Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat laatste vooral en luisteren naar het lichaam van de dame, en dan bedoel ik niet alleen met je oren.

Nu Tiff het toch al over mij gehad heeft: het was op mijn allereerste date met haar, dus vreemde hoeft geen probleem te zijn.
Zeker en vast lichaamstaal kan veel vertellen.

Ik kan je nu niet persoonlijk. Maar volgens mij is het ook je persoonlijkheid & manier van doen dat de dames rap op hun gemak doet voelen. 🙂
 
Uh ja lieve schat dat mag JIJ dus wel geloven.
Achter gesloten deuren heb ik dit over jou gehoord (met je echte naam ook nog!)!

Wellicht kan je een cursus aanbieden voor de heren die het willen leren🙈👌🏼
Instructies over en weer kunnen altijd helpen... Beetje sturing ook en tijdens langere date is daar meer ruimte voor, daarom doe ik ook geen korte 😉
 
Ipv een gangbang
Een bef bang onder leiding van jou met certificaat 🤭💘
Gat in de markt! Eens zien, wat voor bedrijfsnaam zal ik kiezen? Iemand nog ideeën? De Blije Beffer? Lick Inc? Ik heb even geen inspiratie. Ben nog even te beduusd. 😆

Maar volgens mij is het ook je persoonlijkheid & manier van doen dat de dames rap op hun gemak doet voelen. 🙂
Ik hoor dat van veel mensen, maar ik weet oprecht niet wat ik nou precies doe. Het zit zo in mijn eigen aard dat ik er niet bij stilsta.

Ben gewoon mijzelf. Geen trucjes of pose om mezelf goed over te laten komen. Ik weet het niet. Vind het echt heel fijn om te horen, dat wel. 🙂
 
Ik hoor dat van veel mensen, maar ik weet oprecht niet wat ik nou precies doe. Het zit zo in mijn eigen aard dat ik er niet bij stilsta.

Ben gewoon mijzelf. Geen trucjes of pose om mezelf goed over te laten komen. Ik weet het niet. Vind het echt heel fijn om te horen, dat wel. 🙂
Dat is omdat je op recht zo bent het is geen show of facade dat siert je.

Dat is toch het leukste dat zo veel mensen dat zeggen. 🙂
 
Mooie aanvullingen van je @Miss Tiffany.

Omdat je een ondernemend type bent…

Persoonlijk denk ik dat je mannen een flink plezier zou doen als je een cursus zou aanbieden. Ik denk dat het een gat in de markt is en je er vele vrouwen een plezier mee zult doen.

Zonder onderzoek er naar te hebben gedaan denk ik dat mannen bereid zijn om er flink voor te betalen. Meerdere cursisten op 1 dame moet dit al snel een lucratieve deal kunnen worden, iedereen na de nodige theorie over het vrouwelijk lichaam en de basishandelingen, een beperkte mogelijkheid geven om te oefenen met mond en vingers. Uiteraard wordt er geen klaarkom garantie gegeven, maar wel eerlijke feedback. Dat laatste is ook heel veel waard.

Zomaar een tip/idee van me. :)
 
Laatst bewerkt:
Blijf het zelf nogal ongepast vinden om deze zin tegen n dame uit te spreken .
Oké begrijpelijk, zeker als je het serieus zou zeggen.
Zelfs n hond of een kat benader ik anders ....... En die hoeven mij ook niet te p🙃🙂pen , die zijn lenig zat om zich met hun eiges bezig te houden .
En toen was het ongemakkelijk...
 
Gangbangs heb ik niks mee maar voor een bef gang ben ik wel te porren dus sign me up!🤣
Laten we hierover volgende privé verder brainstormen 😍🥂

Kunnen daar echt iets heel moois van maken!
Ik ben echt heel benieuwd hoe jullie dit voor je zien!

Gangbangs heb ik ook niets mee, beffen vind ik juist wel leuk. Maar ik heb het idee dat dit toch meer een één op één activiteit is. Kan wel op een rijtje natuurlijk... maar is dat ook bevorderlijk voor de ervaring?
Ik ben in ieder geval heel benieuwd 🤓
 
Ik ben echt heel benieuwd hoe jullie dit voor je zien!

Gangbangs heb ik ook niets mee, beffen vind ik juist wel leuk. Maar ik heb het idee dat dit toch meer een één op één activiteit is. Kan wel op een rijtje natuurlijk... maar is dat ook bevorderlijk voor de ervaring?
Ik ben in ieder geval heel benieuwd 🤓
Creatieve dames komen vast met iets moois, maar eerst ook wel 1op1 proberen 😅🤤
 
Just a short message
to all the non believers
Bekijk bijlage 164259

Hella yes that I will climax on every date. Nothing more attractive than climaxing together.

Happy Monday 🥂

Zondag weer online 😘
Neem contact op met de gastvrouw als je een date wilt voor zondag, agenda bijna vol dat wel 😅😘
En toch is te snel klaarkomen vooral 'een probleem' bij mannen.

Tis niet hoeveel je er hebt, maar wat er met gedaan wordt ;)

Is zowals de grootte van het mannelijk lid.
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert :p
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan