Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Neeeeee
gohan GIF
vrede mannen, er is al oorlogen genoeg.
Nee met de hand bedoelde ik Als voorspel of als afwisseling met lange dates.
Zeer zeker, tijdens een lange date is glijmiddel wel lekker.
 
Ik gebruik wel glijmiddel bij mijn vaste dame maar dat is omdat ze moeilijk nat kan worden.
Vind het zelf wel leuk om te gebruiken.

Lekker! 💦💦🤤
Met een andere dame gebruikten we altijd massagekaarsen😍😍😍 om massage te geven

Die zijn zo Chill😍😍
Gebruik jij die weleens @Miss Tiffany ?
Oeh nee, dat is dan weer nieuw voor mij ☺️ Zou ik wel eens willen proberen 😍
Hoeft voor mij geen glijmiddel te zijn , mag ook massage olie zijn maar dan alleen voor een handjob. Ik vind vooral het aanbrengen /overgieten van de olie over mijn eikel een super heerlijk gevoel.
Oeh een beetje verwarmd is net vloeibaar goud 😍😍
 
Ik gebruik vaak glijmiddel op de penis, zodat de handjob lekkerder glijd 😋😋

Ik vind het sws altijd wel lekker, om met elkaar te spelen en op te geilen met glijmiddel.🫠

Zijn er nog meer mensen die dit lekker vinden?
Ik heb ooit van die Durex pleasure gel gehaald in alle vormen, ik had er geloof ik 4.
Cherry, warming, aloe vera en tingling. Die cherry is lekker zoet maar het meest aangename vond ik die tingling want die tingled wel echt goed. :love: Ook de dame in kwestie vond dat heel aangenaam.

Ik kan ook wel genieten van een helemaal ingesmeerd vrouwenlichaam met massageolie, als ze daarna lekker over mij heen glijdt, heerlijk. :love:
 
Oeh nee, dat is dan weer nieuw voor mij ☺️ Zou ik wel eens willen proberen 😍
Ik zal eentje meenemen naar onze afspraak 😍😍😍😏
Hoe gebruik je dat ? Ik probeer niet te veel olie te gebruiken zodat het geen plakboel wordt. Met die kaarsen moet je blijkbaar gieten. Is dat niet te lastig, te warm, enz ?
Ik zal het proberen uit te leggen.
Ik haalde ze altijd bij Easy Toys.
En je steekt m aan, dan wacht je ongeveer een kleine 15-20 min (ik stak m meestal al aan op moment dat zij meldde ben onderweg.

Daarna blaas je de vlam uit en is het eigenlijk gewoon massage olie, in het begin is het even 2-3 seconden heet, maar daarna is het echt fijn om te gebruiken.
Diegene die ik heb zijn hypoallergeen
Nadat je wat "kaarsvet" hebt gebruik steek je de lont weer aan en dan brandt ie zich voor een nieuwe ronde terwijl jij of zii lekker gemasseerd wordt 🤗🤤🤤🤤

Wel heel belangrijk (staat ook op de verpakking) NIET GEBRUIKEN OP DE EDELE delen(niet gieten als het heet is op die plek)
 
Laatst bewerkt:
Het gevoel van warme massage olie vind ik wel heel fijn.
Jaaa zalig
Maar voor een of andere reden kom ik moeilijker klaar bij een handjob.
Ah dan snap ik je.
Iedereen is ook echt anders met klaar komen. Dat vind ik al zo interessant 😋🤤

Of het kan tussen mijn oren zitten. Maar vind het wel lekker seksen na een b2b massage.
Heerlijk gevoel!

Ik zal eentje meenemen naar onze afspraak 😍😍😍😏
Oeh ik kan niet wachten 😍😍
Ik zal het proberen uit te leggen.
Ik haalde ze altijd bij Easy Toys.
Ik ken een pr mannetje van easy toys 🤭
Daarna blaas je de vlam uit en is het eigenlijk gewoon massage olie, in het begin is het even 2-3 seconden heet, maar daarna is het echt fijn!
Heerlijk!
 
Ik zal eentje meenemen naar onze afspraak 😍😍😍😏

Ik zal het proberen uit te leggen.
Ik haalde ze altijd bij Easy Toys.
En je steekt m aan, dan wacht je ongeveer een kleine 15-20 min (ik stak m meestal al aan op moment dat zij meldde ben onderweg.

Daarna blaas je de vlam uit en is het eigenlijk gewoon massage olie, in het begin is het even 2-3 seconden heet, maar daarna is het echt fijn om te gebruiken.
Diegene die ik heb zijn hypoallergeen
Nadat je wat "kaarsvet" hebt gebruik steek je de lont weer aan en dan brandt ie zich voor een nieuwe ronde terwijl jij of zii lekker gemasseerd wordt 🤗🤤🤤🤤

Wel heel belangrijk (staat ook op de verpakking) NIET GEBRUIKEN OP DE EDELE delen(niet gieten als het heet is op die plek)
aah je steekt de KAARS in brand, ja dat verklaart wel dingen
sirenes en verdacht veel rook op de achtergrond
 
Welkom @Jessy98!
Ik neem aan dat jij dit niet ben?

Oehh massageolie! Sinds kort ben ik ook helemaal om, geweldige (optionele) toevoeging.
Iemand suggesties/tips?
Smaakloos is natuurlijk een must, maar ook niet plakkerig of te vet vind ik erg fijn.
Ik heb nu deze geprobeerd, maar als iemand suggesties heeft hou ik me aanbevolen.

Die warme massageolie is zeker niet iets wat jullie zelf meebrengen?
 
Laatst bewerkt:
Ok sex tip:

Ik gebruik vaak glijmiddel op de penis, zodat de handjob lekkerder glijd 😋😋

Ik vind het sws altijd wel lekker, om met elkaar te spelen en op te geilen met glijmiddel.🫠

Zijn er nog meer mensen die dit lekker vinden?
Dat ga ik zeker eens proberen.

Wat er ook fijn kan zijn is als je er op blaast ik weet niet of dat het ook lukt met glijmiddel.

Maar een dame wou eens iets proberen. Ik wist niet wat dus het was een verassing. Ze begint erg nat te pijpen. Nog een druppel speeksel en toen blaasde ze zacht op mijn eikel. Wat wel prettig aanvoelde. 🙈
 
@Jessy98
Ben niet gealarmeerd maar de laatste hoeveelheid berichten vatten dit topic goed samen want @Miss Tiffany heeft een omgeving geschapen waar:
Men zich kwetsbaar durft op te stellen
Elkaar advies geeft of tips over van alles en nog wat
Onderling gegeint wordt met elkaar
Iedereen elkaar steunt ongeacht wat
😍😍😎

@Dik Trom
You're argument is invalid want zag net bij taggen van Jessy dat ook een 69 Jessy aanwezig is 😅
 
@Jessy98
Ben niet gealarmeerd maar de laatste hoeveelheid berichten vatten dit topic goed samen want @Miss Tiffany heeft een omgeving geschapen waar:
Men zich kwetsbaar durft op te stellen
Elkaar advies geeft of tips over van alles en nog wat
Onderling gegeint wordt met elkaar
Iedereen elkaar steunt ongeacht wat
😍😍😎

@Dik Trom
You're argument is invalid want zag net bij taggen van Jessy dat ook een 69 Jessy aanwezig is 😅
Mss gaat het over de windows in haar geboorte jaar. Mijn mvp naam zou Jesse95 geweest zijn. 😉
De olie is wel voor de dame, hé. Niet voor jezelf. :)

Whats Up Nod GIF by WWE
Net terug bezweet van een date?
 
Mss gaat het over de windows in haar geboorte jaar. Mijn mvp naam zou Jesse95 geweest zijn. 😉

In dat geval ga ik mijn naam moeten veranderen in MS-DOS

Net terug bezweet van een date?

Die vent moet nog veel bookes eten om op mij te lijken :)
(kijkt angstig om zich heen om te zien of hij het niet gehoord heeft)
 
Terug
Bovenaan Onderaan