Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kijk voor het ogenblik naar Shogun. Valt mee maar ik vond het origineel met Richard Chamberlain toch beter.

Wat een ochtend, friet oorlog voorbij voor die goed en wel gestart was. Zoektocht naar Bram en Clouseau die komt piepen :)
 
Lekker nummer om in de auto mee te bleren. Ik heb de variant van het feesteam dacht ik in me playlist. Guus heeft hem ook gezongen, ook zeker niet slecht.
Guus kom nar huus want de koeien stan te springen.
Ik dacht even dat Bram de naam van Tiffany d'r tuinman was.
Nee dat is enrique uit spanje.
 
Laatst bewerkt:
Heb weleens wat nummers van ze geluisterd. Hun eerste single. Daarna niet echt geluisterd naar ze.

Een familielid van me is goed bevriend met een van de leden 😁😅
Single "Back to the water" toevallig?
Dat is mijn absolute nummer 1 😍 Heb de muziek ook vaak gezet onder filmpjes van mijn socials (van mijn non sexueel gerelateerde ondernemin.
Nee dat is enrique uit spanje.
Uhm ja dat komt meer in de buurt inderdaad, incl de zwoele stem haha.

Kende ik eigenlijk niet. Doet me bij momenten een beetje denken aan a-ha
De instrumenten ook 🙌🏽🙌🏽

Zie dat ze in Groningen komen optreden... *hint hint*
Ik heb code voor early bird sale als je interesse hebt 🥰🥰
Ooh goede keuze! Heel mooie reeks. Is ook een tweede seizoen van (met allemaal nieuwe personages en een nieuwe zaak).

Kan 'De Dag' ook absoluut aanraden. Zit enorm slim in elkaar.
Oeh thnx in mijn lijst gezet 😍
Een beetje. De soort muziek vind ik erg fijn en rustgevend. Goed kans dat ik deze zomer een optreden probeer mee te pakken
Tickets gaan hard! Ze pakken ook een heel stuk van Europa! Echt een beetje trots ben ik daarop.

Brabants trots!
 
Staat die op Netflix?
Momenteel via streamz en GoPlay te bekijken. 😊

Is een crime serie over een overval op een bank en bij elke aflevering switchen ze het perspectief tussen enerzijds de overvallers en anderzijds de slachtoffers/politie. Dus aflevering 1: slachtoffers/politie, aflevering 2 dezelfde gebeurtenissen maar dan vanuit perspectief van de daders zelf, aflevering 3 weer perspectief politie...
 
Momenteel via streamz en GoPlay te bekijken. 😊

Is een crime serie over een overval op een bank en bij elke aflevering switchen ze het perspectief tussen enerzijds de overvallers en anderzijds de slachtoffers/politie. Dus aflevering 1: slachtoffers/politie, aflevering 2 dezelfde gebeurtenissen maar dan vanuit perspectief van de daders zelf, aflevering 3 weer perspectief politie...
Volgens dat concept is de film Vantage point wel een leuke.

Spijtig genoeg heb ik alleen Disney plus en Netflix 😓😵
 
Terug
Bovenaan Onderaan