Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, totaal niet. Ik kijk trouwens helemaal niet naar voetbal en al zeker niet naar Duits voetbal. Tot een paar weken geleden wist ik zelf niet dat Feyenoord in Rotterdam speelde. Er zijn leukere dingen in Rotterdam dan Feyenoord :)
Er bestond daarnaast een depôt Feijenoord, dichtbij -uiteraard- het stadion.

Depot%20Feijenoord.jpg
 
😍Nou ik moet wel dingen planten en Eventueel snoeien voor mijn werk, alleen zijn het geen planten 😛😅

Gaat snel LOI cursus doen om te leren tuinieren in de keuken ivm de pannenkoeken
IK kan het gras afrijden daar stopt het.😅

Maar ik kan wel redlijk koken. Nog niemand heeft komen zeggen dat ze gestorven zijn door mijn kook kusten. 😁 En een goede mood kan ik ook brengen. 😁
ik denk dat wij echt gaan opvallen in de Efteling :)

Ik zal siroop, confituur en bloemsuiker meebrengen
Slagroom veel slagroom 🤤
 
Maar ik kan wel redlijk koken. Nog niemand heeft komen zeggen dat ze gestorven zijn door mijn kook kusten. 😁 En een goede mood kan ik ook brengen. 😁

Dat is een dubbelzinnige bewering. Zijn ze nog in staat om het te komen zeggen. Laat het me anders vragen. Is er al iemand twee keer komen eten ? :ROFLMAO:
 
Bronnen hebben me toegefluisterd dat een goochelaar rondloopt die water in wijn kan veranderen 😲😲😏

Nu nog ene die dat brood in friet/frieten/patat (lastig hoor mensen) kan veranderen en we zijn vertrokken. Ik heb ook gehoord dat die goochelaar brood kan vermenigvuldigen. Dat is dan goed en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat het brood niet te eten is, het goeie dat er genoeg is voor iedereen.
Bon, weekend goed begonnen. Vandaag uit eten met collegas, morgen met de fietsclub, zondag met vrienden.

Ik heb een hard leven 😭 zo kan ik niet afvallen

Ga bij @Roxas eten in 'Het Laatste Avondmaal'. Hij kan er misschien niet voor zorgen dat je afvalt maar wel dat je niet meer dikker wordt 😜
 
Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.552
Berichten
727.789
Leden
33.519
Nieuwste lid
Anna6
Terug
Bovenaan Onderaan