Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zal maar niet zeggen wat ik gestudeerd heb 😅
Will Smith Yes GIF by Bad Boys For Life
 
Een Advocatenbus ipv studenten
Dan zal ik de campagne voeren, daar kom ik op uit. Voor wat het waard is,

CampagnevoerderENFP-A / ENFP-T

Het interesseert me niet wat je doet voor de kost. Ik wil weten waar je naar smacht, en of je durft te dromen om het verlangen van je hart te vervullen.
ORIAH MOUNTAIN DREAMER
Campagnevoerders (ENFP) zijn echte vrije geesten; extravert, openhartig en ruimdenkend. Hun levendige, vrolijke benadering van het leven laat ze opvallen in de menigte. Hoewel ze de gangmaker van het feest kunnen zijn, geven Campagnevoerders om meer dan lol maken alleen. Deze persoonlijkheidstypes zitten vol diepte, net als hun verlangen naar betekenisvolle, emotionele verbindingen met andere mensen.



De magie van het dagelijks leven

Vriendelijk en extravert, zijn Campagnevoerders toegewijd om hun relaties en sociale leven te verrijken. Maar onder hun sociale, nuchtere uiterlijk schuilt ook een rijk, levendig innerlijk leven. Een gezonde dosis verbeelding, creativiteit en nieuwsgierigheid is wat een Campagnevoerder een Campagnevoerder maakt.

Campagnevoerders kunnen op eigen manier ook behoorlijk introspectief zijn. Ze kunnen het niet helpen om na te denken over de diepe betekenis van het leven, zelfs wanneer ze hun aandacht beter aan iets anders kunnen besteden. Deze persoonlijkheden geloven dat alles en iedereen met elkaar verbonden zijn en leven voor de sprankjes inzicht die ze over deze verbindingen kunnen krijgen.

Campagnevoerders zijn onafhankelijk en creatief, altijd op zoek naar de magie en betekenis in het dagelijkse leven.
Als iets hun verbeelding prikkelt, kunnen Campagnevoerders een enthousiasme tonen dat ronduit aanstekelijk is. Deze persoonlijkheden stralen een positieve energie uit die andere mensen aantrekt, waardoor Campagnevoerders door hun collega's als een leider of goeroe gezien kunnen worden. Maar als de initiële bloei van inspiratie eenmaal wegebt, worstelen veel Campagnevoerders met zelfdiscipline en consistentie en verliezen ze stoom bij projecten die ooit zoveel voor hen betekenden.

Op zoek naar vreugde

Campagnevoerders zijn het bewijs dat op zoek gaan naar de vreugde van het leven niet hetzelfde is als oppervlakkig zijn. In een mum van tijd transformeren mensen met dit persoonlijkheidstype van gepassioneerde idealisten tot zorgeloze figuren op de dansvloer.

Campagnevoerder-persoonlijkheden kunnen intens denken en voelen, maar ook ontspannen en plezier maken.
Zelfs op momenten van plezier, zoeken Campagnevoerders emotioneel contact met anderen. Weinig is belangrijker voor deze persoonlijkheidstypes dan het voeren van oprechte gesprekken met de mensen die ze dierbaar zijn. Campagnevoerders geloven dat iedereen het verdient om zijn gevoelens te uiten. Hun empathie en warmte creëren ruimtes waarin zelfs de meest timide karakters zich genoeg op hun gemak voelen om zich open te stellen.

Mensen met dit persoonlijkheidstype moeten echter voorzichtig zijn. De intuïtie van Campagnevoerders kan ertoe leiden dat ze teveel achter de acties en het gedrag van anderen zoeken. In plaats van simpelweg om uitleg te vragen, kunnen Campagnevoerder zich druk maken wat de wensen of bedoelingen van een ander zijn. Campagnevoerder zijn gericht op harmonie, dus is dit soort sociale stress iets wat hen 's nachts wakker kan houden.

Campagnevoerders steken veel tijd in het ontdekken van verschillende relaties, gevoelens en ideeën voordat ze een levensweg vinden die juist voelt. Als ze dan eindelijk hun weg hebben gevonden, zorgen hun verbeeldingskracht, empathie en moed niet alleen voor lichtpunten in hun eigen leven, maar ook in de wereld om hen heen.

Al is een aantal omschrijvingen wel spot on, andere niet voorover ik dat inschat
 
Nee mop niet bij 1.
Wanneer je ze bij(na) allemaal kan afvinken 😅 alsook dat je er zelf last van hebt en mensen om je heen.
Maar dit is een summier lijstje hoor.

Dit is trouwens een super leuke test om jezelf beter te begrijpen


Mijn persoonlijkheid is ENTP de debater 🤭 herken ik mijzelf ongekend in
Dit is mijn uitslag ik ben er akkoord mee.Screenshot_20240329_110633_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240329_110650_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240329_110656_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240329_110706_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240329_110715_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240329_110728_Samsung Internet.jpg
 
Haha schijnbaar niet, komt er bij mij ook uit. Maar dan alleen de T versie... Toeval Miss

Ik denk dat deze twee persoonlijkheden elkaar aantrekken omdat we iets in de ander zien, wat we zelf minder ontwikkeld hebben.

Persoonlijk vind ik jullie heel verzorgend en omdat ik bv gewend ben om altijd sterk te zijn, kan ik bij een persoonlijkheid als jullie juist even "zwak" zijn, vrouwelijk zijn.

Ik wil het niet invullen voor mensen met jullie persoonlijkheid type, die veelal zacht en gewoon heel mooi is! Maar ik verwacht dat de klik met EFTP, juist een heel krachtig en mannelijk gevoel teweeg brengt.

Hoor graag jullie mening natuurlijk 🤗

Door de rond de 50% ook heel evenwichtig in je persoonlijkheid wat je waarschijnlijk geliefd maakt bij veel mensen❤️
@Dik Trom en @dasdarin
Met advocaat en bemiddelaar is ook veel te discussiëren debateren🤭
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat deze twee persoonlijkheden elkaar aantrekken omdat we iets in de ander zien, wat we zelf minder ontwikkeld hebben.

Persoonlijk vind ik jullie heel verzorgend en omdat ik bv gewend ben om altijd sterk te zijn, kan ik bij een persoonlijkheid als jullie juist even "zwak" zijn, vrouwelijk zijn.

Ik wil het niet invullen voor mensen met jullie persoonlijkheid type, die veelal zacht en gewoon heel mooi is! Maar ik verwacht dat de klik met EFTP, juist een heel krachtig en mannelijk gevoel teweeg brengt.

Hoor graag jullie mening natuurlijk 🤗


Door de rond de 50% ook heel evenwichtig in je persoonlijkheid wat je waarschijnlijk geliefd maakt bij veel mensen❤️
@Dik Trom en @dasdarin
Met advocaat en bemiddelaar is ook veel te discussiëren debateren🤭
Dat is wel zo ik het met alle types mensen goed vinden. 😁 wat best leuk is & wat mij geliefd maakt.

Thanos zo blij zijn. 😁2j9rz4.jpg
 
Dat is wel zo ik het met alle types mensen goed vinden. 😁 wat best leuk is & wat mij geliefd maakt.

Snap ik wel!

Jaaaa!!
ik weet al een naam voor dat clubje, The spectrum boys;)

Niks mis mee ❤️
Mijn broer zit ook op het spectrum. Hij is een super leuke gast! Altijd out of the box inzichten. Hoog begaafd, down to earth.
Met hem heb ik ook een intellectuele klik 😂
Heel bijzonder is dat mijn oudste zus juist zwakbegaafd is.

Vind dat echt bizar hoe dat uiteen kan lopen binnen 1 gezin.
 
Ik denk dat deze twee persoonlijkheden elkaar aantrekken omdat we iets in de ander zien, wat we zelf minder ontwikkeld hebben.

Persoonlijk vind ik jullie heel verzorgend en omdat ik bv gewend ben om altijd sterk te zijn, kan ik bij een persoonlijkheid als jullie juist even "zwak" zijn, vrouwelijk zijn.

Ik wil het niet invullen voor mensen met jullie persoonlijkheid type, die veelal zacht en gewoon heel mooi is! Maar

Snap ik wel!


Jaaaa!!


Niks mis mee ❤️
Mijn broer zit ook op het spectrum. Hij is een super leuke gast! Altijd out of the box inzichten. Hoog begaafd, down to earth.
Met hem heb ik ook een intellectuele klik 😂
Heel bijzonder is dat mijn oudste zus juist zwakbegaafd is.

Vind dat echt bizar hoe dat uiteen kan lopen binnen 1 gezin.
Hier ook op het spectrum. Nog maar heel recent geleerd dat dit het geval was. Plots vielen heeel wat puzzelstukken op hun plek 😊


1000011895.jpg
 
Hier ook op het spectrum. Nog maar heel recent geleerd dat dit het geval was. Plots vielen heeel wat puzzelstukken op hun plek 😊


Bekijk bijlage 174430
Als het over autime gaat. Moet ik zeggen dat mensen die dat hebben super loyaal zijn. In het begin is het moeilijk om in hun leven te komen maar eens ze je gewent zijn, zijn ze er voor het leven.

Voor sommige is het ook een superkracht omdat ze in 1 iets super goed zijn. Mensen met zware autisme kunnen soms in hun eigen wereld leven. Dat kan soms pokemon, starwars, verschillende dingen zijn of wat dan ook. Kan het ook leuk zijn om eens hun wereld binnen te stappen en te beleven.


Ik reken altijd iedereen heeft wel iets. Zit ergens wel op een spectrum of schaal. Ik zou niet verschieten moest ik ADHD hebben.

Veel mensen met een stoornis of beperking zien hun zelf als niet"normaal". Wat niet waar is want je bent altijd normaal. Die dingen maken je net tot wie je bent uniek.
 
Ik denk dat deze twee persoonlijkheden elkaar aantrekken omdat we iets in de ander zien, wat we zelf minder ontwikkeld hebben.

Persoonlijk vind ik jullie heel verzorgend en omdat ik bv gewend ben om altijd sterk te zijn, kan ik bij een persoonlijkheid als jullie juist even "zwak" zijn, vrouwelijk zijn.

Ik wil het niet invullen voor mensen met jullie persoonlijkheid type, die veelal zacht en gewoon heel mooi is! Maar ik verwacht dat de klik met EFTP, juist een heel krachtig en mannelijk gevoel teweeg brengt.

Hoor graag jullie mening natuurlijk 🤗

Eerlijk gezegd probeer ik die dingen niet echt te analyseren en zeker niet te forceren.

Het is een beetje zoals bij sterrenbeelden (Virgo hier). Klopt die beschrijving bij mij ? Ja, eigenlijk wel. Vallen de mensen waar ik goed mee overeenkom onder de compatibele sterrenbeelden ? Vaker wel dan niet maar dat is ook niet iets waar ik naar vraag. Ik ben daar niet echt mee bezig en neem die dingen met een zak zout. Uiteindelijk moet je nog je eigen gevoel volgen en niet het stramien dat anderen voor je uitzetten.
 
Als het over autime gaat. Moet ik zeggen dat mensen die dat hebben super loyaal zijn. In het begin is het moeilijk om in hun leven te komen maar eens ze je gewent zijn, zijn ze er voor het leven.

Voor sommige is het ook een superkracht omdat ze in 1 iets super goed zijn. Mensen met zware autisme kunnen soms in hun eigen wereld leven. Dat kan soms pokemon, starwars, verschillende dingen zijn of wat dan ook. Kan het ook leuk zijn om eens hun wereld binnen te stappen en te beleven.


Ik reken altijd iedereen heeft wel iets. Zit ergens wel op een spectrum of schaal. Ik zou niet verschieten moest ik ADHD hebben.

Veel mensen met een stoornis of beperking zien hun zelf als niet"normaal". Wat niet waar is want je bent altijd normaal. Die dingen maken je net tot wie je bent uniek.



heb er ook lang mee geworsteld dat ik 'anders' leek te zijn dan anderen. Heb mijn autisme diagnose ook pas laat gekregen. Tegenwoordig probeer ik die mindset 'normaal is een setting op een wasmachine' wel meer te omarmen. Er zijn ook wel positieve kanten aan en het maakt je inderdaad tot wie je bent.
 
Uiteindelijk moet je nog je eigen gevoel volgen en niet het stramien dat anderen voor je uitzetten.

Mee eens!
Al ben ik er wel altijd in geïnteresseerd 🙈😂
Ik vind het interessant om te zien of er een logica in zit.

Lucht: Tweeling en Waterman trek ik vaqk aan.
En aarde: Maagd (zoals jij).

Ik ben zelf een Water teken.
Mijn ENTP A en T (zowel assertief als turbulent, apart 😅), past niet echt bij mijn astro teken.
Maar voorheen zou ik waarschijnlijk meer binnen een pleasing personality passen. Maar toen was ik wel echt ongelukkiger alsook onzeker.

Dus ja het blijft altijd in beweging en is inderdaad zoals je zei niet 100% te meten met een test. We veranderen door gebeurtenissen en ga zo maar door.
Uh dus dat 🙈🤭❤️
Screenshot_20240329_133139_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dus ja het blijft altijd in beweging en is inderdaad zoals je zei niet 100% te meten met een test. We veranderen door gebeurtenissen
Dat is wat leven is. Groeien en ontwikkelen. Kijk om je heen, niets blijft hetzelfde en alles hangt aan elkaar.
Laat je door niets of niemand definiëren en vooral niet door je zelf. Je kan niet stil zetten wat van nature beweging is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan