Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jullie Belgen vinden dit echt helemaal geweldig hé z'n topic met een dvp? Valt me gewoon op dat het vooral de Belgen zijn die helemaal los gaan en er echt maar geen genoeg van krijgen. Het gaat maar door!
Wat me ook opvalt, is dat veel Hollanders ook opduiken.

Gelukkig woon ik in de achterhoek en dat valt hier niet onder,.. 😇
 
Dat viel mij in dat draadje van die andere dame al op.
DE VEROVERING START HIER!

Plant Belgische vlag op het forum, sleept vaten bier aan, strooit met frieten

the lord of the rings GIF
 
enige manier waarop ik een Belg ooit 'patat' hoor zeggen is als het gaat over 'patatten' en dan worden gewoon aardappelen bedoeld.

'patat' is mega Hollands :LOL:

en niet beginnen over 'French' fries of het is echt oorlog!

Ik moet zeggen dat de Franse Frietjes van de Dirk van de Broek uit de airfryer goed te eten zijn @dasdarin. Is mij niks tegen gevallen.

 
Waarom doet deze dame mij denken aan de vrouwelijke Harry Potter? 🤔

Jawel hoor als ik er niet ben missen ze mij 😜😂
missen? nee hoor

loopt tegen bord met 'seconds since last Tiffany sighting'

hoe kom je er zelfs bij?

struikelt over stapels uitgeprinte screenshots met hoofding 'beste Tiffany schrijfsels'

we kunnen perfe-staart naar levensgroot standbeeld van Tiffany's profielfoto

oh dat...
 
Dit gevoel ken ik. Er is een reden waarom ik altijd ga zitten op een wc. Voor een urinoir is ie gewoon te klein, of wordt het een hele smosboel.
Het heeft meer voordelen:
Zittend plassen is een manier van urineren waarbij men op een toiletbril of een ander zitvlak gaat zitten. Zittend plassen kan gezonder zijn dan staand plassen, omdat de bekkenbodemspieren beter ontspannen en de blaas beter geleegd wordt.
Daarbij blijft door het zitten het rondvliegen van spetters achterwege. Scheelt weer in het kuisen van de tegels.
 
Goede patat🙃, echte mayo, het allerbeste bier, mooie oude steden, Vlaamse madammen 😋,
Jullie Belgen zijn welkom hoor, tis duidelijk dat er maar 1 iemand is die jullie naar dit draadje brengt.
groet van een Hollandse Flandrien.
Verheugen op een weekendje met allemaal leuke mensen
Stappen
Bday Parties
Hotelletjes
🙌🏽❤️🙌🏽
ik doe geen inloop meer, dan maar diva 🫶🏼
Nou geniet ervan, maar Bday Parties? Mij niet bellen.
Fijn weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan