Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er best een tijd over gedaan om juist een groter geheel te ervaren in liefde. Op die manier kan ik ook in werk gerelateerde dates veel van mijzelf geven omdat in mijn beleving "alles liefde" kan zijn als je dit wilt.

En daardoor heb ik minder noodzaak en behoefte aan een partner. Niet omdat ik mij niet kan binden, maar ik heb die behoefte nu niet.

In het algemeen neem ik afscheid of las ik een pauze in, met seksbuddies als ik t niet meer voel of als ik juist te veel voel. Omdat beide situaties voor mij voelen als een vorm van misbruik maken van een fijne klant en dat wil ik niet.

Dit heb ik overigens vaker. Maar dat is ook wel het risico als je deze job doet met echte gevoelens.
Fantastisch om te lezen hoe jij erin staat.
Op deze manier veel kansen op een goede date voor beide partijen.
Je bent ook best zelf wel een complexe dame, wat ik dan weer heel leuk vind.
 
Animated GIF
* terminator muziek op de achtrergrond.
 
Aw jammer dat ForumLurker nu voormalig lid is :(
Ik ga even heel eerlijk zijn. Toen ik dit vanmorgen aankaartte had ik al zo'n vermoeden dat ForumLurker wel stiekem mee zou lezen, en ook dat ik reacties zou genereren waaruit zou blijken dat hij hier stiekem best wel welkom is.

Laat ik het zo zeggen, ik hoef geen eer op te strijken, maar persoonlijk weet ik niet goed wat dit forum zonder mij zou moeten.
 
2024-03-2723.17.024324789079447376812.jpg
Ik ben nog lang geen 50, Chesterfield staat nog bij mn oma en tux hangt in de kast, maar misschien wel complex

Ik ben de 50 ver voorbij, m'n oma is al 40 jaar geleden overleden, beter een spijkerbroek dan een tux, een goede whiskey wordt zeker niet afgeslagen. Filosoferen gaat daar prima op. Schenk net de tweede in, maar lees voorlopig bij in GR.
En of ik moeilijk ben dat moet een ander maar beslissen
 
Ik ga even heel eerlijk zijn. Toen ik dit vanmorgen aankaartte had ik al zo'n vermoeden dat ForumLurker wel stiekem mee zou lezen, en ook dat ik reacties zou genereren waaruit zou blijken dat hij hier stiekem best wel welkom is.

Laat ik het zo zeggen, ik hoef geen eer op te strijken, maar persoonlijk weet ik niet goed wat dit forum zonder mij zou moeten.
Je moet eens af en toe weggaan om te lezen wat ze nu echt van je vinden. Voor mij wat te soft , maar de Forumlurker hoort er wel echt bij.
 
ALLEEN Neuken is voor de toppers die na 15 min weer buiten staan .


🙂🙃
Het kortste dat ik gedate heb is 45 min. En dat was echt te kort. Ik ging eens een privé-huis testen. Ik ging verstandig zijn en maar 45 min nemen als test (45 min vond ik de moeite niet)

ik doe dat nooit meer. Ik keek vaak naarde klok van hoe veel tijd heb ik nog? ik wil nog haar leren kennen, ontdekken etc. Ik kon gewoon niet genieten omdat de tijd zo in mijn nek ging.

achteraf gezien had ik beter een uur geboekt voor de 30€ verschil.
 
Het woord komt anders over, maar ook de uitvoering ervan is dan anders... En daarom is ze zeker zo gewild bij ons mannen die houden van die aandacht en lange afspraken
Zeker weten dat ook de uitvoering een geheel andere beleving doet ontstaan. Ook ik geniet en kies altijd voor de langere afspraken . De blinde darm van Tiff heeft er anders over geoordeeld en onze eerste ontmoeting tenietgedaan.
Ik keek er zo naar uit. Had er een volle dag verlof voor genomen vanwege de extra lange reistijd. Volop aan het uit kijken voor een nieuwe mogelijkheid want ik wil die warmte die Tiff uitstraalt minstens een keer ervaren in het echt.
 
EN ik maar wachten op het spoor 🙄😂

Ik snap het. Het toont nog maar eens wat een ijzeren wilskracht en stalen zenuwen wij Belgen hebben. Volgens recente cijfers liggen de cijfers voor België de helft hoger dan het Europese gemiddelde. In Nederland is het dus heel makkelijk. De trein van 8:30 dus op tijd opstaan en zien dat je er bent. Geen tijd om je te bedenken. Maar in België kan je eerst lekker uitslapen, uitgebreid ontbijten en dan nog veel te vroeg zijn. Terwijl je daar ligt, zit je nog te denken of je misschien nog snel naar de kapper kan want er zitten toch best veel mensen in de trein en je wil er toch een beetje goed uitzien op je laatste ritje.

Mijn excuses voor de kerkhof humor. Belgische zelfspot :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan