stagiair' in de training geloof ik. Zit er ook weer niet zo goed in. Hij mocht wel het schild uitreiken vanavond ⚪🟢
Heb eens op Wiki gekeken. Toch wel een deel toppers gespeeld bij Groningen: Virgil, , TadicSuarez, Robben en vroeger bazen zoals Koeman en Neeskens.

Ook een paar andere namen doen wel een belletje rinkelen zoals een Matavs en Maduro.
 
Paid to be horny

Tsja soms lig ik verrukkelijk klaar te komen en dan dendert de realiteit naar binnen: Ik wordt fucking betaald om klaar te komen!
Wanneer genot je super power is en verleiden het spel. Wanneer je als een vamp rijdt en even later als een brave meid in zijn armen ligt.
Wanneer lingerie kopen part of the job is en je bewust je nagels zo rond mogelijk houdt zodat er geen krassen van genot op zijn rug komen te staan.
Tsja noem mij wat er beter is dan dit?

Heel eerlijk...ik heb me lang niet zo goed gevoeld. Bemint, mooi, gewild.
De mate waarin ik in je ogen mag verdrinken en je langzaam naar binnen laat komen.
De blik in je ogen van begeerte die langzaam meester van je maakt. Je streelt mijn lichaam, kust mijn lippen, eerst zacht en steeds dieper, tot we naakt tegenover elkaar staan en ik je zachtjes tegen de muur duw.
Terwijl ik je zoen, trek ik aan je harde lid. Ik buig voorover en laat elke centimeter naar binnen glijden als een oester die ik niet doorslik..

En nu, zit ik gewoon met een dikke pyama, zonder sigaar, op de bank.
Maar ik herinner alles nog, omdat jij memorabele bent ❤️‍🔥😘

Fijn weekend

Bekijk bijlage 187318
Alweer een prachtig stukje uit de de pen en de mond/ hersenspinsels van de dame met ontelbare capaciteiten. Bij vervollediging waarschijnlijk ook nog waarheidsgetrouw.Wie een beetje fantasie heeft ziet het zo voor zich. Om instant goesting te krijgen.😜😜😜 Blijf ons verrassen met je mooie verhalen @Miss Tiffany
 
Laatst bewerkt:
Alweer een prachtig stukje uit de de pen en de mond/ hersenspinsels van de dame met ontelbare capaciteiten. Bij vervollediging waarschijnlijk ook nog waarheidsgetrouw.Wie een beetje fantasie heeft ziet het zo voor zich. Om instant goesting te krijgen.😜😜😜 Blijf ons verrassen met je mooie verhalen @Miss Tiffany

Weet je wat je van dat soort proza krijgt ? aangebrande pannenkoeken ;)
 
I Got It Lol GIF by America's Funniest Home Videos's Funniest Home Videos

Dat kind z'n leven is ook al om zeep geholpen natuurlijk nu hij op een hoerenlopers forum geplaatst is .

Is nog n topic over meen ik .


🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan