Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fijn weekend allemaal!

Vandaag grootste deel van de dag op de grootste platenbeurs ter wereld in Den Bosch.

Misschien dat ik Born To Be Alive ga kopen, want sinds ie hier gepost krijg ik die oorwurm niet meer uit mijn hoofd en betrap ik me er vaak op dat ik dat nummer loop te neuriën. Bedankt daarvoor! 🤣

Anyway, geniet van wat het ook is dat jullie gaan doen vandaag. 😊
 
Fijn weekend allemaal!

Vandaag grootste deel van de dag op de grootste platenbeurs ter wereld in Den Bosch.

Misschien dat ik Born To Be Alive ga kopen, want sinds ie hier gepost krijg ik die oorwurm niet meer uit mijn hoofd en betrap ik me er vaak op dat ik dat nummer loop te neuriën. Bedankt daarvoor! 🤣

Anyway, geniet van wat het ook is dat jullie gaan doen vandaag. 😊
Vraag alsjeblieft aan alle standhouders of ze Born To Be Alive van The Village People hebben!

Daar zou je oprecht mijn leven mee verrijken.

En vraag dan of ze die vraag vaker krijgen :ROFLMAO:
 
't is een soort permanentie tot 13 uur. Kan ik later opnemen als overuren, of laten uitbetalen.

Maar gisteren een beetje te laat gemaakt bij de spelletjes avond bij een kameraad.
Als het kut weer is is dat ok. Maar bij mooi weer suckt dat. Als overuren minder belast worden zou ik dat laten uitbetalen per maand.

Bij ik was het ook 2 u 30 gamen met een maat. Man wat mis ik school weekends nachtje door 😅😁 nu kan ik dat niet meer. 😁😂
 
Fijn weekend allemaal!

Vandaag grootste deel van de dag op de grootste platenbeurs ter wereld in Den Bosch.

Misschien dat ik Born To Be Alive ga kopen, want sinds ie hier gepost krijg ik die oorwurm niet meer uit mijn hoofd en betrap ik me er vaak op dat ik dat nummer loop te neuriën. Bedankt daarvoor! 🤣

Anyway, geniet van wat het ook is dat jullie gaan doen vandaag. 😊
Valt te zien of er een maat komt verder werken aan zijn brommer of gaan daten. 😁
Dat kan allemaal hoor ;)
Ik krijg me klopje ten laatste om 4 u 😅 Maar keb wel al een paar keer gehad dat me maat ligt te slapen 😂. Je hoort hem even niet via de headset en dan vraag je voor zichtig. Ben je nog wakker? Het antwoord : 💤
 
Laatst bewerkt:
Een paar jaar geleden, in het tv programma van de Top 2000, toen nog Mathijs van Nieuwkerk, zette de muzikale encyclopedie genaamd Leo Blokhuis een oud en zogenaamd minder bekend disco nummertje op.

Het was Born To Be Alive (van Patrick Hernandez).

Leo was verbaasd dat zoveel mensen dat nummer mee konden zingen.

Wij kenners weten beter.
 
Een paar jaar geleden, in het tv programma van de Top 2000, toen nog Mathijs van Nieuwkerk, zette de muzikale encyclopedie genaamd Leo Blokhuis een oud en zogenaamd minder bekend disco nummertje op.

Het was Born To Be Alive (van Patrick Hernandez).

Leo was verbaasd dat zoveel mensen dat nummer mee konden zingen.

Wij kenners weten beter.
Iedereen kent dat toch. Bij mij is het wel enkel het stukje born born born to be alive dat ik kan me zingen. 😂
 
Iedereen kent dat toch. Bij mij is het wel enkel het stukje born born born to be alive dat ik kan me zingen. 😂
Zonder Mastermovies had ik er echt nooit van gehoord.

En misschien, indirect en onbewust, jij ook niet. Mastermovies heeft dat nummer echt op de kaart gezet zo'n kleine 20 jaar geleden.
 
Sommigen zouden er goed aan doen een eigen topic te openen. Voor gelijkgestemden 😊

Ja dat geloof ik ook! Of dat het een korte time warp kan laten zien (terug of vooruit).
Heb ik best vaak.

Soms droom ik een bepaalde gebeurtenis en krijg ik een stukje te zien, wat mij destijds niet opviel. Dus wel waargenomen maar niet opgevallen.

Net zoals je een film die je opnieuw afspeelt en nieuwe details ondekt.

Wordt ik ook wakker met omg 💡

En soms een blik in de toekomst waarop ik een dejavu krijg.
Bizar gewoon
Het lijkt inderdaad twee kanten op te gaan; wat al is gebeurd of nog staat te gebeuren.
Voor die laatste variant; hoe voelt het als je beseft dat die beelden van je slaap zich nu voor je afspelen.
Ik krijg dan een ongemakkelijk gevoel, omdat het stukje ontbreekt dat vertelt of het goed of slecht gaat uitpakken...
 
Oke, ik heb dus wellicht een probleem na plaatsen van dit bericht (eigen schuld i know)
Maar mijn schoonbroer zag dus deze site en is gaan zoeken
Toen ie m had gevonden zei die nee ik wil t niet weten (niet op vervelende manier)
Heb even op punt gestaan hem en mijn zus terug te roepen en t uit te leggen
Maar uiteindelijk niet gedaan.



Werken op zaterdag, wie heeft dat uitgevonden 😒

Jaarafsluiting ? Vroeger was het 7 dagen op 7 werken 😱

De zon is zoals verwacht met twee weken vertraging toegekomen. Hopelijk hebben jullie er kunnen van genieten.
 
De zon is zoals verwacht met twee weken vertraging toegekomen. Hopelijk hebben jullie er kunnen van genieten.
Net terug van dagje Valkenburg, na museum lekker terrasje gepakt en gekeken naar de amateurs (die de AGR reden (een man die we spraken. Had de volledige>200 km in de benen zitten.
Daarna overgestoken naar België en daar aantal speciaal bieren gedronken in de zon.
Life is good 😎😎😍
 
Uhm, da's echt mijn hand en ik hou echt een LP vast, alleen heb ik er The Village People overheen geplakt en een andere titel gegeven.

"Lief dagboek, vandaag leerde ik dat ik kleine handen heb."

🤣🤣🤣
Wacht, het was fake
Season 2 Omg GIF by Rick and Morty
 
Zijn mijn Photoshop skills zo goed, of trap ik in jullie humor? 🤣
Je photoshop was uitstekend, ik had al een snelle google-actie gedaan naar Born To Be Alive van The Village People, maar dan vind je uiteraard alleen maar Mastermovies :p

Ik had al wel ontdekt dat die cover-foto hoort bij "Go West/In The Navy" (ja, die zijn wel van The Village People), en geloof me ik stond al op het punt vervolgvragen te stellen aan je.

Wees blij dat ik die foto niet heb doorgestuurd naar Mastermovies, wat een aardverschuiving zou dat opleveren. :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan