Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar voor een ticket hoef ik me niet druk te maken, die heb ik al
Wat leuk 🥳🥳🥳
Vorig jaar speelde ze nabij Rotterdam, dit jaar moet ik elders zien te geraken😍

♡♡♡Verder♡♡♡
Van het weekend ga ik ook mijn lieveling Amy Winehouse bekijken op het witte doek.

Afgelopen 4 jaar ben ik ruimte gaan maken voor de dingen die ik zelf heel leuk vind om te doen.
Actief leuke dingen opzoeken is echt goed voor serotonine aanmaak😃❤️
ziet er niet zo goed uit. Maar ja, hij kan ook naakt werken dat is dan direct goed tegen het zweet.

Ik wou dit weekend wat gaan toeren met de motor, maar het zal dan maar een restaurantje worden.

Bekijk bijlage 180641
Naakt😅 nee dat kan niet. In heel veel opzichten een nee.
Moet echt wel zware arbeid verricht worden met zaag werkzaamheden en dergelijke. Bloedende man vind ik brrr creepy
Ted B. BUNDY 🤔🫣😂😂😂
 
Laatst bewerkt:
Naakt😅 nee dat kan niet. In heel veel opzichten een nee.
Moet echt wel zware arbeid verricht worden met zaag werkzaamheden en dergelijke.

Laarzen en zwembroek :unsure:

Bloedende man vind ik brrr creepy

Dat heb jij er nu zelf van gemaakt, daar zat ik echt niet aan te denken :ROFLMAO:

Actief leuke dingen opzoeken is echt goed voor serotonine aanmaak😃❤️

1 woord : chocolade

Mss is de namiddag nog droog.

Dat het dan maar direct doorregent dat we er vanaf zijn. Op zich vind ik regen wel leuk wanneer ik 's avonds in bed lig. Het tikken van de regen op het venster vind ik ontspannend. Zelf droog en warm terwijl het buiten koud en nat is.

Goed voor onze waterstanden want blijkbaar valt er in België nog niet genoeg regen. De watermaatschappij mag altijd water komen pompen uit mijn kelder, water genoeg.
 
Kom dan, kom ik naast je liggen🤭

dc comics fox GIF
 
De watermaatschappij mag altijd water komen pompen uit mijn kelder, water genoeg.
Hebben dat eens gehad toen ik nog thuis woonde.
Konden alles vervangen: verf/behang op de muren, de vloerbedekking.
Gelukkig was de electrische apparatuur niet nat geworden.

Uiteindelijk oorzaak gevonden en kunnen verhelpen maar mam heeft nog jaren slapeloze nachten gehad als het keihard regende 😓
 
Laarzen en zwembroek :unsure:



Dat heb jij er nu zelf van gemaakt, daar zat ik echt niet aan te denken :ROFLMAO:



1 woord : chocolade



Dat het dan maar direct doorregent dat we er vanaf zijn. Op zich vind ik regen wel leuk wanneer ik 's avonds in bed lig. Het tikken van de regen op het venster vind ik ontspannend. Zelf droog en warm terwijl het buiten koud en nat is.

Goed voor onze waterstanden want blijkbaar valt er in België nog niet genoeg regen. De watermaatschappij mag altijd water komen pompen uit mijn kelder, water genoeg.
Hier regent het ook goed. Regen hagel en wind. Ze gaan niet moeten zagen dit jaar. Van het grondwater staat te laag.

Ik heb zo een water putje in mijn kelder voor het grondwater. Normaal staat het droog maar nu goed nat.

Moest ik een vrouw zo nat krijgen ben ben ik de king of the world. 😂😂
 
Heb Bram op het lijstje staan voor wanneer ik Rotterdam ga bezoeken 😁

neem aan dat hiermee ladage wordt bedoeld?

Ging vroeger vaak naar patatkraam Schipper bij het Schouwburgplein zijde Karel Doormanstraat thv de Korte Lijnbaan.

Die heeft de zelfde aardappelen en leverancier als Bram Ladage maar bij Schipper vond ik de patat lekkerder en zijn pindasaus is ook lekkerder. Ben er nu echt al jaren niet meer geweest omdat ik er niet meer in de buurt woon en kom.

Normaal stond hij er van Dinsdag t/m Zondag van ongeveer 10:00 uur tot 18:00 uur.

Tip van mij broodje kaassoufflé met pindasaus is ook lekker.
 
Ging vroeger vaak naar patatkraam Schipper bij het Schouwburgplein zijde Karel Doormanstraat thv de Korte Lijnbaan.

Die heeft de zelfde aardappelen en leverancier als Bram Ladage maar bij Schipper vond ik de patat lekkerder en zijn pindasaus is ook lekkerder. Ben er nu echt al jaren niet meer geweest omdat ik er niet meer in de buurt woon en kom.

Normaal stond hij er van Dinsdag t/m Zondag van ongeveer 10:00 uur tot 18:00 uur.

Tip van mij broodje kaassoufflé met pindasaus is ook lekker.
Die staat er nog geloof ik!
Klaver heb je ook nog, helft goedkoper dan Bram en net zo lekker. Die staan meestal op de markt. Of mart moet ik zeggen. Wij spreken de k niet uit 🤭😂
 
Ik sla even een dagje over, heb het nog nooit zo druk gehad.

Ging mijn koffiezetapparaat ook nog stuk. Man man man.

Ik sta helemaal stijf van de geen koffie (ik lees nog wel iets) :p
Geen koffie dat overleef je niet. Onze koffie maschine is zondag kapot gegaan. Die nog geen maand oud is.

Nu is hij binnen in garantie. Gelukkig hadden we de vorige kapotte maschine nog niet weg gesmeten. We konden die gelukkig zelf herstelen.

Nu kunnen we gelukkig koffie drinken. Koffie is onze nr 1 verslaving. 😁😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan