Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom eigenlijk een sok of handdoek ? Ik gebruikte gewoon een lading wc papier. Altijd voorhanden en het bewijsmateriaal spoel je gewoon door.

Ja, er zijn veel centjes uitgespaard aan toiletpapier nadat ik thuis vertrokken was :)
Als je lang genoeg wacht verpulverd de sok zich wel. En vraagt moeder zich af waarom heb ik zo veel enkele sokken? 😂

Als je echt wil besparen lik het gewoon op é. 😂
 
Vraagje: Hoe zit dat bij mannen? Wanneer komen jullie snel en wanneer duurt het langer? Tell me
Puur afhankelijk van de stemming en hoelang ik van tevoren de hand aan mezelf heb geslagen om het even eufemistisch te zeggen.

Heb eerder het gevoel dat het altijd langer duurt
Eigenlijk zodra ik in haar ga dan verdwijnt ook ineens dat gevoel van ik bereik mijn hoogtepunt.
Maar soms lukt het ook gewoon niet en maak ik of zij het af met de hand 😓😓😓
 
Waarom eigenlijk een sok of handdoek ? Ik gebruikte gewoon een lading wc papier. Altijd voorhanden en het bewijsmateriaal spoel je gewoon door.

Ja, er zijn veel centjes uitgespaard aan toiletpapier nadat ik thuis vertrokken was :)

Nooit last van gehad.

Gewoon handen afvegen aan de kat des huizes.

Die likt zich zelf schoon.


En al het bewijs materiaal is weg.........



🐾🐾🐾🐾
 
Ik vind het serieus van mezelf niet vies ... smakelijk eten allemaal! 🫣
Merci k ben er mee bezig 😁 vol-au-vent met patatjes en perzieken.

Wees eens eerlijk vrouwen proeven hun zelf zo vaak.🤷‍♂️
Ieder zijn fetisj natuurlijk.

Naar het schijnt lekkerder als je ananas hebt gegeten.
Geleerd in de so les dat je eten veel maakt. Ananas doet zoeter smaken blijkbaar. 😁
Ik vind het hartverwarmend hoe begaan je bent met de smaakpapillen van de dame :)
Nog nooit zelf geproven ofz. Ik heb daar de moed niet voor. Cum kiss of snowballen zou anders zijn met dat je controle afgeeft.

heel eerlijk ik ben nog niet klaar gekomen in een vrouw haar mond. Het staat nog op de wenslijst. 😅

Maar ik hoop toch dat het niet slecht smaakt. 😅
 
Laatst bewerkt:
35 nieuwe berichten 😅😬

Ik ga later eens wat dingen beantwoorden Dit is mega veel hahaha -anxiety-

Over klaarkomen bij vrouwen.
Meeste die ik ken vegen het niet af 😅 gaan gewoon zo slapen. Incl ikzelf.
Maar ik laat mezelf niet squirten dus als je dat bij jezelf kan, moet je wel alles opfrissen ja.

In de douche is handiger 🦋💦
@Miss Tiffany Hey ik, had een vraagje . Hoe hou je het interresant zeker als je al een tijdje dezelfde persoon zien. Ik wil gewoon voorkomen dat ik saai wordt bij de huidige vaste DVP'er. Dus ja advies?

Ligt aan de dame. Ik vind verdieping fijn, iemand leren kennen. Diepe verborgen verlangens op tafel leggen.
Maar vaak ook verborgen angsten en onzekerheden op tafel leggen.

Als sekswerker kan je ook iets bij iemand openen dat de deur opent naar een echte relatie of betere relatie. Soms kan je helpen een punt te zetten achter een bestaande relatie..
Niet met t doel samen verder te gaan, maar wel dat iemand zo zelfverzekerd is dat hij inziet wat hij waard is.

Maar ja dat ben ik 😅

Sommige heren blijven ook gewoon "lekker", omdat ze gulzig zijn om de dvp te zien, voelen en elkaar te proeven. Dan blijft het ook langere tijd super leuk!

Iemand die ongeremd zichzelf kan zijn, of gaandeweg helemaal zichzelf laat zien vind ik interessant 🥰
 
Laatst bewerkt:
35 nieuwe berichten 😅😬

Ik ga later eens wat dingen beantwoorden Dit is mega veel hahaha -anxiety-

Over klaarkomen bij vrouwen.
Meeste die ik ken vegen het niet af 😅 gaan gewoon zo slapen. Incl ikzelf.
Maar ik laat mezelf niet squirten dus als je dat bij jezelf kan, moet je wel alles opfrissen ja.

In de douche is handiger 🦋💦


Ligt aan de dame. Ik vind verdieping fijn, iemand leren kennen. Diepe verborgen verlangens op tafel leggen.
Maar vaak ook verborgen angsten en onzekerheden op tafel leggen.

Als sekswerker kan je ook iets bij iemand openen dat de deur opent naar een echte relatie of betere relatie. Soms kan je helpen een punt te zetten achter een bestaande relatie..
Niet met t doel samen verder te gaan, maar wel dat iemand zo zelfverzekerd is dat hij inziet wat hij waard is.

Maar ja dat ben ik 😅

Sommige heren blijven ook gewoon "lekker", omdat ze gulzig zijn om de dvp te zien, voelen en elkaar te proeven. Dan blijft het ook langere tijd super leuk!

Iemand die ongeremd zichzelf kan zijn, of gaandeweg helemaal zichzelf laat zien vind ik interessant 🥰
*Roxas haalt zijn notitieboekje boven. 😁
 
♡♡♡tell-me♡♡♡
Vraagje: Hoe zit dat bij mannen? Wanneer komen jullie snel en wanneer duurt het langer? Tell me
Als ik het heft in eigen handen neem , dan kan het redelijk snel gaan en dan doel ik op 4 a 5 minuutjes. Samen met een dame, dan kan ik me gerust anderhalf tot twee uur inhouden,ook als ik reeds een week nog niet klaar gekomen ben. Door pijpen bvb nog maar door een tweetal dames gelukt en ook na een langere beurt. Mijn leermeester dvp zei steevast, jij komt pas wanneer je het zelf wil hé.
En eigenlijk is dat zo wel een beetje. Zolang ik me concentreer op plezier geven kan ik het inhouden. Eens ik me overgeef aan genot ontvangen gaat het vrij snel.
 
Ligt aan de dame. Ik vind verdieping fijn, iemand leren kennen. Diepe verborgen verlangens op tafel leggen.
Maar vaak ook verborgen angsten en onzekerheden op tafel leggen.

Als sekswerker kan je ook iets bij iemand openen dat de deur opent naar een echte relatie of betere relatie. Soms kan je helpen een punt te zetten achter een bestaande relatie..
Niet met t doel samen verder te gaan, maar wel dat iemand zo zelfverzekerd is dat hij inziet wat hij waard is.

Maar ja dat ben ik 😅

Sommige heren blijven ook gewoon "lekker", omdat ze gulzig zijn om de dvp te zien, voelen en elkaar te proeven. Dan blijft het ook langere tijd super leuk!

Iemand die ongeremd zichzelf kan zijn, of gaandeweg helemaal zichzelf laat zien vind ik interessant 🥰
Het klopt ook wel. Als ik echt een goed gevoel heb bij een dame, dan leg ik mezelf meer bloot dan tegen vrienden die ik al jaren ken. En dat vertrouwen maakt het geheel ook allemaal een heel stuk leuker.
 
Ik heb het op geslagen.🫣 het enige waar ik moeite mee heb is ongewone wensen optafel leggen. 😅
Dit vind ik ook wel een dingetje. Ik weet dat de dames al veel gekker voorbij hebben zien komen, en eigenlijk zijn mijn wensen nog best vanilla, maar ik ben te bang voor rare kwiebus aangezien te worden, dat ik niks buiten het echte vanilla werk durf te vragen.
 
De nerdin in mij heeft opgemerkt dat ik de meeste 5 sterren recensies heb in Zuid Holland.

Het wordt tijd dat ik mijn vaste heren een aandenken mee geef 🥰🥰

Ik weet al iets grappigs 🤭

Bedankt voor het compliment❤️
In Zuid Holland maar dus overal vandaan...
Ik heb het op geslagen.🫣 het enige waar ik moeite mee heb is ongewone wensen optafel leggen. 😅
Ik ga t proberen te onthouden 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan