Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap het. Het toont nog maar eens wat een ijzeren wilskracht en stalen zenuwen wij Belgen hebben. Volgens recente cijfers liggen de cijfers voor België de helft hoger dan het Europese gemiddelde. In Nederland is het dus heel makkelijk. De trein van 8:30 dus op tijd opstaan en zien dat je er bent. Geen tijd om je te bedenken. Maar in België kan je eerst lekker uitslapen, uitgebreid ontbijten en dan nog veel te vroeg zijn. Terwijl je daar ligt, zit je nog te denken of je misschien nog snel naar de kapper kan want er zitten toch best veel mensen in de trein en je wil er toch een beetje goed uitzien op je laatste ritje.

Mijn excuses voor de kerkhof humor. Belgische zelfspot :)
😂 de lijn hier in belgië is ook een ramp de extra dagen thuis gehad heb in de winter. Vanaf het gesneeuwt had was het komt de bus of niet. Ik had 4 bussen op een dag 2 rond 7 u, 1 om 13u30 en 19 u 27.

Beide bussen kwamen niet af roxas belt naar school. Ik graak niet op school vandaag ik graak daar pas om 15 u 15 dat is toch niet meer de moeite om te komen. Kan je pa je niet brengen? Hij is aan het werk van 6u. Ik ga eens kijken of er echt geen vroegere bus rijd. 5 min later belt ie terug ja blijf maar thuis. 😂

Nu ga ik met de bus naar de dvp´s extra spannend 🥵 kom ik optijd?😜
 
Mooie eerste echte werkdag. Leuk voor je.😚😚😚

Ja ik was een beetje zenuwachtig na 2.5 week herstellen.

Het is ook fijn dat iedereen er met zoveel begrip op reageert🥰 Ik vind het nog eng als iemand ruw mijn buik vasthoudt. Heb ik uitgesproken en daardoor ging het helemaal goed ❤️
Je bent ook best zelf wel een complexe dame, wat ik dan weer heel leuk vind.

Ja vind je? Mysterieus heb ik wel vaker gehoord. Complex zoals de betekenis herken ik mij niet in 😂. Ik weet goed wat ik wel en niet wil in het leven en daar ga ik vol voor 🥰❤️
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240329_085424_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240329_085424_Samsung Internet.jpg
    238,2 KB · Weergaven: 27
  • Screenshot_20240329_085637_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240329_085637_Samsung Internet.jpg
    169,7 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Superfijn om te lezen dat zo de eerste dvp dag helemaal goed en leuk is verlopen!

*ForumLurker leest definities en kijkt in de spiegel

Uhoh ... 😅

maar wist ik al van mezelf hoor.
rent snel weg
ik doe nu hypno om bepaalde dingen te veranderen. Moet zeggen dat het wel helpt 🥳
Zijn kleine dingen met groot impact. Zoals optijd naar bed gaan. Heb ik moeite mee, ik wil altijd veel doen op een dag ook als t al heel laat is. Eind vd week loop ik dan natuurlijk vast.

In hypno wordt de suggestie gedaan dat ik optijd naar bed ga heerlijk kan uitrusten. Nou ik ben gewoon 5 vd 7 dagen op tijd naar bed gegaan en nog een aantal dingen heb ik verbeterd 🥰

Fijne dag allemaal xx
 
rent snel weg
niet doen!
Maar wat moet ik me bij een hypno voorstellen? Zit je dan tegenover iemand die op je in praat, of moet je zelf mentale oefeningen doen?

Fijn dat het helpt, want slapen is geen klein ding. Of althans: ik weet dat ik iig op mijn slechtst ben als ik te weinig slaap. Dan komen de demonen heel makkelijk terug.
 
Nou ik wordt er niet depri van maar gewoon uitgeput. En dan grijp ik naar red bull en koffie. Uiteindelijk loop ik alleen op cafeïne en stijgt mijn bloeddruk 😵‍💫😵‍💫
Dan komt mijn lieve hartje kn het gedrang❤️‍🩹

Klein ding met grote gevolgen..

Uhm zou je eens op moeten zoeken, elke hypno therapeut doet t anders. Maar je onbewustzijn wordt aangesproken terwijl je in een soort slaaptoestand bent. Maar je moet je wel veilig voelen anders lukt dit niet.
 
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar is met die definitie niet (bijna) iedereen een complexe persoonlijkheid?

Als je één van onderstaande op jezelf kan toepassen heb je dus een complexe persoonlijkheid...
- extreem gevoelig voor kritiek
- heel erge bindingsangst
- doet dingen zonder na te denken
- erg afhankelijk
- perfectionistisch
- verlegen

Ik vind dat nogal makkelijk. Het zal vast waar zijn. Maar ik had het idee dat om als 'complex' omschreven te worden er wel meer dan één puntje van toepassing zou moeten zijn.
Nu geeft het een beetje een gevoel dat 'complex' het nieuwe 'speciaal' is.
Terwijl ik eerder het idee had dat het meer ingewikkeld betekende.
 
In hypno wordt de suggestie gedaan dat ik optijd naar bed ga heerlijk kan uitrusten. Nou ik ben gewoon 5 vd 7 dagen op tijd naar bed gegaan en nog een aantal dingen heb ik verbeterd 🥰

Ik heb wel wat ervaring met slecht slapen. Ik heb daar ooit zelf een speciale training voor gevolgd, niet aan te raden. Je moet opschrijven wanneer je slaapt, hoe lang, hoe vaak en hoe lang wakker enz. Tegelijk zeggen ze wel dat je niet op de wekker mag kijken :unsure:

Moe werd ik ervan. Een vast ritme is inderdaad heel belangrijk. Elke dag op hetzelfde uur proberen gaan slapen en opstaan. Een andere tip is de slaapkamer enkel gebruiken om te slapen, geen laptop enz. Dan kan je brein een bed associëren met slapen. @Miss Tiffany dit zal voor jou waarschijnlijk wat lastiger zijn :ROFLMAO:

Maar het belangrijkste van allemaal is loslaten, net zoals in je schrijfsels maar dan op een andere manier. Dat is een hele lastige want in het slaap-waak ritme wint het waak ritme het altijd.

Jaaaa de zon!! Ik was graag meegegaan. Ook een manier van de koffer in duiken hahaha

Aan het inpakken, ik hou met plezier een plekje vrij.
Enkel wat minder kleding meenemen, mijn adamskostuum heb ik gelukkig altijd bij :ROFLMAO:
 
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar is met die definitie niet (bijna) iedereen een complexe persoonlijkheid?

Als je één van onderstaande op jezelf kan toepassen heb je dus een complexe persoonlijkheid...
- extreem gevoelig voor kritiek
- heel erge bindingsangst
- doet dingen zonder na te denken
- erg afhankelijk
- perfectionistisch
- verlegen

Ik vind dat nogal makkelijk. Het zal vast waar zijn. Maar ik had het idee dat om als 'complex' omschreven te worden er wel meer dan één puntje van toepassing zou moeten zijn.
Nu geeft het een beetje een gevoel dat 'complex' het nieuwe 'speciaal' is.
Terwijl ik eerder het idee had dat het meer ingewikkeld betekende.
Nee mop niet bij 1.
Wanneer je ze bij(na) allemaal kan afvinken 😅 alsook dat je er zelf last van hebt en mensen om je heen.
Maar dit is een summier lijstje hoor.

Dit is trouwens een super leuke test om jezelf beter te begrijpen


Mijn persoonlijkheid is ENTP de debater 🤭 herken ik mijzelf ongekend in
Maar het belangrijkste van allemaal is loslaten, net zoals in je schrijfsels maar dan op een andere manier. Dat is een hele lastige want in het slaap-waak ritme wint het waak ritme het altijd

Dat had ik vroeger wel idd. Ging ik malen🙈
Maar ook dat is het niet. Gewoon een vicieuze cirkel geworden van te veel cafeïne en dan niet kunnen slapen en de volgende dag weer hoppa heel veel cafeïne (en pre workout 😬) erin en gaan.
Snachts houdt mijn hartslag mij dan gewoon wakker, hoge bloeddruk.

Dus enige optie: Op tijd naar bed, uitrusten. Dan heb ik ook al die troep niet nodig🥰
 
Ja vind je? Mysterieus heb ik wel vaker gehoord. Complex zoals de betekenis herken ik mij niet in 😂. Ik weet goed wat ik wel en niet wil in het leven en daar ga ik vol voor 🥰❤️
Oei, nu ik jou screenshots met de letterlijke betekenis bekijk schrik ik ervan dat complex wel heel negatief omschreven wordt. 😧
Zo bedoelde ik het natuurlijk helemaal niet, je schrijfsels hier ademen één en al warme positieve vibes die mensen net heel erg aantrekken, getuige de vele volgers hier. ❤️

Ik bedoelde eigenlijk moeilijk te doorgronden, iemand die je benieuwd maakt naar meer, waar je meer over wil weten, iemand met vele laagjes … die al wat doorstaan heeft.
Ja, mysterieus is dan toch idd een meer geschikte uitdrukking.

Dus ja, vanaf nu ben jij voor mij de mysterieuze Miss T. die ik heel graag verder volg in haar schitterende topic ! 😘

En leuk om te lezen dat je eerste dates heel goed zijn verlopen. 👍🏻
 
In het verleden verschillende van deze tests gedaan, ook vanuit het werk. Kwam telkens uit op INFP-T (mediator)

Anderen moeten maar zeggen of ze dat in mij herkennen.

Misschien kan je de test doen als je tijd hebt en dan screenshot maken?

Bv bij mij valt dit op:
Pluspunten
Screenshot_20240329_102039_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240329_102058_Samsung Internet.jpg

Dit staaft bv mijn gedachten over poly. Traditie wals ik overheen met out of the box ideeën over intimiteit en liefde.

Minpunten/Valkuilen:
Screenshot_20240329_102207_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240329_102155_Samsung Internet.jpg

Ik zeg mensen makkelijk gedag 🙈😬 vaak wel spijt van maar dat kan ik makkelijk. Even huilen en weer door..

Als liefdes partner zoek ik ook een intellectuele klik, minder een emotionele. In een relatie ben ik ook niet zo leuk, dir weet ik van mezelf. Ik ben altijd opzoek naar wat beter kan.
Met kinderen heb ik dat juist weer helemaal niet. Ben ik heel tolerant en geef ik ruimte aan het individu.

Daarom past poly bij mijn persoonlijkheid. Niet omdat mensen inwisselbaar zijn maar vooral omdat ik weet dat ik niet in alle behoefte van een partner kan voorzien.

Voor een partner wil ik vooral een intellectuele spar partner zijn.
Zoals Mrs Walker die haar eigen brand op zette (nu op Netflix). Inspirerend vind ik dat! Ze had ook minder behoefte aan een partner.

Wat dat betreft ben ik wellicht anders, maar dat maakt me geen egoïst. Ik haal deze banden alleen aan met mensen die op zoek zijn naar hetzelfde. Zodat er geen sprake is van misbruik.
 
Laatst bewerkt:
Nee mop niet bij 1.
Wanneer je ze bij(na) allemaal kan afvinken 😅 alsook dat je er zelf last van hebt en mensen om je heen.
Maar dit is een summier lijstje hoor.

Dit is trouwens een super leuke test om jezelf beter te begrijpen


Mijn persoonlijkheid is ENTP de debater 🤭 herken ik mijzelf ongekend in


Dat had ik vroeger wel idd. Ging ik malen🙈
Maar ook dat is het niet. Gewoon een vicieuze cirkel geworden van te veel cafeïne en dan niet kunnen slapen en de volgende dag weer hoppa heel veel cafeïne (en pre workout 😬) erin en gaan.
Snachts houdt mijn hartslag mij dan gewoon wakker, hoge bloeddruk.

Dus enige optie: Op tijd naar bed, uitrusten. Dan heb ik ook al die troep niet nodig🥰
Slaap is een belangrijke inderdaad, ik moet er ook nog wat bewuster mee omgaan.

INFJ-T bij mij 😊 ik kan me inderdaad wel vinden in de beschrijving
 
Dat had ik vroeger wel idd. Ging ik malen🙈
Maar ook dat is het niet. Gewoon een vicieuze cirkel geworden van te veel cafeïne en dan niet kunnen slapen en de volgende dag weer hoppa heel veel cafeïne (en pre workout 😬) erin en gaan.
Dat heb ik ook gehad. Voor mij was het belangrijk om een goede scheiding tussen werk en vrije tijd te hebben, de rit naar huis is mijn cooldown periode, de tijd om alles werk los te laten.
Ook neem ik na de lunch nog maar één grote bak koffie en's avonds sowieso niet.
In het begin toen ik er last van had hielp 's avonds even naar de sportschool ook veel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan