Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In dat geval ga ik mijn naam moeten veranderen in MS-DOS



Die vent moet nog veel bookes eten om op mij te lijken :)
(kijkt angstig om zich heen om te zien of hij het niet gehoord heeft)
Mijn kinderen gaan niet weten wat windows xp was 😅

jij bent niet big E maar big D zeker. 😉😂
Ik niet, maar Jessy wel ja.
Ze staat nog niet op de site, ze is vandaag begonnen ☺️
Bij jullie?
 
Thanks!😘
@Jessy98
Ben niet gealarmeerd maar de laatste hoeveelheid berichten vatten dit topic goed samen want @Miss Tiffany heeft een omgeving geschapen waar:
Men zich kwetsbaar durft op te stellen
Elkaar advies geeft of tips over van alles en nog wat
Onderling gegeint wordt met elkaar
Iedereen elkaar steunt ongeacht wat
😍😍😎

@Dik Trom
You're argument is invalid want zag net bij taggen van Jessy dat ook een 69 Jessy aanwezig is 😅

Hahaha nou volgens mij heb ik het heel goed getroffen met mijn nieuwe collega!🥰
 
Was Rotterdam nou niet zo ver weg
Herkenbaar, maar als je echt iets wilt dan kijk je hoe je iets kan plannen dat het uitkomt.
Plan bijvoorbeeld een lang weekend Rotterdam en omstreken.
Kan je de stad zien en je maakt tegelijkertijd een afspraak 😎😎😁

Maar goed ik ken je persoonlijke situatie niet. Dit is puur hoe ik het zie/zou doen :)
Eerste dat ik dacht: dit gaat mij klanten kosten 🫣🫣 want ze is echt heel knap! Naturel, lang, volle boezem, lieve persoonlijkheid, echt een plaatje!
Ik weet ze begint net, maar wellicht in de toekomst zouden jullie kunnen samenwerken 😏als je begrijpt wat ik bedoel
 
Herkenbaar, maar als je echt iets wilt dan kijk je hoe je iets kan plannen dat het uitkomt.
Plan bijvoorbeeld een lang weekend Rotterdam en omstreken.
Kan je de stad zien en je maakt tegelijkertijd een afspraak 😎😎😁
Dit is ook hoe ik het ga doen maar ik ben een student met een uni werk vrijwilligers werk en binnenkort (hopelijke) een verhuizing en Rotterdam is 2,5 uur met de trein dus ja naar tiff gaan (en mischien later ook jessie ik bedoel hoe tiff haar omschrijft 👌) is echt een cadeau aan mezelf en een vooruitzicht dat ik gebruik om door wat zwaardere tijden heen te komen dus ja kort. Toch bedankt voor de tip.
Maar tijd om te pitten trusten
 
Dit is ook hoe ik het ga doen maar ik ben een student met een uni werk vrijwilligers werk en binnenkort (hopelijke) een verhuizing en Rotterdam is 2,5 uur met de trein dus ja naar tiff gaan (en mischien later ook jessie ik bedoel hoe tiff haar omschrijft 👌) is echt een cadeau aan mezelf en een vooruitzicht dat ik gebruik om door wat zwaardere tijden heen te komen dus ja kort. Toch bedankt voor de tip.
Maar tijd om te pitten trusten
Graag gedaan en zal je nog een tip geven:
Wacht ermee tot de verhuizing achter de rug is.
Verhuizen kost meer energie en tijd dan je denkt :(
 
Ja hiervoor enkel erotische massages.
Dus haar horizon in de erotiek ah verbreden 🥰

Eerste dat ik dacht: dit gaat mij klanten kosten 🫣🫣 want ze is echt heel knap! Naturel, lang, volle boezem, lieve persoonlijkheid, echt een plaatje!

Maar ik gun het haar van harte!
Mss kan je ook een uurtje boeken bij haar. Om je horizon te verbreden. 😉🫣

Klinkt wel goed. 😁 @Jessy98 ik denk dat je op een leuke en veilige plek terecht ben gekomen. 😁
 
Dit is ook hoe ik het ga doen maar ik ben een student met een uni werk vrijwilligers werk en binnenkort (hopelijke) een verhuizing en Rotterdam is 2,5 uur met de trein dus ja naar tiff gaan (en mischien later ook jessie ik bedoel hoe tiff haar omschrijft 👌) is echt een cadeau aan mezelf en een vooruitzicht dat ik gebruik om door wat zwaardere tijden heen te komen dus ja kort. Toch bedankt voor de tip.
Maar tijd om te pitten trusten
Slaap lekker schatje
 
Welkom @Jessy98!
Ik neem aan dat jij dit niet ben?

Oehh massageolie! Sinds kort ben ik ook helemaal om, geweldige (optionele) toevoeging.
Iemand suggesties/tips?
Smaakloos is natuurlijk een must, maar ook niet plakkerig of te vet vind ik erg fijn.
Ik heb nu deze geprobeerd, maar als iemand suggesties heeft hou ik me aanbevolen.

Die warme massageolie is zeker niet iets wat jullie zelf meebrengen?
Chemodol Massage Olie is topspul. Ik gebruik dat bij mijn SJ dates en krijg er altijd complimenten over. Heeft geen sterke geur en is niet te vettig.

Even 1,5 min in de magnetron (ooit geleerd van een ero massagedame) en je kunt lekker aan de gang. Of bij een hoteldate een half uurtje in heet water in de wasbak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan