Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sex-tips ik ben een en al oor. 👂
Video Game Podcast GIF by Radio-Canada OHdio
 
Ok sex tip:

Ik gebruik vaak glijmiddel op de penis, zodat de handjob lekkerder glijd 😋😋

Ik vind het sws altijd wel lekker, om met elkaar te spelen en op te geilen met glijmiddel.🫠

Zijn er nog meer mensen die dit lekker vinden?
Glijmiddel of massageolie vind ik voor een of andere reden niet zo plezant, kom dan moeilijker klaar bij een handjob.

Nog nooit een dame gevingerd met glijmiddel, maar dat heb ik eigenlijk ook nog nooit nodig gehad, tot nu toe worden alle dames lekker nat bij het beffen.
 
Glijmiddel of massageolie vind ik voor een of andere reden niet zo plezant, kom dan moeilijker klaar bij een handjob.
Je houdt meer van spit shine? Of helemaal droog?
Teach me🥰
Nog nooit een dame gevingerd met glijmiddel, maar dat heb ik eigenlijk ook nog nooit nodig gehad, tot nu toe worden alle dames lekker nat bij het beffen.
Bij lange dates vind ik her wel lekker, voor de afwisseling.

Niet dat ik niet nat wordt, maar extra vind ik wel geil 😋🤭
 
Je houdt meer van spit shine? Of helemaal droog?
Teach me🥰

Glijmiddel vind ik persoonlijk veel aangenamer.

Nog nooit een dame gevingerd met glijmiddel, maar dat heb ik eigenlijk ook nog nooit nodig gehad, tot nu toe worden alle dames lekker nat bij het beffen.

ook nog nooit glijmiddel voor gebruikt

massageolie wel maar dan enkel om massage te geven.
 
Ok sex tip:

Ik gebruik vaak glijmiddel op de penis, zodat de handjob lekkerder glijd 😋😋

Ik vind het sws altijd wel lekker, om met elkaar te spelen en op te geilen met glijmiddel.🫠

Zijn er nog meer mensen die dit lekker vinden?
Ik gebruik wel glijmiddel bij mijn vaste dame maar dat is omdat ze moeilijk nat kan worden.
Vind het zelf wel leuk om te gebruiken. Met een andere dame gebruikten we altijd massagekaarsen😍😍😍 om massage te geven

Die zijn zo Chill😍😍
Gebruik jij die weleens @Miss Tiffany ?
 
Ok sex tip:

Ik gebruik vaak glijmiddel op de penis, zodat de handjob lekkerder glijd 😋😋

Ik vind het sws altijd wel lekker, om met elkaar te spelen en op te geilen met glijmiddel.🫠

Zijn er nog meer mensen die dit lekker vinden?
Hoeft voor mij geen glijmiddel te zijn , mag ook massage olie zijn maar dan alleen voor een handjob. Ik vind vooral het aanbrengen /overgieten van de olie over mijn eikel een super heerlijk gevoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan